Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1295
Enemy of the snut
Med FM17 mener jeg da såklart Farming Simulator 2017..
Var en annen bruker som publiserte en tråd om noen ville spille FM17 sammen med bruker, jeg skrev inn en kommentar der men har ikke fått noe svar enda..
Jeg har spillet både på PC og PS4, hva spiller du/dere spillet på? Er det mulig å lage en privatserver (gratis) med/uten passord slik at man kan samle en gruppe å spille sammen? Eventuelt om bare jeg og en venn (han som gjorde at jeg investerte i spillet for PC)?
På PS4 fungerer det ihvertfall knirkefritt å hoste privat server, og selvfølgelig gratis med passord om ønskelig. Spiller litt på PS4 selv, men siden jeg spilte over snittet mye på forgjengeren går jeg veldig fort lei. Er forøvrig med å spille med freaks så lenge du har mic og ihvertfall middelmådig sosial intelligens, send PM for PSN nickname.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Mozzie Vis innlegg
På PS4 fungerer det ihvertfall knirkefritt å hoste privat server, og selvfølgelig gratis med passord om ønskelig. Spiller litt på PS4 selv, men siden jeg spilte over snittet mye på forgjengeren går jeg veldig fort lei. Er forøvrig med å spille med freaks så lenge du har mic og ihvertfall middelmådig sosial intelligens, send PM for PSN nickname.
Vis hele sitatet...
Supert! Er på tur å ta kveld om ikke så lenge så det blir ikke noe gaming ikveld/natt, og imorgen begynner jeg på jobb kl 15 og er ikke ferdig før kl 22 men har fri på tirsdag har selv ikke spilt noen av forgjengerne, men kan gå fort lei av å spille jeg også har ørepluggen og det som fulgte med konsollen, men har aldri brukt den det er mic på den ja? Om ikke så har jeg iPhone's øreplugger med mic tenkte jeg skulle kjøpe et høvelig bra headset med mic og selvsagt 3mm mini-jackplugg sender deg PM med informasjon!