Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1040 488753
Hei! Skal ta med en vennine på førstegangstripp snart, og trenger tips til fine ting å gjøre/fine ting å være. Planen er enten å dra til skogen eller til en av øyene i oslofjorden. Været er fint, syra er fin, jeg vil at turen skal bli fin. Noen som har noen formening om hvilken øy som er best? Eller et fint skogholt? Eller lite tjern?
Helst ikke så langt unna kollektivtransport!

Takk for tips
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei.

Meg og 3 andre venner skal prøve LSD om en uke, og før vi gjør det så lurte vi på noen ting:

Er det lurt å gjøre det mens foreldre og søstre er hjemme?
Hvordan er "støynivået" mens man er under virkning? Begynner man å skrike eller noe sånt?
Hva er forskjellen mellom blanding av weed og LSD og bare LSD?

Vi er 3 stk på 17 år.
Sitat av ukjentbruker Vis innlegg
Hei.
Meg og 3 andre venner skal prøve LSD om en uke, og før vi gjør det så lurte vi på noen ting:

Er det lurt å gjøre det mens foreldre og søstre er hjemme?
Hvordan er "støynivået" mens man er under virkning? Begynner man å skrike eller noe sånt?
Vis hele sitatet...
Det høres ut som en veldig dårlig idé, regner med at verken foreldre eller søstre er spesielt glade for at dere tripper på LSD. Det er ikke et veldig godt utgangspunkt for en bra tripp om det er en reell fare for at de kommer inn til dere i løpet av de 8++ timene dere bør regne med å trippe. Under en tripp er det ikke nødvendigvis sånn at man begynner å skrike, men om alle blir revet med kan det gå høylytt for seg med latter og fjasing. Eller så kan det være noen som ikke har helt kontroll og begynner å rable rundt, og da er det veldig greit å ikke ha andre i huset å bekymre seg over.

Sitat av ukjentbruker Vis innlegg
Hva er forskjellen mellom blanding av weed og LSD og bare LSD?
Vis hele sitatet...
Søk på cannabis i førsteinnlegget, så finner du noen ord om effekten av weed oppå LSD. Det er noe det må utvises forsiktighet med.

Sitat av ukjentbruker Vis innlegg
Vi er 3 stk på 17 år.
Vis hele sitatet...
Selv om dere kan ha en fantastisk tur, så er det ikke noe jeg ville anbefalt til en gjeng 17-åringer. Vet det virker veldig spennende med LSD, men jeg ville i det minste gjort veldig grundig research før dere bega dere ut på turen. Mange av spørsmålene du har stilt tyder på at du/dere ikke har gjort det.
Sist endret av Nichotin; 30. juli 2013 kl. 18:03.
Tusen takk for et raskt svar .

Skal ta hensyn til alle rådene dine! Men prøves skal det uansett, bare uten cannabis, for å minske sjansen for en badtrip.
Vurdert å teste sopp først? Slik at dere veit litt mer av hva dere kan forvente, også varer det ikke på langt nær like lenge.
Jeg hadde ikke klarte å ture hjemme med fullt av folk i huset. Hadde blitt en alt for stor stressfaktor for min del, klaustrofobisk, men du får da for all del føle på det selv. Hvorfor ikke bare dra dere ut i skogen en kveld? Det er jo sommer
Hva om dere blir oppdaget og dere har to helt hysteriske foreldre som står og skriker til dere? Kan se for meg at det blir en kjip tur.
Vi skal ikke gjøre det hjemme hos foreldrene likevel, så da trenger vi ikke å tenke på det problemet.

Sitat av Larix Vis innlegg
Hvorfor ikke bare dra dere ut i skogen en kveld?
Vis hele sitatet...
Det er det som er den nye planen nå


Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Vurdert å teste sopp først? Slik at dere veit litt mer av hva dere kan forvente, også varer det ikke på langt nær like lenge.
Vis hele sitatet...
Har ikke mulighet til det nå i nærmeste framtid, dessverre. Det var det som var planen først, men vi fikk bare tak i syre.
Sist endret av ukjentbruker; 31. juli 2013 kl. 05:31.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ukjentbruker Vis innlegg
Vi skal ikke gjøre det hjemme hos foreldrene likevel, så da trenger vi ikke å tenke på det problemet.



Det er det som er den nye planen nå




Har ikke mulighet til det nå i nærmeste framtid, dessverre. Det var det som var planen først, men vi fikk bare tak i syre.
Vis hele sitatet...
Skogen kan være gøy, men pass på å reis ut litt tidlig, personlig liker jeg å ta LSD i 10-11 tiden om morgenen.

Vær obs på at dere kan ha blitt solgt et Research chemical som LSD, jeg har ved flere anledninger nå blitt tildbudt 25i-NBOMe som LSD. Lappene ser tilnærmet identiske ut og effektene er lignende så det er vanskelig for en førstegangsbruker å vite forskjellen. Forskjellen ligger i at LSD er fysisknufarlig selv i større doser, mens NBOMe serien har vist seg å være full av bivirkninger, med rapporter om alt fra psykoser, anfall og dysfori. Personlig hater jeg NBOMe, men elsker LSD. Andre liker NBOMe da det gir veldig edruelige tankebaner, men masse visuelle effekter.

