Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7630
Hei,

Er det bare jeg som opplever at siden håndspriting ble en daglig gjentakende rutine at kontaktflater som mobilskjerm, datamuser osv har blitt drittekle å ta i?

Har prøve å vaske med bpde håndsprit og zalo, blir like kladdete og ekkelt iløpet av en dag eller to.

Touchen på skjermen har også blitt en del dårligere.
Nei ikke i det hele tatt. Unngå å ta på skjermen med fuktige hender ellerno..
Nei, tvert imot. Unngå håndsprit med masse ekstra ingredienser, da slipper du det. Huden liker det bedre også
Nei ikke for min del, dog jeg bruker bare ren sprit istedenfor den med iblandet med glycerin
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Nei, som oftest fjerner jeg smuss fra mobilen med buksa eller genseren, og en sjelden gang med bremserens.
Sitat av Mekkern Vis innlegg
Nei, som oftest fjerner jeg smuss fra mobilen med buksa eller genseren, og en sjelden gang med bremserens.
Vis hele sitatet...
Leste bremsespor i farta. Rakk å tenkte femti tanker, hvor halvparten bare var spørsmålstegn, før jeg fikk lest om igjen.
Bruker glass shield på mobilen og når jeg tørker av den med sprit så er skjermen akkurat lik ny etter en rask runde med tørt tørkepapir etter at spriten har fordampet. Bruker instrumentvask og den er på 95% så det er vel stort sett bare sprit i den, da trenger jeg strengt tatt ikke tørke over med tørt papir.

Ordinær håndsprit har jo masse tilleggsstoffer som skal holde hende myke og det kan jeg tenke meg blir skikkelig kliss på skjermen.