Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 12685
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Da ble det nerfs på McCree og Widow

- McCree
- Peacekeeper - Alternate fire recovery time (i.e. the amount of time before McCree starts reloading) decreased from 0.75 seconds to 0.3 seconds
- Bullet damage decreased from 70 to 45 (Probably reverse patch form this)

- WidowMaker
- Widow’s Kiss - Alternate fire (Scoped Shot)
Base damage decreased from 15 to 12
Note: Scoped shot damage multiplier remains unchanged
Headshot damage multiplier increased from 2x to 2.5x
- Players must now wait for the unscoping animation to completely finish before scoping

- Infra-Sight (Ult)
Ultimate charge cost increased by 10%

Håper de også gjør noe med Hanzo, er så irriterende å bli headshotta/oneshot pga hitbox på størrelse med et kontinent.

Saus : http://us.battle.net/forums/en/overw...ic/20745235963
Sist endret av ArtOfHacking; 14. juni 2016 kl. 23:15.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Håper de også gjør noe med Hanzo, er så irriterende å bli headshotta/oneshot pga hitbox på størrelse med et kontinent.
Vis hele sitatet...
Tror D.va sin critbox er større enn selve hitboxen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg er nok ikke den eneste personen som har opplevd bugs på King of the Hill maps (Nepal, Lijang, Ilios) etter patchen?

Bug'en jeg snakker om er nemlig at statistikken din i den matchen i en KOTH gamemode "fryser" etter første runden. Dvs. at hvis du får 6 kills og 1 death første runden, og 20 kills og 3 deaths 2. runden, så vil ikke informasjonen endre seg fra 6k/1d, og en vil faktisk komme til end game-skjermen og kun få EXP for 6 kills og 1 death osv. Ingen av statistikkene flytter på seg etter første runde. Dette inkluderer "Eliminations", "Damage Done", "Healing Done", "Objective Time", "Deaths" ++

Tenkte bare jeg skulle opplyse om dette, og jeg håper at Blizzard fikser dette snart, da en fort blir lei og dropper ut når en havner på KOTH maps, noe som er trist, da Nepal og Lijang Tower er noen av mine favoritt-maps.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Så har alle her inne sluttet å spille siden tråden ikke er aktiv lengre? Om dere har sluttet, hva var problemene med spillet som gjorde at dere ble lei?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Spiller litt innimellom, men det er sjelden mer enn en runde eller to i slengen. Nå har jeg ikke egentlig noen å spille med, så det blir mest randoms - dette kan selvfølgelig ha noe med saken å gjøre. Tror jeg kommer til å spille TF2 lenger enn Overwatch, gitt at begge to overlever.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg spiller enda hver eneste dag og liker spillet bedre den dag idag enn jeg gjorde ved lansering.

Heter igjen Loffer#2446! Spiller mest på kveldstid, og det er ikke vits å legge meg til med mindre du er med på TS eller lignende for å spille.
Sliter med at spillet har begynt å kræsje etter patchene som kom i Juni. Først var det også dårlig framerate og fps drops, men det ser ut til å blitt bedre nå. Desverre kræsjer spillet såpass mye at jeg ikke gidder å prøve lenger.
Spiller ofte nok, men det hjelper ikke med sommer og tidvis sol.
Opplever ikke kræsj og tull selv. Er mest assets som lastes inn for seint osv. Hardware problem kanskje?

Hvordan ligger folk an i competetive? Har ikke spillt mer enn en placement match, vurderer å prøve igjen denne sesongen i hvertfall.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Sliter med at spillet har begynt å kræsje etter patchene som kom i Juni. Først var det også dårlig framerate og fps drops, men det ser ut til å blitt bedre nå. Desverre kræsjer spillet såpass mye at jeg ikke gidder å prøve lenger.
Vis hele sitatet...
Har faktisk aldri noensinne merket en kræsj, og jeg har vel snart 100 timer ingame. Er det et normalt problem?

Sitat av F4celess Vis innlegg
Hvordan ligger folk an i competetive? Har ikke spillt mer enn en placement match, vurderer å prøve igjen denne sesongen i hvertfall.
Vis hele sitatet...
Startet på rank 56, er nå på rank 54.

Da er en ny hero blitt lansert, ikke på spillet enda men på trailers. Ana, support-sniper og mora til Pharah!

Gameplay Trailer
Origins Trailer
Sist endret av Dongerino; 12. juli 2016 kl. 19:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Da er en ny hero blitt lansert, ikke på spillet enda men på trailers. Ana, support-sniper og mora til Pharah!

Gameplay Trailer
Origins Trailer
Vis hele sitatet...
Tror dette blir en sniper jeg kan like. spennende abilities. Magic wellness bullets.

Er litt spent på hvordan det funker i balansen av de eksisterende heltene.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Lasta ned spillet til ps4. Sliter rimelig mye med å forstå opplegget. Prøver meg på noen tuts på YouTube, men det er så mange karakterer å velge mellom. Noen som vet om en god guide for helt noobs? Hvilken game mode er best å begynne med?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det er egentlig bare å begynne et sted. Fokus på objektivet er greit, men det sier ofte seg selv via prompts på skjermen og så videre. Ellers finnes det sikkert maplister med forklaringer. En kort forklaring av hvem som gjør hva, har hvilke skills og ults osv. kan du finne i spillet, hvis jeg ikke husker feil.
Sist endret av robhol; 26. januar 2017 kl. 23:44. Grunn: tyop