Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2216
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En gammel kompis som var narkoman før i tida smakte litt på speeden jeg nylig kjøpte og mente at det var blandet med metamfetamin. Nå vet ikke jeg om det er sant så spørsmålet mitt er:
Hvordan merker man noe sånt? Er det forskjellig rus og er det noe spesielt man skal være obs på?

Å er det vanlig å blande ut speed med metamfetamin?
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meth er ofter enklere å produsere, og gir en sterkere effekt.
Ren amfetamin gir en mildere rus(dersom du bruker normale doser), og du vil føle deg våken, klar i hodet og det blir gjerne mindre superstuk, kontra meth.
.ja,det er vanlig å blande.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Merker at den svir en del når man sniffer og den gir èn ganske euforisk effekt så betyr det at den er blandet med metamfetamin?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Merker at den svir en del når man sniffer og den gir èn ganske euforisk effekt så betyr det at den er blandet med metamfetamin?
Vis hele sitatet...
Kan ikke svare for det med at den svir. Bruker å droppe det selv.
For min del syns jeg amfetamin har mer euforisk effekt en metamfetamin.
Metamfetamin gjør meg bare veldig våken, veldig lenge.
New generation
colakork's Avatar
Amfetamin i større doser nasalt er som downers på meg. Nesten ekkel sterk eurofi og løse knær.

Alt jeg kan komme med.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av colakork Vis innlegg
Amfetamin i større doser nasalt er som downers på meg.
Vis hele sitatet...
At du nesten føler deg litt "stein" mener du?
For sånn har i så fall jeg det også.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjøpe alltid amfetamin som er labtestet og av høy kvalitet.
Den blir jeg alltid i super god form av, nettopp pga god kvalitet og at den er ren.

Gate amf kan være blanda med ganske mye forskjellig og gi en like så god rus, men igjen utblanda.

Forskjellen er at jeg blir urolig i kroppen og stressa etterhvert hvis den er utblanda, og med methamf så varer rusen lenger..
Amfetamin svir ofte greit det også, ta 50 mg.... hvor lenge endte du med å være våken? Er svaret nærmere 12 timer har du fått et bekreftende svar på spørsmålet ditt

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kjøpe alltid amfetamin som er labtestet og av høy kvalitet.
Den blir jeg alltid i super god form av, nettopp pga god kvalitet og at den er ren.

Gate amf kan være blanda med ganske mye forskjellig og gi en like så god rus, men igjen utblanda.

Forskjellen er at jeg blir urolig i kroppen og stressa etterhvert hvis den er utblanda, og med methamf så varer rusen lenger..
Vis hele sitatet...
Hver sin lyst, selv har jeg alltid litt ice for å blande ut hvis jeg syns den er for utblandet men har fått piller av en kamerat med apotek kjøpt amfetamin. Og da ikke lisdeks eller noe. Men Racemisk Amfetamin og kan jo forstå at du liker labtestet. Men for rusen sin del går jeg alltid til gate amf
Sist endret av 420master; 4. mars 2021 kl. 06:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Afetamin er dyrt og er ganske så mye svakere en Meth. Meth kan være påå til 60 ganger sterkere enn amf. Så amf blir ofte blandet med meth. 17 år, å ikke en gang har en UP slått ut på bare amf.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan vel også nevne at det lukter som "kjemisk blomster". Å ja, faktisk alle gangene jeg har prøvd speed har jeg måttet være våken i 10 timer + hvis jeg ikke har noe seroquel. Da er det vel veldig vanlig å blande ut med metamfetamin her da.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kan ikke svare for det med at den svir. Bruker å droppe det selv.
For min del syns jeg amfetamin har mer euforisk effekt en metamfetamin.
Metamfetamin gjør meg bare veldig våken, veldig lenge.
Vis hele sitatet...
Hei!
Hvordan vet du om det er amfetamin eller metamfetamin du bruker?
Du får bestilt slikt på nette, om.det er meth eller amf, og måle vor sterk den er.
Men selv om du har pepper som.er 40% betyr ikke dwt at det er prima vare. Det kommer hwlt ann på hvor flink kjemikerene er. Men amfetamin er mye dyrere å produsere pga. Ingridiensene er dyrt. Meth er jo bare batarisyre efedrin osv.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei!
Hvordan vet du om det er amfetamin eller metamfetamin du bruker?
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner forskjellen etter 15 års bruk.
Meth frigjør omlag 1,3 ganger mer dopamin i forhold til amfetamin. Bare det alene burde klare å skille rusen. På en annen side tror jeg det er vanskelig å finne 50 mg ren amfetamin for å sammenlikne med 50 mg ren meth.
Sist endret av Superspurv; 4. mars 2021 kl. 10:10.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei.

