Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 7725
Har et helvetes problem atm... Fått tak i noe prima varer som lukter noe inni helvetes intenst. Buden er i 4 poser, i en snusboks, i PCen og hele rommet lukter weed. Noen tips? Har ikke helt mulighet for å gå ut.... Pappa er i naborommet.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Mulighet for gjennomlufting?
Åpne vinduet?
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
Da blir det kaldt, og pappa merker det og står opp. Noen med erfaring? Lager også lyd...
Sist endret av Spirituell; 8. mai 2012 kl. 00:20.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Neste gang går du ut før du fyrer i gang...
Bruker du hårgele eller voks?

Snusbokser har aldri fungert å lagre weed i med tanke på lukt, men jeg har aldri hatt det problemet med en hårgeleboks eller et syltetøy-glass.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Om det blir kaldt på ditt rom merker vel ikke han?
Du har vel ikke noe axe tilgjengelig?
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
Kan vel sette på alarm og lufte i morgen tidlig før han står opp og gjør klart, hehe.

Sitat av uaexed Vis innlegg
Neste gang går du ut før du fyrer i gang...
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke røyket!

Fikser syltetøyglass i morgen tidlig.
ikke sikkert det hjelper at viftene i PC'n blåser alt ut i rommet?
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
ikke sikkert det hjelper at viftene i PC'n blåser alt ut i rommet?
Vis hele sitatet...
Lukten kom etter at jeg skrudde den av.. :S
det er ikke sikkert han veit hva lukter er, si du prøvde en røkelse du kjøpte, her om dagen som hjelper deg og sove viss han spør?

men du burde stå opp tidlig, og lufte
Tror ikke det er så lurt å lagre det i pc'n.
Erfaringsmessig har temperaturen noe å si på lukten. Avgir mer lukt når den er varm *Lissom* ;P
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Fikser syltetøyglass i morgen tidlig.
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke at du skal bli oppdaga så derfor syntes jeg du skal gjøre noe med problemet med en gang

Lukta blir ikke bedre utover natta og av egne erfaringer så er måten man kvitter seg med lukt først å stenge luktekilden som når man promper. Hadde jeg vært dårlig i magen og ligget med rumpehullet åpent hele natta kan jeg ikke forestillt meg hvordan det hadde luktet.
Har du ikke en parfyme/deo som du kan spraye utover i rommet?
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Jeg vil ikke at du skal bli oppdaga så derfor syntes jeg du skal gjøre noe med problemet med en gang

Lukta blir ikke bedre utover natta og av egne erfaringer så er måten man kvitter seg med lukt først å stenge luktekilden som når man promper. Hadde jeg vært dårlig i magen og ligget med rumpehullet åpent hele natta kan jeg ikke forestillt meg hvordan det hadde luktet.
Vis hele sitatet...
Passer bra til navnet ditt hehe
ja, men han våkner bare jeg snur meg rundt liksom, åpne pc og sånt bråker ://
kjipern må lele ninja snart, overvåker lukt om risk

Helt sykt hvor mye det lekker, så godt innpaket som det er
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Passer bra til navnet ditt hehe
ja, men han våkner bare jeg snur meg rundt liksom, åpne pc og sånt bråker ://
kjipern må lele ninja snart, overvåker lukt om risk

Helt sykt hvor mye det lekker, så godt innpaket som det er
Vis hele sitatet...
Du har ikke en pose å surre rundt snusboksen så lukten trenger ut saktere?
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
Har teipet/sealet snusboksen.... og ingen poser igjen
overlever jeg natten får jeg luktfri pose i morgen så no problem

