Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 41060
Overskuddsmateriell
Har G27 og det er en drøm å spille med
Har ikke testa med Win10 men vil ikke tro det er noe problem med G27 i allefall

Edit: Har sett litt på de to rattene nå og vil absolutt anbefale G27 forran GT rattet.

På ETS2 så er det veldig greit å kunne hoppe over gir når man akslererer. Gir også en helt annen følelse å kjøre også når man kan kvele lastebilen

www.youtube.com/watch?v=aKPMLaZsOtQ
Sist endret av Bullhill; 26. oktober 2015 kl. 14:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vurderte G27 men det begynner å bli vanskelig å få tak i her til lands. Så også på G920 ettersom jeg spiller endel X1 også, men da snakker vi tredobling av pris kontra en GTDF
Hvordan er kjørerutene i dette spillet egentlig? Jeg antar at det ikke tar 10 timer fra f.eks. Oslo-Hamburg i spillet? Eller?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Pope Vis innlegg
Hvordan er kjørerutene i dette spillet egentlig? Jeg antar at det ikke tar 10 timer fra f.eks. Oslo-Hamburg i spillet? Eller?
Vis hele sitatet...
Tror det tar i underkant av et par timer, times tid. Kanskje mindre! Men det kule er jo at du kan høre på radio in game, selv norske radioer. Er ganske komfortabelt å kjøre rundt på natten mens du har radioen på!
Halv pris på ETS2 i Steam nå.

Fungerer både til Mac og Windows.
Røyk på en smell, blei G920 og tilhørende girspak. /facepalm.
Sitat av Pope Vis innlegg
Hvordan er kjørerutene i dette spillet egentlig? Jeg antar at det ikke tar 10 timer fra f.eks. Oslo-Hamburg i spillet? Eller?
Vis hele sitatet...

Kart er skalert til 1:19, tiden er vel ca tilpasset dette.

Anbefaler alle å laste ned real physics mod, særlig oss med tastatur drar nytte av det mtp vingling.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har lastet ned den skandinavia-pakken. Da kan du reise rundt i Norge, Sverige og Danmark. Det var veldig gøy! Men ble litt skuffet over hvor liten Bergen var. Men Oslo hadde en grei størresle
Det er ingen store byer i spillet, og de fleste føles ganske like. Men det er ute på "highway"en at det er gøy lell :P