Jeg har i det siste blitt en stor fan av GHB, ikke bare rusen, men også ingen hangover + afterglow dagen derpå.

Hvor mye/ofte skal man holde på med dette stoffet før det blir skadelig? Og ja, jeg vet det er farlig/skadelig i seg selv, men i hvor stor grad sammenlignet med feks. Alkohol?

/K
Vis hele sitatet...
Sitat av Løkken Vis innlegg
Kan man mikrodosere amfetamin istedenfor ritalin? er det da best å droppe eller sniffe? Går toleransen raskere opp på amf vs rita? Noen erfaringer? dosering? Ser for meg det er billigere med amf....
Vis hele sitatet...
Sitat av Blondie123 Vis innlegg
Takk for bra svar!
Høres helt likt ut som det han har, uten at han har angst.
Rus kan jo alltid gå dårlig uansett, så er viktig å være forsiktige. har selv opplevd det samme som du beskriver da jeg tok for mye selv en gang.

Virker som du er den eneste med direkt erfaring rundt dette med hjertebank/klapp, uten at det er ‘hjertefeil’ eller noe direkte galt med hjertet.

Man vet selvfølgelig aldri hvordan noen reagerer på rus, og jeg kommer til å videreføre all ‘negativ’ info + din positive erfaring med moderate doser, videre til han. Så er det hans eget valg om han ønsker å prøve eller ikke, jeg kan ikke oppføre meg som en bekymret mor for kjæresten min heller... det jeg derimot kan gjøre er å gjøre han kjent med risikoer og opplevelser, og støtte det han velger å gjøre




Det er ikke jeg som bestemmer hva han selv gjør. Om jeg ikke hadde vært klar over eventuelle risikoer og advart han, så hadde han allerede tatt det, og ikke vurdert siderisikoene med hjertet sitt.
Det jeg gjør er å samle info rundt nettopp dette, for å videreføre det til han før han bestemmer seg for om han skal ta. Og om han bestemmer seg for at han likevel vil prøve til tross for eventuelle risikoer, så er alt jeg kan gjøre å gjøre det så trygt, behagelig og sikkert som mulig.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En gammel kompis som var narkoman før i tida smakte litt på speeden jeg nylig kjøpte og mente at det var blandet med metamfetamin. Nå vet ikke jeg om det er sant så spørsmålet mitt er:
Hvordan merker man noe sånt? Er det forskjellig rus og er det noe spesielt man skal være obs på?

Å er det vanlig å blande ut speed med metamfetamin?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Meth er ofter enklere å produsere, og gir en sterkere effekt.
Ren amfetamin gir en mildere rus(dersom du bruker normale doser), og du vil føle deg våken, klar i hodet og det blir gjerne mindre superstuk, kontra meth.
.ja,det er vanlig å blande.
Vis hele sitatet...
Sitat av 420master Vis innlegg
Amfetamin svir ofte greit det også, ta 50 mg.... hvor lenge endte du med å være våken? Er svaret nærmere 12 timer har du fått et bekreftende svar på spørsmålet ditt