natta freaks og takk for hjelpen!
Det å lufte og spraye vilt med parfyme/deo fungerer nokså godt. Altså, du trenger ikke å sprenglufte, men bare sett vindu/lufteluke på gløtt og la lufta sirkulere fram til imorgen tidlig
Har hørt at det å sette en bolle med eddik i rommet skal fjerne lukten, om det stemmer vet jeg ikke.
Sist endret av Dantie; 8. mai 2012 kl. 02:53.
Sitat av Dantie Vis innlegg
Har hørt at det å sette en bolle med eddik i rommet skal fjerne lukten, om det stemmer vet jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg har bare gode erfaringer med eddik som luktfjerner. Jeg tror det er spesifikt brukt for sigarettlukt. Og det er det jeg har brukt det til.
Men funker sikkert på andre substanser også.
Et tips: Fuck røkelse og eddik. Foreldre kommer til å reagere veldig på dette. De vet hva det går i når en kid som bor hjemme fyrer i gang røkelse. Kan gi deg et tips som har hjulpet meg VELDIG. Stikk på Ikea og kjøp oppbevaringsglass. Dette er krukker som koster rundt 20 kr og kommer i mange størrelser. De er helt lufttette så lukten slipper ikke ut. Men pass på! Det kommer til å stinke innforjævlig pot med en gang du åpner den, så ikke åpne den på rommet ditt!
Gjør dette så fort som mulig, er det en ting du ikke vil så er det å bli tatt med gress!
f.eks en tupperware boks..
duftlys og ikke putte den i pcen. Det er masse vifter i pcen slik at det gjør bare vondt værre
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Lukten kom etter at jeg skrudde den av.. :S
Vis hele sitatet...
var lat og leste ikke hele tråden men weeden lukter sterkere hvis du gir den varme... legg den på ett kaldt sted... jeg syns å pakke den i genser eller dyne funker bra da det "suger" litt lukt..
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Har et helvetes problem atm... Fått tak i noe prima varer som lukter noe inni helvetes intenst. Buden er i 4 poser, i en snusboks, i PCen og hele rommet lukter weed. Noen tips? Har ikke helt mulighet for å gå ut.... Pappa er i naborommet.
Vis hele sitatet...
En får kjøpt vakuum bokser som ikke slipper ut noen form for luft (lukt). Boksene blir ofte brukt til matvareprodukter, men det er noen som er laget spesielt for weed. Google i vei!
Hvordan gikk det, spirituell?
Bruk sånn eske som kommer med medisiner, tabletter etc. Da jeg kjøpte Damiana kom jo den i et utmerket boks til slikt. Men flyttet ut nå, så har alt i en stor glassbeholder som er lufttett, kjøpte på rema. Head shops selger forøvrig også slike bokser.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Tips til senere.
Jeg har det i 3 zip-lock bagger, i en plastboks, i 15 poser.
Det funker såvidt.
Sist endret av PerPerPerPer; 8. mai 2012 kl. 13:19.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Lukten kom etter at jeg skrudde den av.. :S
Vis hele sitatet...
Så skru den på igjen?
Sitat av iSayHey Vis innlegg
Så skru den på igjen?
Vis hele sitatet...
Ser ikke poenget i å skrive noe som helst om du ikke kan skrive noe lurt.

Som andre har sagt, syltetøyglass fjerner all lukt helt, men hvis du får tak i en luktsikker pose så er det null problem!
IRC entusiast
dach's Avatar
Kjøp deg syltetøyglass, Ikea har blant annet disse. De stopper lukt. :I

http://2.bp.blogspot.com/_24KnNGQzSX...3%B8yglass.jpg
"mist" en parfyme i bakken, dette vil iallfall dekke lukten midlertidig. Så hiver du den i 1 eller flere ziplock poser og deretter i et syltetøyglass.
Hvor gammel er du egentlig? Du kan ikke åpne vinduet eller gå ut av rommet uten at faren din reagerer? Og så røyker du cannabis?
Herreguud, legg det i syltetøyglass. Lukter INGENTING. Er så enkelt.
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
Pappa spurte hva som luktet på rommet mitt, og syntes det var rart, lol. Har kjøpt luktfri pose i dag, så får håpe det funker. Noen med erfaring?

Ikea er forresten jævlig langt, hehe..