NBOMe er ikke aktivt i magen, så man må holde lappene i munnen. Som en ekstra trygghet kan det dermed være lurt å svelge lappene med en gang å ikke ha dem liggende i munnen. LSD tas opp like effektivt i magen så man mister ingen effekt.

Men for å være helt ærlig med dere ville jeg egentlig anbefalt dere å vente et par år med LSD. Jeg kjenner mange som har prøvd psykedelia og felles for veldig mange av dem er det at de som prøvde og eksperientere med psykedelia før de var 20 sitter igjen med mye negative eller bare ignorante holdninger til stoffene, mens de absolutt aller fleste som ventet til de var 20-25 med å prøve det sitter igjen med vakre, nydelige opplevelser som de aldri ville vært uten. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn, og det gjelder selvfølgelig ikke alle, men det er noe som kan være verdt å tenke på.
▼ ... over en måned senere ... ▼
hei alle sammen, var på skogsrave nå i helgen og tok syre. helt fantastisk, den beste syre trippen jeg noensinne har hatt!
spørsmålet mitt er da som følger, er det noen av dere som har kommet over noen dalai lama lapper i det siste? Var ekstremt god, skal vist ha inneholdt 2 forskjellig typer syre som tilsammen var 250ug og meskalin, er dessverre usikker på mengden meskalin.
Noen andre som har kommet over disse, og testet de?
Vil helt klart anbefale disse lappene til alle som har god erfaring med syre!
Sitat av MDMAmazing Vis innlegg
hei alle sammen, var på skogsrave nå i helgen og tok syre. helt fantastisk, den beste syre trippen jeg noensinne har hatt!
spørsmålet mitt er da som følger, er det noen av dere som har kommet over noen dalai lama lapper i det siste? Var ekstremt god, skal vist ha inneholdt 2 forskjellig typer syre som tilsammen var 250ug og meskalin, er dessverre usikker på mengden meskalin.
Noen andre som har kommet over disse, og testet de?
Vil helt klart anbefale disse lappene til alle som har god erfaring med syre!
Vis hele sitatet...
Jeg tviler ikke på at du har hatt en bra tripp, men om noen har sagt «to forskjellige typer syre» til deg lyver de for å skryte opp produktet. Syre refererer til LSD, ikke andre psykedeliske stoffer som kanskje kan minne litt. Meskalin har såpass høye doseringer for å gi effekt, at det er tvilsomt at lapper av normal størrelse har inneholdt det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nichotin har rett. Man trenger rundt 300–500 mg for å få en ordentlig rusdose, og da er 250ug en ganske sær misforståelse. Greit nok at virkningene kommer iløpet av runt en time men de psykiske virkningene opptrer etter 3–4 timer. Hadde du fremdeles disse virkningene som gradvis forsvant etter 10–12 timer etter inntak? Jeg tror ikke på "forskjellige typer "syre" da LSD/syre er en forkortelse etter tyske Lysergsäurediethylamid, eller lysergsyredietylamid. Derfor har vi kallenavnet syre. Ingen tvil om at du har fått i deg et t psykedelisk fenetylamin men ulike typer "syre" og meskalin på så liten dose gir meg tvilende tanker. Det er mye derivater av psykedeliske fentylaminer ute på markedet nå, og for eksempel de ulike NBOMe-stoffene. Har man ikke prøvd ordentlig LSD kan det sikkert være vanskelig å merke forskjellen. Men for meg er det totalt annerledes. Både visuelt og headspace. Nå har jeg fått full effekt av de stoffene jeg har prøvd, og personlig kan jeg si at det er en veldig merkbar forskjell. LSD er litt mer spirituelt, og tankegangen er annerledes. Det visuelle er mer naturlig og komfortabelt mens disse substituttene har mer glorete og rotete visuelle innslag. Kan så klart vært noe for de som bare ønsker en morsom tur istedenfor de intense følelsene og tankene man får etter LSD. Det man bør være obs på er at disse ikke er like trygge som det velkjente LSD. Disse stoffene er meget potente, og har ledet til mange ulykker. Særlig kan det være utrygt å ta det intranasalt eller intravenøst. Dette er noe som kan overmanne selv en erfaren bruker. Forklart av her: http://www.youtube.com/watch?v=WUVfzf_lGjg

Ikke vær godtroende når det gjelder dealere. Disse stoffene er tross alt lettere å få fatt i, og ikke minst billigere. Noe som betyr fortjeneste/penger. Selvfølgelig skryter mange dealere. Har til og med fått høre at jeg kunne få LSD i microdotter. Helt latterlig. Nei, skal man ta dette må man passe på seg selv eller ha noen til å følge med. Vel, det kommer an på dosen så klart, og alle reagerer forskjellig. Anbefaler det ikke på noen måte, men skal man først teste dette så ta det i lapper buccalt. Tok det under tungen selv (25c) og fikk full blown effect som ikke ligner grisen på LSD. Nei, pass litt på folkens.

