Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1387
Kan noen fortelle meg hvilke erfaringer dere har fått av denne såkalte urteblandingen kalt "Lucid"?

Jeg har hørt at den skal ha noe av den samme effekten som "weed" og at det er lovlig

Lucid Herb Link:
http://www.sweetsmokeherbs.com/p-13-...ing-blend.aspx
Nei, du kommer ikke til å få samme effekten som weed. Den inneholder catnip ffs, rus for katter som du får kjøpt i dyrebutikken.
Det er enkelte som mener at mennesker kan få en liten "buzz" av catnip. Personlig ser jeg ikke meningen når man kan få bedre effekt av ekte vare.
Du kan jo prøve Mexican Dream Herb, fikk akkurat min i posten i dag, billig fra eBay ;-)

Eller African Dream Herb.
Trådstarter
6 0
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Du kan jo prøve Mexican Dream Herb, fikk akkurat min i posten i dag, billig fra eBay ;-)

Eller African Dream Herb.
Vis hele sitatet...
Hvordan er effekten av denne da ? Og er den lovlig i Norge?
Prøvde litt i natt, helt fantastiske drømmer!
Det er hva jeg kaller Vivid Dreams!

African har jeg ikke prøvd.

Lovlighet kan du selv finne på urtelisten, kopier det latinske navnet og gå til urtelisten, tryk ctrl+c og lim inn navnet på de urtene du lurer på.
The lucky one
PairADice's Avatar
Hvordan er dette å innta på dagtid, f.eks i helga? Er ruseffekten avhengig av at man skal legge seg og sove, eller kan man oppnå noe ved våken tilstand?
Merket ingenting før jeg sovna.
Hei,

Har brukt Lucid herb til å blande ut am-2233 min. Fin smak og rus. Lucid herb gir kun litt døsighet alene, mn blandet med am så vil du bli høy som om du røkte sterk indica skunk.