Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3484
Meg og min fetter satt her å begynte å stille spørsmålet "Ok, vi har det og det og bla og bla og det og det ble populært da og da, MEN er det kommet noe nytt rusmiddel de siste 2 - 3 årene? Vet vi om noen som er under utvikkling?"

Noen som vet?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Det er jo massevis av research chemicals
Det tar en stund fra et nytt stoff syntetiseres til det eventuelt når ut på det illegale markedet. Ofte tar det flere tiår. Det syntetiseres hundrevis, kanskje tusenvis av nye psykoaktive stoffer hvert år, men mesteparten er kun eksperimentelle stoffer til bruk i legemiddelindustrien, og de når sjelden ut til større brukermasser.

Spørsmålet ditt er litt diffust. Lurer du på om det har blitt laget nye psykoaktive stoffer de siste årene? Isåfall er svaret åpenbart ja, svært mange. Hvis du lurer på om det har kommet nye stoffer på det norske markedet de siste årene, så er svaret også ja, men disse stoffene har jo som regel eksistert i mangfoldige år før de kom hit.
Jeg lurer på om det er kommet noen nye psychadelica og andre rus midler(som f.eks mdma amf osv)på markedet de siste 5 årene? Vi alle har jo hørt om LSD, LSA, Meskalin osv. Men er det noe nytt og spennende jeg kan gå å ordne meg i dag eller i løpet av det neste året?
Her har du iallefall en liten liste med mange research chemicals der mange er psykedeliske.
Sitat av DaMastaDude Vis innlegg
Men er det noe nytt og spennende jeg kan gå å ordne meg i dag eller i løpet av det neste året?
Vis hele sitatet...
Vanskelig spørsmål, fordi hvert enkelt menneske har sine egne lyster, det som faller spennende for deg, kan fort falle kjedelig for andre. Men ja det har kommet drøssevis gjennom årene.
Det er jo ikke så lenge siden et fåtall av allmennheten visste hva Salvia divinorum var for noe. Nå vet vel omtrent, tja alle det? Det ble jo nytt for mange, selv om den har vært eksistert i flere hundre år.
Sjekk rc lista!
Det er jo tusevis av stoffer du aldri har prøvd, og det vil det alltid være uansett hvor mange stoffer du måtte finne på å prøve. Det spiller liten rolle hvorvidt de er nye eller ikke. Utover det så driver vi ikke med anbefalinger av spesifikke stoffer her på forumet, da vi ikke ønsker å spre direkte oppfordringer til illegal eller risikofylt rusbruk.
Sist endret av mentalmelt; 28. oktober 2010 kl. 01:42.
Som alle andre i tråden sier så om du er ute etter info om nye rusmidler bør du ta deg en titt på reaserch chemicals linken DFenz la ut. Men merk deg at disse rusmidlende kalles for research chemicals, det vil si at de er ikke like mye utprøvd og testet som for eks LSD eller Mescalin. Du kan nok forvente deg uventede virkninger eller bivirkninger om du velger å bruke disse.
Sist endret av Psytrip; 28. oktober 2010 kl. 10:07.
Konkret eksempel:
Mephedrone er et RC som er både veldig nytt og populært. Er et sentralstimulerende stoff med empatogene effekter, sammenlignes med MDMA. Antas at det startet å bli populært i UK i 2007 og ble først lagt til på narkolista i sommer.
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Konkret eksempel:
Mephedrone er et RC som er både veldig nytt og populært. Er et sentralstimulerende stoff med empatogene effekter, sammenlignes med MDMA. Antas at det startet å bli populært i UK i 2007 og ble først lagt til på narkolista i sommer.
Vis hele sitatet...
