Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 551
Heisann

Føler at pc'n min begynner å bli småtreg, eller i windows og til browsing og oppstart osv er den rimelig kjapp. Men til litt tyngere spill, så må jeg kjøre i 800x600 for å få spillet til å gå rent. (CoD, Arma, etc.)

Cs 1.6, source, left 4 dead, LoL, alle typer bilspill etc kan jeg kjøre på max i alt.

Men er som sagt de litt større spillene. Wow, kan jeg kjøre fult i men midt i en BG i en fight så kan jeg få fps drop som faen

Skjermkort: helt nytt Amd Radeon HD 7850. så det er ikkk problemet.
Processor: AMD Phenom (tm) 2 x4 945 3.00 GHz
Harddisk: 500 GB kjøpte til konfirmasjonen, blir 18 om 3 måneder.
Ram: Har Kingston 8GB men har 32bits så får bare til å bruke 3,25.
Hovedkortet er Gigabyte, husker ikke navnet, men kjøpte ram,hovedkort og prossesor i pakke fra mamoz rett etter konfirmasjonen.

Noen som har en ide va som skaper fpsdrop ?

Jeg får til å kjøre de store spillene, men ender som oftest opp på low - 800x600 får å få det til å gå rent uten delay.
Vet ikke om du kan kjøre 64bit OS på systemet ditt, men det burde vel hjelpe da du kan kjøre 8gb RAM.
har hatt lyst på 64bits veldig lenge. Men gidder ikke punge ut penger, og kan heller ikke laste ned pga 250kb/s nettverk..

Men du tror det kan være nokk å få utnyttet mere av rammen?
Sist endret av xaine; 20. desember 2012 kl. 22:14.
Nei ser ut som systemet ditt takler WOW, men er du sikker på at det er FPS drops? Du nevner at du har tregt internet er du sikker på at det ikke er det som er problemet?
Er ikke internettet nei, har konstant ping 40-50

er når det er mye som skjer av gangen i WoW. Og i arma feks i singleplayer, må jeg kjøre 800x600 for å få det til å gå smooth.