Tips til en LSD-tur nå som det begynner å bli kaldt? Foretrekker å bevege meg ut fremfor å sitte i disse boksene vi lever i hver eneste dag. Alle forslag tas imot!
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Har til og med fått høre at jeg kunne få LSD i microdotter. Helt latterlig.
Vis hele sitatet...
Det er da mulig å få det? Vet ikke hvor vanlig det er nå til dags, men det fantes da før?
Sitat av BirkirBjarnason Vis innlegg
Det er da mulig å få det? Vet ikke hvor vanlig det er nå til dags, men det fantes da før?
Vis hele sitatet...
Jada, det er ikke umulig. Har bare hørt om et par tilfeller i Norge der det har vært faktisk LSD, men i amerika feks er det ikke like uvanlig.
Jeg ønsker ikke at noen sender meg PM for å tigge etter kilder men jeg kan garantere at Peyotelappene jeg har er the real deal. Å spare til "harde tider" viser seg å være nyttig i de fleste tilfeller. Og ja, jeg har testet dem. Det er absolutt ikke umulig men man må tenke seg litt om hvor man kjøper produktet.

Uansett, å få tak i lapper med 250ug og slikt kan man se litt langt etter. Vi er tross alt ikke på 70-tallet lenger.
Sist endret av Lucy In The Sky; 19. september 2013 kl. 11:14.
hey igjenn alle sammen. Har funnet ut at det var 250ug lsd på lappen, og det er garantert. Har prøvd nbome-stoffer før, og dette her var helt klart lsd. beste lsd'en jeg har prøvd. Og ærlig talt LSD er ikke vanskelig å få tak i microdotts heller for tiden.. Bor ingen her i oslo området? Og 70-talls dosene og hippie bevegelsen is on its way back, så ikke bli overraska om du kommer over 250-330ug doser på en lapp rundt i oslo for tiden.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg ønsker ikke at noen sender meg PM for å tigge etter kilder men jeg kan garantere at Peyotelappene jeg har er the real deal. Å spare til "harde tider" viser seg å være nyttig i de fleste tilfeller. Og ja, jeg har testet dem. Det er absolutt ikke umulig men man må tenke seg litt om hvor man kjøper produktet.
Vis hele sitatet...
Hvor jævlig store er de blotterne som har 300-500mg med meskalin i seg? Peyoteblottere? Sprøyt, med mindre de er på størrelse med små servietter. Vis meg EZ-test kit så skal jeg tro på deg. Jeg har vært borti blottere med 5MG dom i seg, de var litt større enn standard LSD-lappen, en "peyotelapp" må isåfall være litt større enn et norskt standard frimerke, eller større. Med mindre du må spise 3-4 for god effekt.

Ja, jeg er skeptisk, men er det rart? Når noen hevder å ha et stoff på blottere som er aktive i doser på vel over 100 milligram, da blir man skeptisk. Men jeg skal holde kjeft og spise hatten min om du har lyst til å overbevise meg.

Kan også legge til at microdotter finnes, dog det er sjeldent. Har selv vært borti røde microdotter med LSD i seg(erhlich testet)
Sist endret av Revbatim; 19. september 2013 kl. 12:54.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Uansett, å få tak i lapper med 250ug og slikt kan man se litt langt etter. Vi er tross alt ikke på 70-tallet lenger.
Vis hele sitatet...
Slike lapper er nok ikke vanlige nei, men de finnes. Hvis noen her har vært borti "Maya" lappene fra 2012 (eller aztec sunstone som de burde kalles, da det er denne som preger den ene siden av arket), så er de vanvittig sterke. Jeg tok en av disse og ble blåst rett over på den andre siden… Jeg gikk inn og ut av kroppen min og på et tidspunkt var jeg redd jeg var død. Jeg ble også kontaktet av forskjellige damer fra rundt om i verden som holdt til på "nettverket", og de skulle vise og forklare meg ting. Når jeg leser Hofmanns velkjente rapport hvor han tok 250 microgram kan jeg ikke si annet enn at dette var like intenst. At disse lappene er på 200-250 microgram tviler jeg ikke på.
Kjære deg, da, Revbatim. Moret og andre brukere snakket om at det kan være vanskelig å få tak i LSD. Jeg sier bare at jeg har testet lappene, og det er ekte LSD. Nevnte aldri noe om meskalin i det innlegget. Peyote er bare "merket" på dem.
Synes denne er hysterisk morsom når det snakkes om store doser lsd:
Sorry om det er off topic


http://www.youtube.com/watch?v=1uFzhEDdexc
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Kjære deg, da, Revbatim. Moret og andre brukere snakket om at det kan være vanskelig å få tak i LSD. Jeg sier bare at jeg har testet lappene, og det er ekte LSD. Nevnte aldri noe om meskalin i det innlegget. Peyote er bare "merket" på dem.
Vis hele sitatet...
Åja! Da skjønner jeg Beklager at jeg virket litt krass, missforståelser all the way. Fred ut
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Jeg har vært borti blottere med 5MG dom i seg, de var litt større enn standard LSD-lappen
Vis hele sitatet...
Hvordan er dom i forhold til lsd? Lite info om det på freak. Er det et rc?
Sitat av Nast Vis innlegg
Hvordan er dom i forhold til lsd? Lite info om det på freak. Er det et rc?
Vis hele sitatet...
Tok det en gang blandet med AL-LAD og LSD på en skogsfest, så er ikke sikker på hvordan det er alene. Men folk jeg gav det til sa det hadde ganske mørke visuals, altså ikke onde, men mørke farger på en måte. Alt fikk et episk, men litt mørkt, mystisk preg. Som en aura av gammel visdom om evig ære og dommedag.

