Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2428
Noen her som soner eller har sonet med fotlenke det siste året?

Jeg er 1 mnd inne i soningen min nå og lurer litt på hvordan kontrollene er i helgene? Jeg har aldri opplevd at de kommer på kvelden lørdag og søndag. Noen som har erfaringer eller kunnskap de vil dele?
Det er nesten ingen kontroller nå pga smitteverntiltak. Men er du flagga som høyt rusbrukspotensiale så kan de dukke opp typisk på en mandag eller tirsdag for å teste deg.
Jaja de var her masse de 2 første ukene. Tiltakene her på innlandet er mildere nå så jeg har vært på møte på kontoret der også. Men jeg lurer spesielt på dette med kveldene i helgen.
Siden de har vært masse hos deg er du merka som sannsynlig å bryte vilkårene og da er det sannsynlig de tropper opp en dag de tenker de kan ta deg på fersken. De jobber i helger å vet du
Jada. Jeg er klar over at de jobber i helger også ;-) men spørsmålet mitt var egentlig om noen har erfaring og kan svare ut fra egne opplevelser ��
Kom ikke hit når jeg hadde den ifjor sommer