Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1196
Halla folks

Vaska nettopp vannpipa og fyrte opp.. Da opplevde jeg noe som jeg ikke har vært borti før, det bare vrengt seg i halsen, var sykt vondt. Klarte ikke trekke ned.
Hva kan være problemet? Har et lite mellomrom mellom folien og tobakken..

Nakhla Tobacco, Cherry flavor er smaken.

Takker så mye for svar!
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Har du prøvd å ha is i vannet? Det fungerer.
Ofte når det er veldig varmt er det vanskelig å trekke ned, for røyken blir så tykk. Dette har jeg erfart hvertfall.
Hvis du har brukt Zalo, kan det være at du ikke har skyllt godt nok. Setter seg ytrolig godt i oljeguffet som er inni. Skjedde meg en gang med bongen min og den skumma når jeg skyllte den etterpå.
Trådstarter
2 0
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Har du prøvd å ha is i vannet? Det fungerer.
Ofte når det er veldig varmt er det vanskelig å trekke ned, for røyken blir så tykk. Dette har jeg erfart hvertfall.
Vis hele sitatet...
Takk for svar!

Jeg hadde litt isbiter oppi, men jeg har røyket mye, det vil si hver helg i et år og har aldri opplevd lignende, kan sammenlignes med når tobakken blir skikkelig svidd, røyken kjentes tørr ut, på en måte..

Det var med en gang jeg la på kullet også, skjønte ikke helt det der
Men tobakken lå i en pappekse med pipir rundt tobakken selvfølgelig, men var litt tørr, kan det ha noe med saken og gjøre?

Har prøvd mange forskjellige tobakker, men forskjellige merker og smaker, men ikke denne.

Sitat av Tila Vis innlegg
Hvis du har brukt Zalo, kan det være at du ikke har skyllt godt nok. Setter seg ytrolig godt i oljeguffet som er inni. Skjedde meg en gang med bongen min og den skumma når jeg skyllte den etterpå.
Vis hele sitatet...
Aldri vasket pipa med såpe, redd for at det blir en sykt utrivelig såpesmak.
Bare brukt varmt vann
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Bong-johnny Vis innlegg

Det var med en gang jeg la på kullet også, skjønte ikke helt det der
Men tobakken lå i en pappekse med pipir rundt tobakken selvfølgelig, men var litt tørr, kan det ha noe med saken og gjøre?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tror det kan være grunnen. Jeg vet ikke om det er lurt å tilsette litt vann eller noe, men tobakken burde være veldig fuktig.
Og har du en stor vannpipe? Min er ca en halvmeter, når jeg har i isbiter har jeg gjerne oppi 4-5-6 stykker. (ganske store)
Anbefaler også å prøve juice i vannpipen, frokostjuice er best.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Av en eller annen grunn opplever jeg at en nyvaska bong smaker alltid horribelt første trekket, den må lissom røykes inn. Kan være bare meg, men jeg står som regel over å åpne opp igjen en bong.
Kan noen forklare meg hva de mener med svidd tobakk? Greit, jeg veit godt med det å brenne siggen før man mekker, men folk klager på svidd tobakk smak å at tobakken er for svidd (?).. Jeg har aldri smakt forskjell på mekketobakken om den er for svidd eller ikke. Jeg har røyka i mange år nå, men jeg smaker bare forskjell om den er "roasta" eller ikke, å heller ikke store forskjellen da, så ikke kom med det "du har ikke røyka nok" tullet... Blei litt offtopic, men måtte bare spørre. :P
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Kan noen forklare meg hva de mener med svidd tobakk? Greit, jeg veit godt med det å brenne siggen før man mekker, men folk klager på svidd tobakk smak å at tobakken er for svidd (?).. Jeg har aldri smakt forskjell på mekketobakken om den er for svidd eller ikke. Jeg har røyka i mange år nå, men jeg smaker bare forskjell om den er "roasta" eller ikke, å heller ikke store forskjellen da, så ikke kom med det "du har ikke røyka nok" tullet... Blei litt offtopic, men måtte bare spørre. :P
Vis hele sitatet...
Tror du bør røyke litt mindre og lese igjen. Er snakk om Hooka eller shisha her, Persisk vannpipe, som man putter frukt-tobakk oppi...