Sjekk ut rapportene fra PIHKAL: http://www.erowid.org/library/books_...ihkal068.shtml
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei.
Er det noen som vet om det er vanlig å selge RC som 25x-NBOMe på blottere og si at det er syre?
Tenker det er vansklig å vite for tiden. Og kan noen av disse RC være fysisk skadelige om man bare tar en "vanlig str" lapp eller to?
Sitat av Manualah Vis innlegg
Hei.
Er det noen som vet om det er vanlig å selge RC som 25x-NBOMe på blottere og si at det er syre?
Tenker det er vansklig å vite for tiden. Og kan noen av disse RC være fysisk skadelige om man bare tar en "vanlig str" lapp eller to?
Vis hele sitatet...
Det er blitt mer og mer vanlig dessverre.
Man vet veldig lite om dem da de er relativt nye og lite er kommet fram mtp skadevirkninger.
Men, bare for å quote erowid
There have been several reports of users of 25C-NBOMe and 25I-NBOMe experienced peripheral vasocontriction that required medical attention. Symptoms begin with tingling, coldness, bluing, and numbness in the fingers, toes, lips, nose, and other extremities. Swelling in the hands, feet, and face have been reported. One user reported numbness lasting more than a week after use.
Vis hele sitatet...
Sist endret av moret; 3. oktober 2013 kl. 12:22.
Sitat av Manualah Vis innlegg
Hei.
Er det noen som vet om det er vanlig å selge RC som 25x-NBOMe på blottere og si at det er syre?
Tenker det er vansklig å vite for tiden. Og kan noen av disse RC være fysisk skadelige om man bare tar en "vanlig str" lapp eller to?
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvor vanlig det er å selge RC som LSD. Et par lapper NBOME er mest sannsynlig ikke fysisk skadelig, men kan nok oppleves svært ubehagelig. Hvis du ikke har test kit og vil være være den sikre siden, så svelger du lappene hele. Fenetylaminer som 25x-NBOMe og DOx er ikke aktive om du svelger de, i motsetning til LSD.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei!

Fikk tak i en sukkerbit som visstnok skal være dryppet i lsd.
Jeg er bittelitt skeptisk fordi jeg synes den lukter litt bittert. Og etter min fatteevne skal vel syre være luktfritt(?)

Bør jeg svelge sukkerbiten hel mtp at jeg da kan utelukke andre eventuelle stoffer? Hvis ja, vil det på noen måte kunne redusere ruseffekten, kontra og ha den på tunga?

Da jeg fikk tak i den var jeg på en klubb og la den i baklomma. Etter et par timer med dansing kom jeg på at den var lagt der. Kan syra være ødelagt av kroppsvarmen?

Den var på det tidspunkt pakket inn i sølvfolie, samt plast- og lå i en zip pose.

Takk på forhånd
Sist endret av wackwrack; 18. oktober 2013 kl. 19:57.
Sitat av Flue Vis innlegg
Vet ikke hvor vanlig det er å selge RC som LSD. Et par lapper NBOME er mest sannsynlig ikke fysisk skadelig, men kan nok oppleves svært ubehagelig. Hvis du ikke har test kit og vil være være den sikre siden, så svelger du lappene hele. Fenetylaminer som 25x-NBOMe og DOx er ikke aktive om du svelger de, i motsetning til LSD.
Vis hele sitatet...
Ble solgt 25i som LSD, dealeren sa at det var syre, og at lappene var på 100ug, men det stod 25-i bakpå lappene, og alt annet tilsa at det var 25i. Sa at dette åpenbart var et RC, og lurte på hvor mange ug det faktisk var på hver lapp, men det sa han at han ikke ante.

Leste opp på stoffet og hadde en flott trip.
Sist endret av Snilepisk; 18. oktober 2013 kl. 21:02.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei. Prøvde syre for første gang i går. Det var et event med masse mennesker, mye trengsel og hard musikk. Startet med et ~150mg dropp med emma, røyket en joint, fikk så en dråpe syre 2 timer senere, og tok enda et dropp emma ~150mg 3-4 timer etter dette. Jeg har mange venner som har stuka masse rundt på syre og fortalt ganske mange syke historier. Hadde altså ganske høye forventninger og trodde verden kom til å bli ganske vridd.

To andre jeg var med kjørte samme løpet som meg, altså emma-syre-emma, og pratet i et kjør om alt som vridde og vrengte og bevegde på seg. Jeg så ingenting uvanlig. Så ned i håndflaten min og så litt mønster, kanskje litt mønster på veggene også hvis jeg fokuserte lenge nok. Merket heller ingenting til dette tankekjøret jeg har hørt mye om. Jeg følte meg egentlig bare helt tom. Gikk vel rundt i 6 timer og visste aldri helt hva jeg holdt på med, hadde vel kanskje to konstruktive samtaler denne kvelden, resten gikk bare i tomprat om hva det var jeg dreiv på med. Skjønte ikke helt hva det var jeg følte, ett eller annet var veldig annerledes som jeg ikke klarte å sette ord på. Følte aldri jeg nådde noen peak, verken av emmaen eller syren. Var bare lost. Vimset rundt og holdt egentlig ikke på med noen ting.

