Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1783
Har et problem med driverne, skulle vært 1 men PCn viser flere. Får de til å gå bort ved å fjerne den standarde grafikkdriveren men de skjermdriverne kommer alltid tilbake.
Dette skjedde etter at den eksterne skjermen gikk svart og den som sitter på laptopen slutta å virke, gjorde hard shutdown og starta på nytt igjen.
Alt virker vanlig bortsett fra når musa vandrer ut av skjermområdet til høyre der de andre 5 fantomskjermene liksom er, selv om jeg har valgt å kun bruke den ene eksterne skjermen jeg faktisk har.
http://i.imgur.com/DyeFFiE.pnghttp://i.imgur.com/O4qcGYx.png
Noen merkelige greier, problemet oppsto først nå av en eller annen merkelig grunn... Måtte også tukle med lydinnstillinger da plutslig bestemte pcn å levere lavere lyd på høyre fra aux, var lett å fikse men sliter fortsatt med de ekstra 4 skjermene da jeg kun har 2.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du er sikker på du har nyeste Nvidia driver?

Jeg ville kobla bort alt av eksterne skjermer om du har, og re-installert drivere fra nvidia(velg clean når du installerer)
sett på environment variable:
som admin: systempropertiesadvanced.exe - "environment variable" legg til: devmgr_show_nonpresent_devices=1

som admin: cmd: set devmgr_show_nonpresent_devices=1

som admin: devmgmt.msc "view" -> "show hidden devices"

Sjekk om det dukker opp noe nå. Kan godt tenkes du kan starte nederst på listen, kommer an på OS.

I tillegg så lagres alt dette i windows registeret, du kan manuelt slette ting der, men blir litt funky om du sletter feil ting Gjerne start med det enkleste.

Ble issuet løst av Fleff sin driveruinstall så se bort fra dette.
Sist endret av SinHazzard; 1. februar 2017 kl. 01:07. Grunn: Glemte admin på cmd