Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 886
Jeg vurderer å anskaffe en mac laptop, den skal brukes til litt spilling ellers veldig lett bruk. Bra skjerm er viktig! Noen forslag?
MacBook Pro Retina! Ekstremt bra skjerm, 2880x1800 på en 15" skjerm eller litt lavere på 13"!
Min håndterer Photoshop, Minecraft, LOL (eneste spillene jeg har spilt, er ikke gamer).
Kjører stort sett ekstremt stille, ikke en lyd ved normalt bruk. Veldig tynn i forhold til kraft og solid bygd.

Høytalerene på denne Mac'en er helt fantastiske, nokså fyldig høy lyd!

Hver gang jeg må bruke Windows på en HP pc, så sitter jeg bare å savner den crispe skjermen, stillheten, den slanke kroppen, den store multi-touch trackpaden og selvfølgelig OSX!

Gaming: https://www.youtube.com/watch?v=BPmrfJbALtQ
Sitat av Nexusone Vis innlegg
MacBook Pro Retina! Ekstremt bra skjerm, 2880x1800 på en 15" skjerm eller litt lavere på 13"!
Min håndterer Photoshop, Minecraft, LOL (eneste spillene jeg har spilt, er ikke gamer).
Kjører stort sett ekstremt stille, ikke en lyd ved normalt bruk. Veldig tynn i forhold til kraft og solid bygd.

Høytalerene på denne Mac'en er helt fantastiske, nokså fyldig høy lyd!

Hver gang jeg må bruke Windows på en HP pc, så sitter jeg bare å savner den crispe skjermen, stillheten, den slanke kroppen, den store multi-touch trackpaden og selvfølgelig OSX!

Gaming: https://www.youtube.com/watch?v=BPmrfJbALtQ
Vis hele sitatet...
Hehe, takker for infoen. Var innom en butikk å så på denne her en dag, veldig nice ja.

Sitat av Nexusone Vis innlegg
MacBook Pro Retina! Ekstremt bra skjerm, 2880x1800 på en 15" skjerm eller litt lavere på 13"!
Min håndterer Photoshop, Minecraft, LOL (eneste spillene jeg har spilt, er ikke gamer).
Kjører stort sett ekstremt stille, ikke en lyd ved normalt bruk. Veldig tynn i forhold til kraft og solid bygd.

Høytalerene på denne Mac'en er helt fantastiske, nokså fyldig høy lyd!

Hver gang jeg må bruke Windows på en HP pc, så sitter jeg bare å savner den crispe skjermen, stillheten, den slanke kroppen, den store multi-touch trackpaden og selvfølgelig OSX!

Gaming: https://www.youtube.com/watch?v=BPmrfJbALtQ
Vis hele sitatet...
Utrolig bilde ja, sjekka den linken du la ved!
Det eneste som ikke er så bra med denne er prisen, hehe!
Nå er det ca. 1 og et halvt år siden jeg kjøpte den, og takket være SSD lagringen og OSX, så kjører den fortsatt like fort med samme oppstartstid på 13 sekunder som den dagen jeg fikk den
Har 2 ganger vært problemer med skjermen, men det tror jeg har vært tilfeldig, de fleste får ikke problemer, men det ordnet seg veldig greit, Apple tok regningen og en uke senere fikk jeg den tilbake med helt ny skjerm, så ros til Apple for det (LG som produserte min skjerm, der svakheten lå)!

Hvis du er student eller går i skole/utdanning, så kan du kjøpe Mac'en gjennom studenttorget (google det, linken blir sensurert her av en eller annen grunn) og få den en bedre pris!Den billigste av 15" til 16990 nok får du for 15291 nok, så det er noen tusen å spare der!
Den billigste Retinaen 13" koster da 10.571 nok, så du sparer minimum 1000 nok ved å kjøpe gjennom studenttorget.
Det er helt gratis å bli medlem og ingen skjulte kostnader.

Anbefaler denne maskinen på det sterkeste! De fleste tror det er en MacBook Air, pga den er så tynn, men blir litt forvirret når jeg sier det er en MacBook Pro :P
Sist endret av Nexusone; 19. oktober 2013 kl. 15:40.
Nå har jo de nye MacBook Pro's Retina komt, så det finnes ikke en bedre tid å kjøpe enn nå!
Stikk innom studenttorget, er du registrert der kan du få mitt billigere Mac via Apple.no (egen link på medlemssiden), sparer ikke så mange % at det gjør noe stort innhogg, men litt er bedre enn ingenting.