Hver sin lyst, selv har jeg alltid litt ice for å blande ut hvis jeg syns den er for utblandet men har fått piller av en kamerat med apotek kjøpt amfetamin. Og da ikke lisdeks eller noe. Men Racemisk Amfetamin og kan jo forstå at du liker labtestet. Men for rusen sin del går jeg alltid til gate amf
Vis hele sitatet...
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei!
Hvordan vet du om det er amfetamin eller metamfetamin du bruker?
Vis hele sitatet...
[quote=vindaloo;3676805]Jeg kjenner forskjellen etter 15 års
I dag så er det Meth i nesten all speed rundtom. Meste parten av all sentrale stimulerende. Man ser det når man tar stikk prøver. Kan kjøpe på apoteke å sjekke.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg kjenner forskjellen etter 15 års bruk.
Vis hele sitatet...
Så du vet ikke?
hvis det er så vanlig å blande speeden med meth, slik som folk skal ha det til.
hvorfor er det da så sjeldent man hører om crystalmeth, og de få gangene det er i omløp koster det skjorta.
hva er forskjellen på krystallisert methamphetamin kontra meth?
er den kjemiske prosessen vanskeligere for å få krystaller eller.. ?
Krystall er bare en annen sort meth, også den eneste man kan røyke. Det finnes maaange forskjellige meth typer. Samt som mange amf typer. Også er det faktisk sentralstimulerende stoffer som ikke er verken meth eller amf.

Du kan kjøpe designer drugs som ikke er på narko listen også gir speed lignede efekt.
Sist endret av M3thFM4n; 4. mars 2021 kl. 20:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jaja kjipt at det meste av gate-amfetaminet jeg har funnet er blandet inn med metamfetamin da ifølge rusopplysningen er det direkte skadelig for hjernen i motsetning til ren amfetamin, men er vel bare sånn det er. Folk gjør alt for å spare noen kroner
Jeg skulle ta meg wn smell på0.4 som vanlig. Jeg trodde hjernen min skulle smelte, fikk så sykt panikk med en gang. Det var noe av det sykestw jeg har tatt. 3 dager satt jeg å snakket stavanger dialekt, snakker Bergen.😂 på en dose. Så ofte man tror det er meth så er det kansje now tilsvarende, men myyye værre bivirkninger.

Jeg vet. For eksempler engelske salt, puttwr mange i for kick. Hvis du skyter så har du sikkwrt kjwnt av og til du ut så det tar fyr i rassen��

Gate speed er dyrt pluss er blitt søppel. Også er det litt bad å tenke på at når folk får sufat det er flytenes, hvertfall det jeg har sett. Så er det så lett og ødelegge. Prima var ble plutselig first prise����

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jaja kjipt at det meste av gate-amfetaminet jeg har funnet er blandet inn med metamfetamin da ifølge rusopplysningen er det direkte skadelig for hjernen i motsetning til ren amfetamin, men er vel bare sånn det er. Folk gjør alt for å spare noen kroner
Vis hele sitatet...

17 var jeg da kjøret startet, sikkert 90% har vært meth. Men meth her i norge er ikke litt like skadelig som de i usa bruker. Chrystall er den som spiser deg opp. Prøvd der ice en gang, klarer meg fint uten det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jaja kjipt at det meste av gate-amfetaminet jeg har funnet er blandet inn med metamfetamin da ifølge rusopplysningen er det direkte skadelig for hjernen i motsetning til ren amfetamin, men er vel bare sånn det er. Folk gjør alt for å spare noen kroner
Vis hele sitatet...
[quote=M3thFM4n;3676994]Jeg skulle ta meg wn smell på0.4 som vanlig. Jeg trodde hjernen min skulle smelte, fikk så sykt panikk med en gang. Det var noe av det sykestw jeg har tatt. 3 dager satt jeg å snakket stavanger dialekt, snakker Bergen.😂 på en dose. Så ofte man tror det er meth så er det kansje now tilsvarende, men myyye værre bivirkninger.

Jeg vet. For eksempler engelske salt, puttwr mange i for kick. Hvis du skyter så har du sikkwrt kjwnt av og til du ut så det tar fyr i rassen��

Gate speed er dyrt pluss er blitt søppel. Også er det litt bad å tenke på at når folk får sufat det er flytenes, hvertfall det jeg har sett. Så er det så lett og ødelegge. Prima var ble plutselig first prise����




17 var jeg da kjøret startet, sikkert 90% har vært meth. Men meth her i norge er ikke litt like skadelig som de i usa bruker. Chrystall er den som spiser deg opp. Prøvd der ice en gang, klarer meg fint
Sist endret av M3thFM4n; 4. mars 2021 kl. 22:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Pulveret er også gult hvis det har noe å si. Virker som eneste måte å skaffe "pure" på da er ritalin, adderall osv.