Kan det være måten jeg kombinerte emma og syre som gjorde alt helt tullete? Har lyst til å prøve syre for seg selv en gang så jeg forstår litt bedre hva det dreier seg om. Kvelden i går føles egentlig ganske bortkastet.
Tror nok det har noe med komboen av rusmidler. Sett deg i en skikkelig tripsetting med en eller to venner du kjenner godt og prøv igjen.
Noen som har erfaring med mikrodosering på LSD?

Jeg hadde nylig en kompis på besøk hvor jeg for tiden bor (Polen).

Jeg kom på at jeg hadde en lapp med angivelig 180 mikrogram syre liggende i frysen (En kompis hadde prøvd tidligere og trippa balle på 3/4 lapp, så jeg tviler ikke på at det var en uvanlig sterk blotter). Etter å ha snakket litt om det, tenkte vi det kunne være spennende å prøve mikrodosering med LSD. Vi delte lappen, og spiste ca 20% av den hver. Deretter gikk vi ut i byen på tur.

"Trippen" (om man kan kalle det det) var selvsagt mild - men nok til å lage svake visuelle forstyrrelser. Farger ble litt sterkere osv. Humøret var bra og kroppslig energi var også bedre enn vanlig. Ellers så merket vi begge at vi hadde svært gode sosiale egenskaper under slike mikrodoseringer. Evnen til å lese andre menneskers følelsleie var forsterket, men uten at man var for spacet ut, eller trippet til å kommunisere flytende. Vi følte vi fikk særdeles god kontakt med alle mennesker vi møtte den dagen. For ikke å forglemme samtalene oss imellom. Uten å være nevneverdig på tur, så følte vi begge at vi var mere kreative enn vanlig. Jeg måtte ordne noe med studiene, og stikke innom studieveileder. Dette fungerte utmerket, med svært god kjemi og latter. Det er nesten som at jeg tenkte at jeg kunne fungert utmerket på slik mikrodosering også i jobbsammenheng. EVentuellt på en fest - hvor jeg ikke ønsket å drikke alkohol

Vi gjentok samme dosering et par dager etterpå med like fint resultat. "Trippen" varte i ca 8 timer, som en vanlig større dosering. Ble litt schlæck når virkningen gav seg, men ikke nevneverdig. Dagen etter mikrodoseringen merket jeg klar tankegang og godt humør.

Absolutt en positiv overraskelse. Hoffmann nevner også i sine bøker at mikrodosering av LSD er noe han ser for seg kan ha svært bra potensial i behandling av lettere deppressive lidelser etc.

Noen andre med erfaringer med mikrodosering av LSD?
Kan si meg enig i det du skriver. Har tatt små doser før og det har gitt same virkninger som du sier. Dagen etter må jeg "go with the flow" for å maks utnytte afterglowen til LSD som jeg tok dagen før. Så lenge man slapper av og tar det lugnt så kan LSD'en gjøre underverker i dagen etter inntaket
Sitat av Solaced Vis innlegg
Kan si meg enig i det du skriver. Har tatt små doser før og det har gitt same virkninger som du sier. Dagen etter må jeg "go with the flow" for å maks utnytte afterglowen til LSD som jeg tok dagen før. Så lenge man slapper av og tar det lugnt så kan LSD'en gjøre underverker i dagen etter inntaket
Vis hele sitatet...
Kan nevne at jeg tre dager etter mikrodosering røyket et bong-trekk med marihuana. Jeg hadde ikke røyket cannabis på månedsvis før dette trekket - og effekten ble derfor svært sterk. Det var like før jeg grønna helt ut, og jeg gikk for å sitt på verandaen for å trekke frisk luft. Med lukkede øyne hadde jeg da en periode hvor jeg opplevde gjenkjennelige LSD-Cevs (close eyed visuals).

Ganske interresant, siden det ikke var noen antydninger til LSD-Cevs under innflytelse av mikrodose m LSD, og siden det var gått 3-4 dager siden inntak.

Jeg husker jeg også hadde en ganske psykedelisk type drøm i LSD-landskap dagen etter siste mikrodosering.

Dette får meg til å tro at mikrodosering absolutt har en innvirkning på underbevistheten. Kanskje større enn man skulle tro - da man føler seg minimalt påvirket under inntak. Det virker likevel som om LSD-virkningen blir fanget opp av underbevistheten, og at den fordøyes i dagene etter "trippen"
Sist endret av Bearass; 4. november 2013 kl. 13:58.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Noen som har erfaring med mikrodosering på LSD?

Jeg hadde nylig en kompis på besøk hvor jeg for tiden bor (Polen).

...

Noen andre med erfaringer med mikrodosering av LSD?
Vis hele sitatet...
Hei! Ja, har ganske lik erfaring som deg egentlig. Her er hva jeg skrev om det i februar:
Hei! Tenkte jeg kunne dele dagens erfaring. Et lite eksperiment: Hvordan påvirkes man av mikrodoseringer av LSD?
Rundt klokken 10 i dag tidlig bestemte jeg meg for å spise litt under en kvart syrelapp(ca. 15-25ug).

