Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 766
Hei! Har planer om å kjøpe nytt "gaming" headset. Det skal opplagt nok brukes til gaming og musikk, men musikk-delen er den viktigste.
Pris maks ca.1500

Det jeg bruker nå er et "studio" headset med helt flat lyd som ikke gir en særlig bra lyd opplevelse.
Og er 7.1 Dolby surroundlyd et must?
Vil heller anbefale deg stereo! 5.1 og 7.1, dyre headsett er som regel dritt. Kjøp ett vanlig bra stereo headsett med enten USB eller analog plugg og bruk programvare for å gjere det til surround !
Takk for svar. Har allerede kjøpt et nytt, måtte ha et. Sist jeg kjøpte et SteelSeries Siberia Elite Prism så var jeg veldig fornøyd, det var et headset som var veldig tilfredsstillende for mine ører for 1000kr, men jeg klarte å ødelegge de forrige jeg hadde.

Personlig driter jeg i 7.1 og mic, men selve lyden syns jeg var bra til musikk og fikk ikke vondt i ørene selv om jeg brukte de hele dagen.

Gikk for et safe valg i stedet for å gamble (kjøp av headset er gambling).