Takker for svar, alt er i orden

Sitat av Afasar Vis innlegg
Hvor gammel er du egentlig? Du kan ikke åpne vinduet eller gå ut av rommet uten at faren din reagerer? Og så røyker du cannabis?
Vis hele sitatet...
det handler om strenge foreldre som kjenner meg godt og vet vanene mine.. litt mistenksomt hvis jeg romsterer rundt i rommet og åpner vinduet midt på natten

Update: luktfri pose er GENIALT, sniffer alt jeg kan på den men merker ingenting!! Liten bud av ypperste kvalitet som egentlig duftet opp halve t-banen.
Jeg har mitt i posen, pakka inn i sølvpapir, inni ett spill-cover. Lukter nada.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
det handler om strenge foreldre som kjenner meg godt og vet vanene mine.. litt mistenksomt hvis jeg romsterer rundt i rommet og åpner vinduet midt på natten
Vis hele sitatet...
Du kan jo bare si at det var varmt eller at du trengte frisk luft
Sitat av Spirituell Vis innlegg

det handler om strenge foreldre som kjenner meg godt og vet vanene mine.. litt mistenksomt hvis jeg romsterer rundt i rommet og åpner vinduet midt på natten
Vis hele sitatet...
Det er mer unormalt å aldri romstrere rundt på rommet om nettene. Just sayin'.
Putt greia i et tom syltetøyglass problem solved
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
Sitat av MariusM Vis innlegg
Jeg har mitt i posen, pakka inn i sølvpapir, inni ett spill-cover. Lukter nada.
Vis hele sitatet...
jeg har hatt hundre strains som ikke har lekket ut av pc'en og inn i rommet.. men denne tok kaken

som sagt duftet den opp en halv t-bane, alle nesebor på en 20 m radius gikk fra oo til OO
Sitat av aamid Vis innlegg
En får kjøpt vakuum bokser som ikke slipper ut noen form for luft (lukt). Boksene blir ofte brukt til matvareprodukter, men det er noen som er laget spesielt for weed. Google i vei!
Vis hele sitatet...
jeg nevnte tupperware bokser rett over her det fjerner all lukt
Som andre nevner er et glass med lokk en god ide. Selv bruker jeg et plastikkglass med skrulokk som har barnesikring, fungerer ok, men tipper at det greiene du har lukter litt kraftigere.

Er ikke så langt til ikea på furuset hvis du bor i oslo. Under 30 min med kollektiv transport fra Jernbanetorget. (Må bytte en gang)
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av 3RD Vis innlegg
Er ikke så langt til ikea på furuset hvis du bor i oslo. Under 30 min med kollektiv transport fra Jernbanetorget. (Må bytte en gang)
Vis hele sitatet...
Eller på Slependen, som jeg tror er nermere for Spirituell
Har vært borti detta selv før. Takk for rapport på luktfri pose, kjøpt på shangri?

Jeg kjøpte da weed som jeg hadde inni:
Plastfolie, som var inni en grå matpose, som var inni en "luft-tett" boks, som var inni en pose, inni en pose, inni enda en pose, inni et rom i sekken, som er inni et anna rom i sekken, og hele sekken døtta jeg inn i skapet på pulten...
Tenkte ikke noe over det, for det lukta ikke no der og da. Da jeg kom hjem fra skolen lukta det Jamaica på rommet mitt.. Det sjukeste var at den femmern varte i 2 uker med kveldsrøyking, og lukta deretter. Fett at jeg ikke har foreldre som går inn på rommet uten god grunn xD
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
yes, kjøpt på shangri
Hahaha!! Kjenner meg igjen med det med t-banen. Spesielt noia når man er fjern i tillegg.
Seriøt gå naken på rommet ditt, kan låve deg at hvis han skal finne på å komme inn, stikkert han vertfall fort ut igjen: )
Bedre å bli tatt naken, enn med masse weed? : )

haha
EDIT: så nå at du har løst problemet.
Sist endret av Cheesecake; 8. mai 2012 kl. 21:02.
NORGESGLASS det er tingen
Stæsh alt ute! Grav et lite hull i jorda, putt snusboksen nedi der.. Da slipper du å bli busta om du er så uheldig at politiet dukker opp på døra, eller at far dukker opp...