Klokken 11:30 fortsetter jeg mot Blindern og forelesninger. Allerede på trikken kjenner jeg at jeg føler meg lettere til sinns og i ganske godt humør. På forelesningen begynner jeg å peake. Jeg blir mer konsentrert og jeg merker at multitasking går mye greiere. Jeg noterer mens jeg hører på foreleseren og jeg føler at jeg klarer å lettere forstå stoffet og lettere klarer å formulere notatene min. Jeg kjenner også en liten bodyload og jeg blir mer var(aware) på kroppen min, samtidig som jeg kjenner en varm, litt øm følelse spre seg. Etterhvert som peaken bygger seg opp mister jeg litt konsentrasjonen på forelesningen.

Etter denne er det ny runde på seminar. Her merker jeg at jeg blir fengslet av seminarlederen, og at jeg har stålfokus. Dette var også første seminar i den gruppa, så vi hadde en liten presentasjonsrunde. Dette syns jeg ofte er litt kleint, men i dag så følte jeg en økt selvsikkerhet og indre-ro, en slags angstdempende effekt. Fine greier

Etter dette drar jeg på et "jobbintervju"(frivillig jobb i en studentforening), og føler også her økt behag i en sosial setting.

Alt i alt, en veldig fin dag

For å oppsummere:
Økt selvtillit
Humør-boost
Økt konsentrasjon
Lettere for å formulere - lettere å sette ord på ting
Ting så litt finere ut, litt skarpere og mer definert. Dette var den eneste visuelle effekten.
Vis hele sitatet...
Har også en kompis som jeg fortalte mine erfaringer med mikrodoseringer til, og gav en en syrelapp som han spise kvarte av dagen etter på jobb. På denne tiden jobbet han med en gutt med downs syndrome på en barneskole(jaja, uansvarlighet, bla bla bla), og han spilte da gitar og sang for denne gutten. Han har fortalt meg at han aldri før eller senere har blitt så i ett med musikken, og situasjonen, og han fortalte meg at gutten med downs syndrome så inn i øynene på min venn og begynte å gråte av glede. Han sa også at han snakket med de andre ansatte med en letthet han aldri tidligere hadde opplevd.
Har aldri merket det du skriver om cannabis tre dager etter LSD. Er glad for at jeg er sånn også. Tanken på flashback og HPPD er skremmende. Har lest ett sted om at LSD kan lagre seg i fettvevet og bli "aktivert" når man røyker cannabis. Kanskje det er en sammenheng mellom lagring av LSD i fettvevet og flashback?
Sitat av Solaced Vis innlegg
Har aldri merket det du skriver om cannabis tre dager etter LSD. Er glad for at jeg er sånn også. Tanken på flashback og HPPD er skremmende. Har lest ett sted om at LSD kan lagre seg i fettvevet og bli "aktivert" når man røyker cannabis. Kanskje det er en sammenheng mellom lagring av LSD i fettvevet og flashback?
Vis hele sitatet...
LSD lagres definitivt ikke i fettvev.
Revbatim: Interresant ja. Det høres ut som du hadde samme effekt som meg og kompis fikk. Morsomt dette med komfortabelhet i sosiale sammenhenger. Det føltes rett og slett som om man fanget opp stemningsleie til medmennesker mye lettere. Dermed ble det lett "god kjemi" med andre. En periode satt vi på en fortausrestaurant på torget i byen og så på mennesker. Vi snakket litt om dem som gikk forbi. (Type: Se på henne - hun er typisk musikkstudent - nå skal hun hjem å treffe kjæresten - hun føler seg glad og lystig etc).

Det var påfallende at dem vi konsentrerte oss om - ofte snudde seg mot oss, og ble tydelig oppmerksomme på oss som satt på fortausrestauranten. Der og da endte vi opp med typisk "trippe forklaring" på dette (selv om vi som sagt ikke følte oss nevneverdig på tripp) - at siden vi var så "tuna inn" på stemningsleie til menneskene som gikk forbi - ble dette fanget opp av dem som vi "tuna inn" på. Og at dem oppfattet dette - selv på de 10-20 meterene mellom oss og fortauskafeen dem spaserte forbi.

Sitat av Solaced Vis innlegg
Har aldri merket det du skriver om cannabis tre dager etter LSD. Er glad for at jeg er sånn også. Tanken på flashback og HPPD er skremmende. Har lest ett sted om at LSD kan lagre seg i fettvevet og bli "aktivert" når man røyker cannabis. Kanskje det er en sammenheng mellom lagring av LSD i fettvevet og flashback?
Vis hele sitatet...
Ja si det. Jeg er igrunnen ingen LSD-mann. Og foretrekker psyekdelika som sopp og meskalin. Det er et par år siden jeg hadde en ordentlig LSD-tripp. Jeg husker dog at å røyke cannabis i dagene etter en LSD-tripp gjorde cannabis-rusen mere "LSD-aktig". Dette er noe jeg mener regnes som "vanlig", mange jeg har snakket med sier ihvertfall det samme.

Om det er fordi LSD lagres i fettvev eller ikke vet jeg ikke noe om. At en tripp trenger noe tid på å fordøyes av underbevistheten er jeg derimot rimelig overbevist om.

