Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 529
Hei, alle sammen!

Jeg har fått et problem med pc'en min i det siste som jeg ikke klarer å finne ut av.

Det som har skjedd er at etter rundt 10 min med gameplay i Battlefield 3 begynner det å bli små hakkete og etter ca. 1 min er det så hakkete at det tar 1 min før "framen" går til neste "frame". Dette gjør det da altså umulig å spille, men det som bare topper det hele her er at når jeg ENDELIG etter 5 min venting får lukket spillet fortsetter pcen og være rar. Musepekeren hakker fortsatt og jeg må til slutt reboote pcen.

Ting som ikke hakker i det hele tatt er f.eks skype. Jeg skyper med noen i det jeg starter BF3, og samtalen hakker ikke EN eneste gang.

Jeg har også prøvd å kjøre Dead Island, men der er alt bare svar utenom himmelen som har sin normale textur. Så her er det også umulig å spille.

Så folkens, hva kan være feilen?

Har kjørt alt av virussjekk osv osv osv..
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Har du oppdatert driverene?
Trådstarter
8 0
Jeg har oppdatert alt som kan oppdateres, kjørt alle sjekk, ryddet opp i dataen(CCleaner osv). Er veldig normalt for meg å kjøpe og installere nye komponenter, har bygget pc'er og spilt spill i mange år. Men dette problemet finner jeg ikke ut av..
Sist endret av andyoy; 18. desember 2012 kl. 17:44.
Kanskje PC'n blir for varm?
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Høre ut som meg at du rett og slett har for veik PC. Hadde samme problemet med den forrige bærbare pc'en min og den va rett og slett for veik for spillet.
Hører ut som noe ikke får kjøling.