Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1065
Har et prob med C & C ZH, jeg innstallerer uten problemer fra orginal cder og kommer til menyen igjen å trykker play. Da får jeg en feil melding om technical problem, serious error kan skyldes virus blablabla. Jeg tok virus sjekk, innstallerte nyeste driverne til grafikk kortet, fjerna ting som surra og rota i bakgrunnen slo av antivirusen og alt annet som var foreslått av ea. Men til ingen nytte. Noen som har vært borte i det samme og eventuelt vet noen løsning?
2re
2re's Avatar
Trådstarter
54 0
Kjører Windows XP med service pack 1
vel.. jeg klarte ikke å installere zero hour, for C & C Generals var cracka.. Måtte først uinstallere (nei, ikke repair, uninstall!) genarals, så installere det igjen, før jeg fikk installert zero hour. Begge var lasta ned med DC++
fikk ikke innstalert zero houre pga c hos meg er på 250 mb til boot filer og da hadde jeg for lite plass til å innstalere stod det :P
2re
2re's Avatar
Trådstarter
54 0
Innstallasjonen gikk helt fint, hadde generals innstallert og alt så innstallasjonen gikk feilfritt. Det er først når jeg skal starte spillet problemet kommer der jeg får feil meldinger som sier det kan være virus, overheta hardware eller at jeg ikke møter minimumskravet, men alle de 3 over er i orden og har lagt inn alle nye drivere til grafikk kort og prøvd å starte med alle applikasjoner som surrer i bakgrunnen men får forsatt samme error melding. Noen som har en løsning eller forslag?
Korrupt fil? Sjekk md5'en på den og fila hos en annen.
Du har ikke lagt inn en no-cdcrack vel? Høres sånn ut.
2re
2re's Avatar
Trådstarter
54 0
Nei, jeg har kjøpt the spillet orginalt faktisk. Alt går bra til jeg prøver å starte spillet, da får jeg den feil medlingen som er nevnt i første post. Jeg har fått spillt det før men da lånte jeg brente cder og da starta det og alt, og så fikk jeg noe feil med maskin og måtte formatere og da la jeg inn generals på nytt orginalt, og zero hour her om da'n, men får fortsatt bare den feilmelding som vist her. by the way, har vært på ea's forum men ingen hjelp å få
▼ ... over et år senere ... ▼
Har akkurat samme problemet, bare me meg så kan jeg til tider spille i 5 min før error kommer... kjedelig! Noen må da vel vite hva man skal gjøre? det hjalp ikkje å innstallere dn nyeste patchen vertfall... ikkje me meg
hadde dette problemet jeg også helt til geg fant en "Workaround"
Jeg poster den snart!

Last ned!

Si takk! hehe
Sist endret av johnwo1990; 26. april 2006 kl. 19:03.
Jeg venter med å takke til jeg for testet d ut.. nå greier ikke jeg å installere spillet lenger heller, for når installasjonen starter so kommer det konfigurasjonsfeil...heh... skal bare ikke gå dette

Men jeg takker godt vist d fikser mitt første problem
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nope, de registreringsnøklene hjelper ikke jeg har nettop formatert datan, installert spillet og brukt de reg nøklene som skulle få spillet til å funke, men neida!
Spillet virker kansje, men bygningene og det som verre er, ekspoderer før jeg får erroren
Er vel kopibeskyttelsen som får bygninger til å sprenge.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av andios
Er vel kopibeskyttelsen som får bygninger til å sprenge.
Vis hele sitatet...
Stemmer det . Husker det fra RA2, C&C og sånt.

Det var når vi skulle spille lan game og to personer hadde samme cdkey. Vi byttet og da fungerte det.

Virker som de har tatt med seg samme "kopibeskyttelsen" til Zero Hour.