Stanislav Grof - hevder at flashbacks ofte manifesterer seg hos dem (pasienter som han gav LSD) som har hatt en tripp som ikke har løst seg opp på tilfredsstillende måte. Har man en tripp som løses opp tilfredsstillende og integreres tilfredsstillende - så vil man ikke få flashbacks. Å f.eks ta valium under tripp fordi man blir litt stressa vil ifølge dr Grof "fryse" trippen - uten tilfredsstillende "resolution" - og øke sannsynligheten for flashbacks.

Personlig har jeg ikke opplevd "flashbacks" i andre sammenhenger enn etter inntak av cannabis i dagene etter inntak av LSD. Jeg er usikker på om dette i det hele tatt kan regnes som flashbacks. Man er jo påvirket av et stoff med psykedeliske egenskaper (cannabis).

Det skal sies at jeg vanligvis ikke røyker cannabis - og at jeg nok derfor er mere sensitiv enn den gjengse "stoner". Men ellers er det som sagt en vanlig tilbakemelding at cannabis rusen har hint av LSD i seg i dager etter en LSD-tripp. Jeg ble derimot overrasket over at en mikrodosering skulle kunne gi et slikt "flashback" - selv om jeg ble usannsynlig stein av dette bong-trekket (da det var månedsvis siden sist jeg hadde røyket cannabis - og at jeg kjørte på med mega-hit uten å tenke ferdig).

Kult om andre vil dele sine opplevelser med mikrodosering
Sist endret av Bearass; 4. november 2013 kl. 15:24.
Hva kan jeg forvente meg av en LSD-trip i motsetning til en trip på 25i?

Har tatt det sistnevnte én gang, aner ikke hva dosen var, men det ble noen timer med noe som virka som konstant latter, ting "morphet" rundt, og jeg så masse bølgete, fet og rund skrift (som jeg ikke hadde sjans til å lese) rundt og i hverandre. Ikke så ulikt dette: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...85986606_n.jpg

Og, burde 200ug være en fin tripdose? Hadde ikke et snev av negative tanker i trippen. Føler at jeg har en god psyke. Etter litt under et år med cannabis jeg aldri fått noe i nærheten av noia.
25i er mer visuelt. LSD er ikke like visuelt, men tar deg med på en spirituell reise.
Man er veldig klar i hodet på 25i og kan sovne mye lettere enn på LSD som det er umulig å sove på.

100ug -/+ er nok til alle effektene. 200ug blir en forsterket opplevelse. Du bør ikke få noen problemer med 200ug.
500ug derimot er en helt annen opplevelse. Jeg ville heller hatt en tur på 500ug en to på 250ug.
Klarte ikke å sovne på 25i før det hadde gått tolv timer etter inntak, selv med en god det THC i blodet. Har planer om å ta det tidlig på morran for å ikke ødelegge døgnrytmen helt.

Hva er folks erfaring med å spise før/helt i starten av trippen? Jeg og kompisen min spydde i kor en times tid etter inntak av 25i, og spiste noe suppe en times tid etter det igjen uten noen problemer. Vi slet litt med å forstå hva faen vi drev med, kjørte i oss dette forferdelig rare greiene for "fuel", ser ikke på kjøttsuppe som det samme lengre.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Bearass Vis innlegg

LSD er ca umulig å bli oppdaget i post.. er luktfri papirbiter.
Vis hele sitatet...
Burde vel være relativt tryggere nå som julen nærmer seg også.
Masse julegaver og julekort som sendes rundt.

Men, kan hunder læres opp til å lukte lsd? Er dette vanlig for politi/toll-hunder?
Sist endret av Dodecha; 30. november 2013 kl. 23:38.
Kort svar, nei. Ihvertfall ikke brukerdoser.
Sist endret av Snilepisk; 30. november 2013 kl. 22:47.
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Klarte ikke å sovne på 25i før det hadde gått tolv timer etter inntak, selv med en god det THC i blodet. Har planer om å ta det tidlig på morran for å ikke ødelegge døgnrytmen helt.

Hva er folks erfaring med å spise før/helt i starten av trippen? Jeg og kompisen min spydde i kor en times tid etter inntak av 25i, og spiste noe suppe en times tid etter det igjen uten noen problemer. Vi slet litt med å forstå hva faen vi drev med, kjørte i oss dette forferdelig rare greiene for "fuel", ser ikke på kjøttsuppe som det samme lengre.
Vis hele sitatet...
Mye lurere å handle inn nok av frukt og brød med noe pålegg dere liker og annet enkelt. Siden det er en tolv timers tur så er det jo litt digg å fylle på litt underveis også Frukt er forøvrig en opplevelse verd en egen rapport, slik nytelse overgår den sykeste munchen jeg har opplev ihvertfall. Tenker at varm mat er nei, mest fordi oppmerksomheten ikke er der så lenge at maten fortsatt er varm når jeg blir keen på en ny bit.

