Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 793
Har prøvd mange forskjellige mac os'er, men den jeg har kommet nærmest med var iDenneb. Jeg fikk innstallert der, men når jeg valgte banen i dual boot, så loopa den bare tilbake til boot. Jeg skreiv det "-v" eller hva det var, men det gikk fortsatt ikke.

Greide å fucke opp hele booten, så nå har jeg formatert pc'n, men vil fortsatt dual boote med MAC OS!!

Noen idéer?

------------------
System Information
------------------
Time of this report: 6/23/2010, 22:58:10
Machine name: din mor
Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.100226-1909)
Language: Norwegian (Bokmål) (Regional Setting: Norwegian (Bokmål))
System Manufacturer: System manufacturer
System Model: System Product Name
BIOS: BIOS Date: 05/07/09 16:59:03 Ver: 08.00.14
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz (2 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 2048MB RAM
Available OS Memory: 2048MB RAM
Page File: 2074MB used, 2019MB available
DirectX Version: DirectX 11
Ganske enkelt, om du har slettet alt på harddisken hadde den ikke villet boote OS X fremdeles. Sikker på at du har formatert den partisjonen som mac os x er installert på?
mini_me's Avatar
Trådstarter
76 2
Sitat av staM Vis innlegg
Ganske enkelt, om du har slettet alt på harddisken hadde den ikke villet boote OS X fremdeles. Sikker på at du har formatert den partisjonen som mac os x er installert på?
Vis hele sitatet...
Jepp, helt sikker, fjernet partisjonen, og utvidet hoved partisjonen, kun "C" og reservert av systemet igjen...

Har fått til å formatere pc'n og windows virker, men lurer på om noen har noen idéer om hvordan jeg kan få dual bootet med windows 7 og mac os... kanskje av egen erfaring...
Sitat av mini_me Vis innlegg
Jepp, helt sikker, fjernet partisjonen, og utvidet hoved partisjonen, kun "C" og reservert av systemet igjen...

Har fått til å formatere pc'n og windows virker, men lurer på om noen har noen idéer om hvordan jeg kan få dual bootet med windows 7 og mac os... kanskje av egen erfaring...
Vis hele sitatet...
Beklager, misforstod. Trodde maskinen fortsatte å prøve å boote OS x etter at du hadde formatert. Jeg vil anbefale deg å lese om "hackintosh", en god måte å få OSX på en Windows maskin.
Les litt her, også kan du jo prøve å søke på forumet.
mini_me's Avatar
Trådstarter
76 2
Har prøvd litt forskjellig som sagt, men lurte på om noen hadde noe erfaring med mac os på pc, som kunne "veilede" meg litt og kanskje henvise meg til et program eks. iDenneb, osx86 ect.
Problemet er vel det at osx på pc er avhengig av støttet hardware. Søk på modellnavn på maskinen din og hackingtosh og se om andre har prøvd med akkurat din maskin før...
mini_me's Avatar
Trådstarter
76 2
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Problemet er vel det at osx på pc er avhengig av støttet hardware. Søk på modellnavn på maskinen din og hackingtosh og se om andre har prøvd med akkurat din maskin før...
Vis hele sitatet...
skalgjøre det... Takk