Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 9445
Mitt sumo abonnement har jeg nettopp sagt opp grunnet den skyhøye prisøkningen til 699,- for å se PL-fotball.

Derfor er jeg ganske keen på å få skaffa I-tilgang (ip-tv?), da jeg har lest at det er vesentlig billigere. Egentlig mest for PL-fotball.

Noen som evt. har gode anbefalinger av ip-leverandører?

Om ikke det er tillatt å linke her, så hadde en forklaring til en "noob" på det området satt svært pris på.
Er vell kun tv2premium som har steget til det,sumo har ikke steget enda så binder du deg til ett år så får du samme pris som no som er ca 450-499
Sitat av Rognkjeksa Vis innlegg
Er vell kun tv2premium som har steget til det,sumo har ikke steget enda så binder du deg til ett år så får du samme pris som no som er ca 450-499
Vis hele sitatet...
Ja det er premiumpakken jeg sikter til, som nå vil øke til 699 kr(!). Andre programmer på Tv2 er av snever interesse for min del..


Edit:
Skal ikke spamme tråden heltsønder og sammen, så send meg gjerne en pm om noen som vet :P
Sist endret av Noisediary; 23. september 2020 kl. 21:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Også intressert om noen har noen tips
Sitat av Noisediary Vis innlegg
Ja det er premiumpakken jeg sikter til, som nå vil øke til 699 kr(!). Andre programmer på Tv2 er av snever interesse for min del..


Edit:
Skal ikke spamme tråden heltsønder og sammen, så send meg gjerne en pm om noen som vet :P
Vis hele sitatet...
Som Noisediary sier, så er det kun Premium-kanalene på lineær-tv som foreløpig øker i pris. På TV2 Sumo får du det samme til 399 kr i mnd i ett år. Du MÅ ikke se det andre på TV2, selv om du har tilgang til det.
Sist endret av nj6RVVcU$gEV$; 24. september 2020 kl. 01:32.
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takker, virker som det er litt å sette seg inn i. Får håpe det ikke blir for komplisert å konfigurere.
Annet problem med iptv leverandører av denne karakter er at de ofte er gode i starten også begynner problemene å komme med bufring og kvalitetstap, eller så forsvinner. Så må du abonnere på en ny og slik må du holde på hele tiden.

Du har noen som virker mer stabile enn andre men de ligger ikke så lett tilgjengelig og reklamerer ikke akkurat for produktet sitt.

Jeg driver å leter etter en god leverandør selv etter at jeg har vært ute av gamet i et års tid. Virker som en del har forandret seg bare på det året.
fins en del gode leverandører med norske kanaler
Sist endret av Fjosnissen; 24. september 2020 kl. 19:55. Grunn: litt før rask
Søk etter iptv-norge på Facebook. Er en gruppe der de selger abonnementer på iptv. Tror de har bokser om du trenger det også.
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sist oppdatert i 2018.. Mye har endret seg siden da, tror ikke jeg ville stolt på informasjonen i regnearket der.

Et generelt tips er å ikke betale for for mange måneder om gangen for å unngå å bli scammet. Personlig ville jeg aldri ha betalt for mer enn 3 måneder selv om du i teorien kan spare noen euro pr. måned hvis du kjøper adgang for et år.

Les på https://www.reddit.com/r/IPTVReviews/ og se om du finner noe som virker interessant.
Sist endret av steili; 25. september 2020 kl. 09:03.
Min erfraring med IPTv er at kvaliteten ikke altid er den beste, plutselig så fryser bildet eller at det er stadig buffering. SportsMania er den beste jeg har hatt, har side på face hvor du lett får kontakt med mods og hjelper deg veldig fort. Nå så har jeg svensk Viaplay, de viser PL, CL og diverse andre ligaer pluss Formel1. Og prisen er en brøkdel av det man betaler til vanlig, forutsetter at man har Telegram så man kan kontakte "selger". Om det er av interesse så send gjerne en DM så sender jeg brukernavnet til selger.
Shit. Tråden gikk litt i glemmeboka men uansett tusen takk for alle gode bidrag! Skal sette av dagen i morgen til å finne en leverandør. muligens en av de som er foreslått her i tråden.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Fant du noe? Jeg er selv på jakt etter noen som leverer kanaler med lav bitrate, da jeg mye av tiden har dårlig internett. <2mbit >600ms
https://forum.iptvinsider.com/

Her finner du det du trenger

Min leverandør funker fortsatt fjell, hatt i lang tid