Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 27238
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg liker å bruke penger på et spill jeg får mye spilletid for. Men føler det er spill der ute som jeg ikke har fått testa enda og som jeg kan bruke uker/måneder på.

Eksempler på tidkrevende spill: WoW, Battlefield serien, CoD serien, CS, CM/FM serien, Gran Turismo, Skyrim osv...

Har dere tips til flere PC spill som jeg ikke har nevnt over. Er sikker på det dukker opp noen alternativer som jeg ikke har fått prøvt enda
Vis hele sitatet...
Ett spill. EVE Online fra CCP. Her har du tidskrevende for her er det ingen slutt i spillet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nøytral
Obster's Avatar
Trådstarter
Noen nye spill som er kommet på markedet som kan stjele mye av tiden din?

Selv har jeg det ekstremt mye moro med Fallout 4 og Rocket League i disse dager.
http://www.gamer.no/artikler/anmelde...witness/276603

Du kan jo prøve dette. Leste anmeldelsen og ble veldig interessert. Har ikke prøvd det selv enda.
The Witness, puzzles og visuell nytelse i særklasse visstnok
Elite dangerous horizons, har spilt i 40'ish timer å må si er meget fornøyd. Måtte såklart gjøre innkjøp av joystick etter få timer med spilling. "Uendelig" spill så det er tidkrevene.
Har ikke lest gjennom hele tråden, men mens jeg skumleste igjennom, så jeg ikke at noen hadde nevnt Silkroad.
En MMORPG som ble lansert i 2005.
Pleide å spille det da jeg var yngre. Ekstremt tidskrevende spill. Lvl cap'en er satt til 105, og det er visst ingen som har nådd dette. Så da skjønner du kanskje hva jeg mener
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lag bruker på Pirate Galaxy. Via klient, kongregate eller facebook. Free2Play men har mikrotransaksjoner. Starta med spillet i 2009. Er enda ikke nådd slutten av det. Det er ett MMO. Bruk Server Askone. Her har du tid å bruke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kjører Darkest Hour fra Paradox Interactive. tok meg ganske langt tid å lære. Nå spiller jeg en session "realtime" i andre verdenskrig. har spillt det i et halvt år, og nå befinner jeg meg i februar 1940. stoppet tyskerne i Norge. Nå venter jeg bare på å få stoppet dem i Frankrike.

Sist endret av Marori; 27. februar 2016 kl. 14:12.
Sitat av materi Vis innlegg
Guild Wars 2 kan jeg selv sterk anbefal og siden du liker WoW (antar jeg siden du nevnte det). likendende WoW på en del måter, men man slipper mye av gridingen + utviklerne er veldig aktive når det kommer til å fiske bugs og komme med gratis "DLCs" hvis du vil.
Vis hele sitatet...
Lever dette spillet fortsatt? Spilte det rundt release, men det var så mye gamebraking bugs selv en måned senere at jeg la det helt på hylla..