Mephedrone ble syntisert i 1929, så nytt vil jeg ikke akkurat kalle det. Mephedrone er vell det mest populære RC`et noen gang i nyere tid, hvor i England det var det 4 mest brukte stoffet rett bak ectasy, kokain og hasj.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har prøvd litt av hvert, men det aller heftigste jeg noen gang har prøvd kommer faktisk fra en sex-shop i Litauen!! Stoffet var lovlig der inntil nylig, selges nå ulovlig for folk må ha mer etter å ha prøvd det.. Det kalles "storm" og er dyrt, koster det samme som kokain i Norge. Og DET er dyrt når du kjøper det i Litauen... Men syyyyyyykt bra!!!! Trodde ikke det kom til å funke siden det var lovlig. Men shit! Det gjorde det. Tok en liner som svidde noe helvete i nesen, men rett etterpå sa det bare pang i hodet og jeg fikk en god følelse i kropp og sinn jeg aldri har hatt verken før eller siden. Effekten varer ikke veldig lenge, så må ta mer rett etterpå. Men når det "repareres" med noen linere over kort tid så varer rusen lenge. Så om noen skal til Litauen på ferie... Prøv storm Om det ikke har kommet til Norge allerede.. For de som liker speed kan etterfølgeren til storm anbefales, samme rus men enda heftigere. Jeg likte den ikke, for hadde ikke sjans til å sove på leeenge etter inntak. Husker ikke hva det het men tror det var "orkan". (I sex butikken der selges det som noe du skal ha i vann og drikke. Men det sier de for at de skal kunne selge det lovlig. Sniffing er det eneste som funker.) Og sex blir bedre av begge disse stoffene, bedre enn etter kokain og amfa.
Sitat av Kanye82 Vis innlegg
Jeg har prøvd litt av hvert, men det aller heftigste jeg noen gang har prøvd kommer faktisk fra en sex-shop i Litauen!! Stoffet var lovlig der inntil nylig, selges nå ulovlig for folk må ha mer etter å ha prøvd det.. Det kalles "storm" og er dyrt, koster det samme som kokain i Norge. Og DET er dyrt når du kjøper det i Litauen... Men syyyyyyykt bra!!!! Trodde ikke det kom til å funke siden det var lovlig. Men shit! Det gjorde det. Tok en liner som svidde noe helvete i nesen, men rett etterpå sa det bare pang i hodet og jeg fikk en god følelse i kropp og sinn jeg aldri har hatt verken før eller siden. Effekten varer ikke veldig lenge, så må ta mer rett etterpå. Men når det "repareres" med noen linere over kort tid så varer rusen lenge. Så om noen skal til Litauen på ferie... Prøv storm Om det ikke har kommet til Norge allerede.. For de som liker speed kan etterfølgeren til storm anbefales, samme rus men enda heftigere. Jeg likte den ikke, for hadde ikke sjans til å sove på leeenge etter inntak. Husker ikke hva det het men tror det var "orkan". (I sex butikken der selges det som noe du skal ha i vann og drikke. Men det sier de for at de skal kunne selge det lovlig. Sniffing er det eneste som funker.) Og sex blir bedre av begge disse stoffene, bedre enn etter kokain og amfa.
Vis hele sitatet...
Mest sannsynelig MDPV
noen som vet mer om MDPV?
Sitat av Legend. Vis innlegg
noen som vet mer om MDPV?
Vis hele sitatet...
En kompis av meg som heter Wikipedia kan mye om det: http://en.wikipedia.org/wiki/MDPV
Sjekk også ut Erowid og Bluelight.ru
Mine kontakter på kontintet forteller meg at syntetisk khat er i skuddet.
Sitat av johnny banan Vis innlegg
Mine kontakter på kontintet forteller meg at syntetisk khat er i skuddet.
Vis hele sitatet...
Syntetisk Khat? Kan du forklare nermere?
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Syntetisk Khat? Kan du forklare nermere?
Vis hele sitatet...
Er vell mephedrone det...sinnsykt populert i england og andre land, ble ulovlig for ikke så lenge siden, hadde det myyyye gøy med dette før det ble ulovlig i norge, slår alt annet jeg har prøvd, var en gang en som sa at "mephedrone er alt det kola og e lover at det skal være men ikke er"


http://www.erowid.org/chemicals/cath...athinone.shtml

http://www.erowid.org/chemicals/4_me...athinone.shtml