Sitter her med noen som kanskje er noen andre enn en kompis av meg sin venn og den, han eller hund (intentional) har egenhendig spist seg igjennom 6 epler en klase bananer flere klementiner en jeg kan telle på mine(eller hennes) 3 hender og 2 mangoer (bare skrell dem, tar for lang tid å kutte og dele, ta tenna jobbe litt!)
Har allerede vært på tur.
Kjøpte inn et par epler, pærer, bananer og noen druer, i tillegg til slike kanelboller man kan varme i micro/ovn. Spiste en bare små mengder frukt, en banan og et halvt eple. Kanelbollene var veldig greie å bare varme i mikroen. Ble kvalm under oppturen, varte noen timer, korrigerte med mindre mengder hasj, som hjalp bra. Etter det var det en veldig fin tur. Spiste en pizza ti timer inn i turen, sammen med en god dose hasj.

Men takk for svar.
Sist endret av Snilepisk; 1. desember 2013 kl. 00:40.
Jeg har også opplevd det dere snaker om på mikrodoser av LSD.

Jeg og en kompis hadde tatt en halv blotter, medium potent lsd. Noe svake synsforstyrrelser, veldig lite igrunn, deilig følelse i kroppen. Vi kom hjem, og en kompis som bodde hos oss på den tiden, som ikke rører drugs fanget opp at noe var annerledes. Dette var kommentaren hans:

"Det er noe med dere altså! Nesten som om dere kunne ha tatt noe, men samtidig ikke, fordi dere virker egentlig enda hyggeligere og kvikkere enn normalt"
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei. Tok LSD for første gang for en uke siden ca. og da tok jeg 150ug og tura som ville faen. Prøvde på nytt igjen nå, men da tok jeg 110ug dose men merket litt til ingen effekt. Lappen smakte også veldig bittert! Noen som kan forklare meg hva jeg har fått her?
Sitat av roundpotato Vis innlegg
Hei. Tok LSD for første gang for en uke siden ca. og da tok jeg 150ug og tura som ville faen. Prøvde på nytt igjen nå, men da tok jeg 110ug dose men merket litt til ingen effekt. Lappen smakte også veldig bittert! Noen som kan forklare meg hva jeg har fått her?
Vis hele sitatet...
Et eller annet NBOMe, 25c eller 25i, tenker jeg...

Det er effekt i de lappene, men det holder sjelden med en av de som selges på gata. Må opp i en to-tre før det rocker(dette varierer veldig. håper alle forstår det). Threshold ligger på rundt 100ug så må du opp i 200-300ug for å få det noe moro.
Stoffet tas heller ikke opp på samme måte som LSD, det er ikke oralt aktivt.
Du må ha lappen liksom i kjakene/tannkjøttet, under tunga og sånt.

Kan også legge til at man bygger opp en ekstrem toleranse på dette stoffet. La det gjerne gå en 2-3uker før du prøver igjen.
Sist endret av moret; 22. januar 2014 kl. 14:24.
Ja okay.. Ble litt skuffa i og med at jeg kjøpte "lsd", men men.. Hadde lappen under tunga helt til den bare oppløste seg og fikk bare en litt rar følelse i kroppen. Bedre lykke neste gang, tenker jeg

Men hadde jeg fått noe bedre effekt ut av en ordentlig 110ug dose med lsd? Eller må jeg gjerne pøse på med litt mer enn det for å få god trip?
Sist endret av roundpotato; 22. januar 2014 kl. 14:43. Grunn: spørsmålstegn
Sitat av moret Vis innlegg
Et eller annet NBOMe, 25c eller 25i, tenker jeg...

Det er effekt i de lappene, men det holder sjelden med en av de som selges på gata. Må opp i en to-tre før det rocker(dette varierer veldig. håper alle forstår det). Threshold ligger på rundt 100ug så må du opp i 200-300ug for å få det noe moro.
Stoffet tas heller ikke opp på samme måte som LSD, det er ikke oralt aktivt.
Du må ha lappen liksom i kjakene/tannkjøttet, under tunga og sånt.

Kan også legge til at man bygger opp en ekstrem toleranse på dette stoffet. La det gjerne gå en 2-3uker før du prøver igjen.
Vis hele sitatet...
Jeg tok selv 2 25i-lapper for 3 helger siden. Det kicket som faen. Har tidligere hatt en batch hvor 4 lapper ikke en gang kicket like mye, og 2 ga svake visuals. Hun ene jenta som var med på trippen tok bare 1 og hang over dassen i kanskje en time før jeg klarte å roe henne ned og vi kunne chille. Etter 8 timer var jeg helt utkjørt av alle trippene hodet mitt hadde tatt meg med på, men klarte fortsatt ikke å sove. Jeg savnet å ha noe å notere alle tankene mine i, og husker jeg tenke at jeg kunne ha skrevet en skikkelig bra bok. Jeg tenker at 1/4 av de lappene jeg har nå er nok til en micro-tripp, da testen min på 1 var ganske heftig i seg selv. Tenker teste ut en mini dose etterhvert ^^
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av roundpotato Vis innlegg
Hei. Tok LSD for første gang for en uke siden ca. og da tok jeg 150ug og tura som ville faen. Prøvde på nytt igjen nå, men da tok jeg 110ug dose men merket litt til ingen effekt. Lappen smakte også veldig bittert! Noen som kan forklare meg hva jeg har fått her?
Vis hele sitatet...
Hofman lapper du har fått?
Lik som disse?