Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 451
[IMG]http://img651.imageshack.us/img651/2909/23806531.jpg Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

Av og til flasher de "firkantene" her frem (de ser svarte ut i spillet, men ble hvite på screenshot'en O.o)

Har ikke lagt merke til problemet før, det har plutselig dukket opp og er en smule irriterende.. Gah! Har prøvd og fjerne alle mods, men det hjalp ikke..

Noen som har et svar på hva problemet er og muligens hva jeg kan gjøre for å bli kvitt det?

Edit: Ser snå at de ikke er hvite på bildet.. Men samma det!
Sist endret av 6udxd; 19. desember 2012 kl. 21:50.
Om det utvikler seg til dette, er det garantert skjermkortet som holder på å ta kvelden.

Edit: Prøv med andre spill som krever litt av maskinen, og se om du får samme resultat.

Det begynnte som dette (de små svarte flekkene), eskalerte, og endte opp med å se slik ut, når jeg spillte WoW.
Sist endret av Lanjelin; 19. desember 2012 kl. 21:53.
Hvilken update har du? Jeg fikk en del lysbugs etter nr 8 eller 9.
6udxd's Avatar
Trådstarter
Har versjon 1.8.151.07

Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Om det utvikler seg til dette, er det garantert skjermkortet som holder på å ta kvelden.

Edit: Prøv med andre spill som krever litt av maskinen, og se om du får samme resultat.

Det begynnte som dette (de små svarte flekkene), eskalerte, og endte opp med å se slik ut, når jeg spillte WoW.
Vis hele sitatet...
Funker fett på andre spill, kjører Far Cry 3 på nesten full gugge uten problemer.. Virker som om det er i Skyrim problemet sitter!

Takk for svar!