Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3144
en kamerat fortalte om et middel på tre bokstaver, som "ikke var rusmiddel før det ble intatt". de snakte om det på nyhetene sa han. hva er dette for noe?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
alkohol gir også en ganske dårlig rus før man inntar den
er GLB , etter man har drikket det, omdanner kroppen det til GHB
mann's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av nso
alkohol gir også en ganske dårlig rus før man inntar den
Vis hele sitatet...
poenget var at det ikke gikk an å se at det var rusmiddel.

arisnaub: var det lovlig?
nei står som faen om det i avisen i dag. Det er et kjemisk rensemiddel. To brus korker av det stoffet var nok til å drepe en person.

tetra
Er ikke ulovelig nei , er et løsemiddel.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
GHB kan være skummelt, men tror ikke det er så veldig stor sjangse for od om du ikke er totalt idiot. Og tetra, skal mer enn 2 korker til før du dør, om du ikke veier sånn 40 kilo vel og merke. En-to-tre korker er vanlig, alt etter konsentrasjon på stoffet, hvor mye du veier og hvor store baller du har :P.

Erowid har mye info: http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb.shtml

PS: Uansett, vær forsiktige med dette. Er ikke alltid like lett å vite konsentrasjonen på det du putter i deg, så om du først tar en kork og deretter en til etter en times tid så bør du være på den sikre siden .

PSPS: Ikke jeg som ville prøvd dette :P.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det er ulovlig for vanlige personer å innta eller å selge GBL i Norge. GBL står ikke på listen over anrkotiske stoffer, men Norge har en lov som sier at det er forbudt å være i besittelse av stoffer som gir en narkotisk rus slik som GBL gjør.
GHB/GBL er vel ikke det rusmiddelet jeg ville hatt i meg mest av i og med at det er et løsemiddel og ettervirkningene kan nok være ganske kjipe. GBL er vel farligere enn GHB over lengre tid da GBL omdannes til GHB i levra, og dette er ganske skadelig for den.
Det farligste med GBL/GHB må vel være å ta det sammen med alkohol, da skal det ikke mye til før du blir bevistløs. Dette er noe jeg selv har erfart. Det kan også være vanskelig å kontrollere inntaket av stoffet når du er ruset på det.

Så konklusjonen min er nok at GHB er et farlig stoff, og de som vil prøve det bør være ekstremt forsiktig. Skal det prøves for første gang er det greit å være to som passer på hverandre..
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
GBL+Kausmosoda=GHB Når GBL går gjennom leveren omdanner det seg til GHB.
Denne prosessen er meget helseskadelig, og kan lett gi leverskader! Drikk GHB, som er ett stoff som finnes i kroppen.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Så jævlig morsomt da.
heh. oppfordrer du folk til å drikke ghb schizoma ?

ghb var/er også et løsemiddel, før det blir gjort om til ghb.

Jeg har brukt mye rart i min tid, men ikke faen om jeg putter løsemiddler i kroppen for å få en rus. da spiser jeg heller noen e'er jeg ikke vet hva inneholder =P

ikke-vite-innhold > løsemiddel
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Jeg mener, hvis du står på valget mellom GBL og GHB, så drikk GHB. Ikke drikk GBL fordi det er lovlig osv....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det kommer noe nytt også så jeg på et program på tv. Noe som kalles for "wet", det er PCP blandet med ballsameringsveske. Så ikke ut som de hadde det så veldig artig de som gikk på det. Men det advares sterkt mot dette i USA.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Glenn71
Det kommer noe nytt også så jeg på et program på tv. Noe som kalles for "wet", det er PCP blandet med ballsameringsveske. Så ikke ut som de hadde det så veldig artig de som gikk på det. Men det advares sterkt mot dette i USA.
Vis hele sitatet...
wet er vel ikke akkurat noe nytt... og finnes det noe stoff som det ikke advares mot ?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Blande ting med balsameringsvæske er da gammelt nytt. Her til lands er det visst mange som dynker jointene sine i skvipet, lar det tørke, og fyrer opp.

Nei, takke meg til eksplosiver
enig ^^
hva skal man med hasj når man kan tenne på/sprenge ting?
Så sant, så sant!
Vel, å være høy for å så tenne på ting er sikkert ganske morsomt
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Vel de fleste som er høye tenner vel på jointen/bongen sin
Bra resonert...