Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2008
One of the good guys
2rs1's Avatar
Noen som har en rip av dette? Kunne godt tenkt meg å se live sendinga fra Channel 4.
Ja ja.. juks eller ei.

En talsmann for Derren Brown ønsker ikke å kommentere saken men sier at hvis Brown fyrte av en løspatron mot hodet ville han uansett ha dødd.
Vis hele sitatet...
Akkurat det tenkte jeg også på Drixxx, men det at han satte i en løspatron, har vel fått politiet til å godkjenne det hele.
uansett... hvis noen har den melder jeg meg på requesten.. upp gjerne til ftp://nff:nff@fr3nk.myftp.biz:21
hmm..det med løskrutt får meg til å tenke på rødplast. Selv om det er løskrutt er det rimelig kjipt å bli skutt på kloss hold med (jada, har testa "litt" ufrivillig)
Når jeg var i førstegangstjenesten utførte vi forskjellige forsøk med løsammunisjon.(Rødplast,rødfis,osv)

Blant annet har jeg selv sett at løsammunisjon til AG3 blåser rett gjennom en telefonkatalog.

Hvis løsammunisjonen til den revolveren han brukte var like kraftig,skulle det ikke være noe i veien for at han kunne få smørt hjernemassen sin utover lokalet der.
Her kan man forøvrig prøve 'Russisk rulett' selv!

http://wannaplaygames.com/rus/
Jeg tviler nå på at revolveren i seg selv var ekte..
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Hadde egentlig bare lyst til å se programmet jeg. Så akkuratt slutten av det på Absolutt igår. Selv om det hele var fake, så smalt faktisk pistolen ikke på noen av skudda han retta mot hodet, kammeret ble snurra av en utvalgt tillskuer, men det bør jo ikke ha vært "skuddet" i pistolen som lagde hull i sandsekken. Men hvis det hadde vært ekte så er gubben gal og passe skilla.
var vel helst en liten sprengladning i sandsekken eller noe.

offtopic:
(Rødplast,rødfis,osv) <-- dette er da vel nøyaktig samme greia. Rimelig morsomt å skyte ei hvit skjorte på 5m for å se hvor mye drit som faktisk kommer ut.
▼ ... over et år senere ... ▼
I like turtles
Skyfex's Avatar
Jeg hadde aldri regnet med at han hadde brukt ekte kuler. Det er bare galskap. Det er ikke vits å risikere livet for et TV program. Men hvis trikset faktisk fungerte så spiller det jo ingen rolle om det er ekte kuler eller ikke.

Edit: Waking up the dead..
Noen som har klippet forresten?
▼ ... over et år senere ... ▼
Woooah flashback....
Sitat av mrgeforce
Vis hele sitatet...
Funker ikke hos meg
hehehe, løs kule som i kule uten krutt da sikkert. ikke noe krutt, ikke noe futt
(ja du kan faktisk ta kruttet ut av patroner)
Sitat av LetMeBleedPLZ
hehehe, løs kule som i kule uten krutt da sikkert. ikke noe krutt, ikke noe futt
(ja du kan faktisk ta kruttet ut av patroner)
Vis hele sitatet...
Ja men ikke kruttet i tennhetta...
Sitat av LetMeBleedPLZ
hehehe, løs kule som i kule uten krutt da sikkert. ikke noe krutt, ikke noe futt
(ja du kan faktisk ta kruttet ut av patroner)
Vis hele sitatet...
Hm. hvordan skal det smelle uten kruttet da mon tro...
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Den forrige linken funket ikke, men fant den på YouTube, http://www.youtube.com/watch?v=ylAHWVuPNus
Det der var faktisk ganske spennende å se på.

Edit: Hvis det hadde vært løsammo så hadde vel dette skjedd: http://www.youtube.com/watch?v=-_bGMCkvvc8&NR=1
Sist endret av 3RD; 28. mai 2007 kl. 19:03.