Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1216
$10 på pokerstars og mye heder og ære til den første som sender meg ALLE de rette svarene til meg på PM.

10 dagers ferie (ban) til den som poster noen av svarene før vi har kåret en vinner.

1. Hva handlet den originale "Noen av mitt stasj" tråden om?

2. Hvilken bruker har bruker id 10000 (brukernavn)?

3. Hvilken bruker id har nso?

4. Hva het han som startet freakforum (brukernavn)?

5. Hvilken dato bled jeg intevjuet på Kanal 24 om nFF?

6. Hvilken bruker startet den klassiske 127.0.0.1 tråden?

7. Link til artikkelen på vg.no som handler om da noen på forumet cracket passordet til en diskett som tilhørte en lærer hvor det lå karakterer til elevene.

glglglgl alle sammen

Scha
Sist endret av Scha; 2. november 2007 kl. 18:36.
Jeg kan alle utenom den første. Faen ;p

*lete*
Sist endret av Restyle; 2. november 2007 kl. 18:19.
Har ennå ikke fått riktig svar på alle fra noen. Dersom ingen har klart det til i morgen lager jeg en ny quiz med litt letere spørrsmål.
Tror kanskje det er litt sent å poste dette klokken 18.00 på en fredagskveld... Om det hadde vært i arbeidstiden derimot
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hah, yeah right - mulig folk *later* som de har et liv men jeg er sikker på at Scha har 200 nye pmer nå.
Jeg er ganske sikker på at jeg hadde klart hele, selv om jeg er "ny" i forhold til aldern på forumet... også er klokka snart 1 da
Har glemt hva "noen av mitt stasj" tråden gikk ut på.
Det som også forvrenger minnet litt er alle andre som har brukt det, f.eks. det første jeg tenker når jeg hører det er på kjøp og salg emner der folk ofte bruker det.
Joda, mens jeg var å så på TV var det kommet inn en del riktige svar
Vinneren bled Freaken
weeeeee
weeeeeeeeeeeeeee
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gzgzgzgz

Slaich hadde også sent inn riktig svar

Det blir ny quiz ettervært

Riktig svar:
1. Var noen som la ut info om sin FTP server og lurte på om "noen som vill ha noen av mitt stasj"

2. CrazyDay

3. 35

4. iblis

5. 12. July 2005

6. Ba'alzamon

7. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104880
Sist endret av Scha; 3. november 2007 kl. 01:05.
Bah!
Congratz Freaken
Haha, morro! Når kommer neste quiz?
Edit, Ja, gratulerer Freaken. Skills!
Noen som har link til Noen av mitt stash-emnet?
Sist endret av Christian; 3. november 2007 kl. 01:11.
Stilig, gratuz.

Scha, dette var litt morro igrunn, selvom jeg startet nå, så hadde jeg alle rett untat 1. =)
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
HVAA!? OMG! Jeg eide jo denne konkuransen!

*hrmpf* Gratulerer....
Sist endret av Mullah; 3. november 2007 kl. 01:29.
Så moro! Jeg kjenner ikke noen plass at jeg gidder å begynne å lete etter svarene, men det er befriende å kunne scrolle ned (eller vente), så jeg slipper å leve i uvitenhet.
Limited edition
Moff's Avatar
Genialt. Her søker jeg opp svarene, sender dem - og refresher tråden. Nå er jeg smålig oppgitt.

Men, hei - Moro likevel.
Fankern da, bomma på nr 1... såvidt
Likte når du ble intervjuet ! <3