Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1483
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei Har kjøpt noe Bensedin

Hvilken av disse er legit?

!! Den nærmeste esken fulgte med i esken , den øverste som er mest piller tatt ut av er kjøpt uten brett.!!

Var 2 brett 15x10mg i den i esken + en informasjon guide som følger med i legemidler

Jeg kan se at den øverste ikke har noe utløpsdato og det står ikke Beograd på den som det gjør på den som fulgte med i esken Takk på forhånd for svar.

https://imgur.com/a/3wBIgtI


Kan ærlig ikke si om den øverste er legit , har spist 10stk av de , altså 100mg , og jeg har ikke tatt benzo på over ett halvt år Så jeg vet egentlig ikke. ( Jeg bruker det for angst , ikke rus , har vært avhengig før , så trenger ikke moralpreken , æ veit ka d går i <3
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Uptade Ser jo det er store forskjell på plasseringen av teksten på bretten xD Er begge legit , eller hva faen haha
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det er jo samme pakke? du kan ikke regne med at teksten er 100% likt stilt hver gang vel? Husk at du ofte ikke merker hvor rusa du er før du ikke er rusa! 100mg skal nok gi funk og du burde ikke ta flere uten toleranse
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
det er jo samme pakke? du kan ikke regne med at teksten er 100% likt stilt hver gang vel? Husk at du ofte ikke merker hvor rusa du er før du ikke er rusa! 100mg skal nok gi funk og du burde ikke ta flere uten toleranse
Vis hele sitatet...
Hei hei Nei , øverste brettet er ikke fra pakken!! Kun det nederste nærmest pakken , andre er kjøpt løst uten pakken
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
okok jeg er litt usikker på om jeg skjønner. altså kjøpte du begge i blister eller en med løse piller og en i blister?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
[quote=Anonym bruker;3613872]okok jeg er litt usikker på om jeg skjønner. altså kjøpte du begge i blister eller en med løse piller og en i blister?[/QUOTE

Kjøpte fra to forskjellige selgere. Den øverste ble kjøpt uten eske , kun blisteret. Mens den andre som er nærmest eske ble kjøpt i eske , med 2 brett + innholdsfortegnelse Jeg ser nå at på det ene brettet står det Beograd og på det andre ikke + at 10mg er forskjellig plassert på brettene Så lurte på om noen har noen erfaring med det.

Sorry for dårlig formulering , mye mulig jeg kan være påvirket , men kjennes ikke sånn ut.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hahaha , det er en halv millimeter forskjell i lengde på brettene Vet ikke hva jeg skal tro jeg
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ser hva du mener når du nevner det, er egentlig ganske forskjell på de brettene. men jeg vet ikke hva jeg skal si på det altså. får satse på at noen andre her kanskje har litt mer peiling på akk disse
Hva smaker de fra det øverste brettet? Smaker de sterkt søt-bittert sånn som jeg regner med de nederste gjør?
Sist endret av Alge; 29. juli 2020 kl. 17:42.
Sitat av Alge Vis innlegg
Hva smaker de fra det øverste brettet? Smaker de sterkt søt-bittert sånn som jeg regner med de nederste gjør?
Vis hele sitatet...
Begge smaker helt likt , en blanding av litt bittert og litt søtt Vanskelig å forklare , men når du sier det så kan det være det du mente )
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Begge har samme konsistens og smak , prøvde å ripe litt med neglen på de , men komme ikke mye av pillen
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er i den formen at jeg ikke het hvor mange jeg har tatt lol
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brettet du lurer på om er fake har jeg hatt mange av og de er ekte.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Brettet du lurer på om er fake har jeg hatt mange av og de er ekte.
Vis hele sitatet...
Så du har hatt brettene med begge skriftene Har inntatt 10 av den første , ble mer ape av 4 av de fra brettet
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du har hatt brettene med begge skriftene Har inntatt 10 av den første , ble mer ape av 4 av de fra brettet
Vis hele sitatet...
Hvis du har inntatt 10 er det ikke rart du ikke merker hvor rusa du er
Etter mitt forskningsprosjekt må jeg medele at den fra eske var top notch Serbisk A+ diazepam , det andre brettet , litt mer skeptisk