Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 6190
Sitat av badgeren Vis innlegg
I sånne tilfeller får jeg bare lyst til å hyle, tror du jeg er så dum at jeg kobler på et lys på et bilbatteri og lar det lyse opp hele skogen? Nei. Det skal være tett og luftehullene skal ha et "flak" uttafor som gjør at lyset går oppover istedenfor utover, altså slik at det ikke går an å legge merke til. Er fra før av uansett omtrent umulig å klare å søke seg frem til et bittelite lys som kommer fra et tre midt i skogen en plass der det aldri er noen.
Vis hele sitatet...
Men som sagt tidligere ville bare et bilbatteri holdt til 2 timers lys før det måtte lades opp igjenn. Er intresert viss du har funnet ut en smartere metode for å få strøm tilgang
Skal du gro i et kabinett bør du ihvertfall lære deg LST(low stress trimming). Les NorCan sin guide til dyrking om du ikke allerede har.
Fult mulig å få suksess ved å gro ute i Norge. Men ville heller sjekket noen av trådene på norcan istedet for å spørre rundt på freak
Sitat av badgeren Vis innlegg
I sånne tilfeller får jeg bare lyst til å hyle, tror du jeg er så dum at jeg kobler på et lys på et bilbatteri og lar det lyse opp hele skogen? Nei. Det skal være tett og luftehullene skal ha et "flak" uttafor som gjør at lyset går oppover istedenfor utover, altså slik at det ikke går an å legge merke til. Er fra før av uansett omtrent umulig å klare å søke seg frem til et bittelite lys som kommer fra et tre midt i skogen en plass der det aldri er noen.
Vis hele sitatet...

Det var godt å høre, og jeg trodde aldri du var så dum