Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1786
Feil forum trolig men nikotin er vel under rusmidler så prøver her.
Noen som vet hvor man får kjøpt e-juice i Telemark?
Hva er lovgivningen på dette nå?
Er det lov å selge dette for tobakksforhandlere?
Sjekket online men alt er jo uten nikotin
Har ihvertfall 2 dedikerte vape-sjapper her i byen jeg bor som begge selger juice med nikotin.
Vil tro det er lovlig å selge det.
Har også bestilt juice med nikotin fra Danmark uten problemer, men kan hende man bare var heldig med tollen(?).
Jeg lurer også veldig på hvor en kan få slitt, vil så gjerne slutte å røyke, men innser jeg trenger litt hjelp i overgangen.
Jeg er total noob på vape osv, så her må gjerne noen komme med ett innspill på hvilken maskin og juice som gir damp nok til å "tillfredstille" 20-25 siggaretter om dagen,om noen har gode forslag fyr løs send gjene link pm hvor jeg får tak i en sånn sak
Sjekk ut NDS på Facebook. Norsk Dampselskap. Der får en råd og hjelp til det meste innen damping, altså e-cig.
Slutta helt ufrivillig på dagen da jeg fikk anskaffet meg skikkelig utstyr, og det er over 5år siden nå, så ja det funker. Hadde røyka i over 30år med et utallige mislykka forsøk på å slutte, og som kun endte med at jeg røyka med "begge hender" etterpå. Sjekk ut NDS på Facebook, og lykke til.
Nå i 2019 skal ejuice med nikotin bli lovlig å selge. Når dette trer ikraft vet jeg ikke. Men vet selv at den lokale vape sjappa blander i nikotin for deg etter kjøpet, om du ønsker dette. Å bestille innen EU er etter min erfaring også helt uproblematisk.
Som @iColdman sier så er det ikke noe problem å bestille fra EU. Jeg har kjøpt mye fra cigge.se Billig og rask levering. Ellers vil jeg anbefale deg Happy Steamer i Oslo. De har ikke nettside men kun fysisk butikk i Oslo. Der kan du prøve alt av utstyr og juice, nikotin får du også der ��
Sist endret av Rasta666; 8. januar 2019 kl. 09:41.
Takker for svar
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får også kjøpt rent nikotin som man kan blande ut i juicen, mye fra england og søker du nok så finner du butikker som selger i norge også (er ikke sikker på om dette er lovlig eller ikke, men har gått fin ifra england alle gangene for meg)
de fleste vapeshops på sørlandet putter nikotin i juicen om du spør er min erfaring
Mixnmatcheliquids.com

Mye brukt av dampere her til lands.
eqcigs er norsk og selger med nikotin...39kr 10ml.. betraktelig mye billigere enn å røyke.. vaper for samme utgiften som èn tobakkspakke koster, i mnd