Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1042
Har lastet ned farcry, men får ikke innstallert det.
Bruker daemon tools, får opp en feilmelding når jeg legger det inn.
Lurer på om det er noen triks med det spillet som jeg ikke har fått med meg.
Hva feilmelding, hva release har du og har du husket å kopiere inn cracken?
lurt å fortelle oss hva slags feilmelding du får.. hva det står på den feks.
Trådstarter
20 0
lastet det ned fra dc++. Får ikke åpnet fila i det hele tatt.
Et eller anna can`t read står det i feil meldinga.
Aldri vært borte i at filene har vært ødelagt men det kan vel også skje.
Trådstarter
20 0
Det kan være at hele maskinen er fuckt. Når notepad har ramla ut og windows update ikke vil kjøre da er det kanskje på tida å kjøre ei formatering.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Et eller annet? Er litt vesentlig hva som står, for at man skal kunne hjelpe deg. Start opp spillet, og noter nøyaktig hva som står.
Trådstarter
20 0
Bare deler av readprocessmemory eller writeprocessmemory-forespørsel ble fullført

dette er feilmeldingen
Det er sikkert innstalasjons filene som er fucka. Skjedde noe lignende med meg også, lasta bare ned en ny versjon.
Trådstarter
20 0
Hei igjen.

Lastet ned på nytt. Nå fikk jeg innstallert. Men når jeg prøver å kjøre det kommer denne meldingen opp " Programmet kan ikke starte fordi MSVCP71.dll Ikke finnes" noen som kan hjelpe. Det er en myth beta versjon såvidt jeg kunne se.
Finn fila, legg den i spillmappa..
siden det er mynth sin realease du har betyr det at spillet er rippet, pluss at du har en beta version... eh.. hvorfor det ?
jeg vet ikke hvor rask internett tilkobling du har men, har du dsl eller bredbånd annbefaler jeg på det sterkeste at du laster ned fulle iso av spillet fra f.eks supernova.org
Deviance sin versjon fungerer bra her i alle fall. Forstår heller ikke hvorfor du lasta ned en beta-versjon. Som oftest så er det en del småfeil i betaene.