Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 6710
Heisann.

Jeg å noen kompiser tenker på å teste ut psykadelika.
Er ikke helt sikker på hva som er best av fleinsopp eller LSD?

Lest noen tripp rapporter på LSD og slikt.

Hva er det som funker best?
Hvilket av disse to er skumlest?

Skal sies at vi aldri har vært borti psykedelisk før, og noen har aldri rørt noen form for narkotika utenom alkohol.

Takk :-)
Vil anbefale å lese dere veldig opp på begge deler, så velge utifra det dere selv føler passer dere best. Eventuelt lar vær.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Det å ta psykedelia er ikke noe man bestemmer seg for over natten. Både sopp og LSD kan være ekstreme opplevelser - på godt og vondt.
Er dere litt usikre, men på død og liv skal spise psykedelia, ville jeg valgt sopp siden effektene varer kortere enn på LSD. Men hvis dere skal gjøre det, vær ekstremt påpasselig med doseringen!
Jeg personlig foretrekker LSD fremfor sopp. En liten blotter under tunga, og vips. Soppen derimot, ligger i magen og gjør at jeg føler meg uggen. Man kan så klart lage te, eller noe. Men jeg ville neppe likt det noe særlig heller. Nå har jeg ikke spist mer enn fire gram, da. Når det gjelder effekten er jeg mest imponert over LSD.

Her er en av rapportene mine om LSD: http://freak.no/forum/showthread.php?t=215415
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Vil anbefale dere å lese dere opp på denne tråden før dere begir dere ut på tur http://freak.no/forum/showthread.php?t=116024
Når det kommer til LSD kontra sopp så har jeg ikke prøvd sopp selv, men så vidt jeg kan forstå er det en ganske liknende opplevelse, og med tanke på hvordan jeg reagerer på LSD må jeg nok si at jeg foretrekker tanken på en blotter istedenfor å dytte i meg sopper God tur!
Lucy, hva slags sopp var det snakk om?
Og var den fersk eller tørket?

Min mening er at det er en voldsom forskjell på fersk og tørket sopp.
Ved et inntak på så lite som 35 ferske flein fikk jeg meg en svært visuell tripp, mens på tørket sopp er det svært sjeldent jeg merker noe til det visuelle.
Da er det mer snakk om svake illusjoner av forskjellig slag, f.eks. når jeg ser opp mot himmelen.

Når det gjelder inntak via te - eller annen drikke så syns jeg dette gir langt mindre ubehag i magen enn ved eting av tungt fordøyelig soppmasse.
Da merker ofte at jeg plutselig får en akutt fornemmelse av å måtte spy mens jeg venter på at trippen skal kicke inn, mens ved konsumering av te er det bare å drikke godsakene og vente på at magien skal begynne, uten noen form for ubehag.
Dessuten syns jeg virkningen kommer fortere også.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Lag te av flein, trippen er ferdig på 4-5 timer. LSD derimot er på ~12 timer. Blir det først en insane mindfuck skal du være glad det var sopp du tok.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg velger heller LSD enn sopp hvis jeg skal være med andre mennesker. LSD er som ett lykkedop, hvor man får lyst til utforske omgivelsene. Sopp går man mer inn i seg selv, mindtrip.

Dette er hva jeg føler. Folk reagerer forskjellig.
Sist endret av Mexxy; 7. mai 2012 kl. 19:24.
Knask: Det har alltid vært tørket sopp. Nå husker jeg dessverre ikke navnet på alle. Men det var blant annet Golden Teacher.
Trådstarter
Har lest meg utrolig mye opp på LSD, men kan svært lite om sopp. Har forstått at 100-150ug holder massevis til første gang. Jeg er veldig for å teste ut LSD mens andre vil prøve sopp og vet ikke helt om de vil prøve ut LSD..
For en førstegangstripp vil jeg faktisk anbefale meskalin hvis du har muligheten til å skaffe det. Kaktus smaker forferdelig, og du vil mest sannsynligvis spy, men et snillere psykedelika skal du lete lenge etter!
Sist endret av ReOB; 7. mai 2012 kl. 20:32.
Kanskje det er et godt råd å røyke potent cannabis først bare for å få dannet et lite inntrykk av psykedeliske stoffer?
Ettersom det er første gangen tror jeg sopp ville vært det beste.
Sitat av Poppee Vis innlegg
Har lest meg utrolig mye opp på LSD, men kan svært lite om sopp. Har forstått at 100-150ug holder massevis til første gang. Jeg er veldig for å teste ut LSD mens andre vil prøve sopp og vet ikke helt om de vil prøve ut LSD..
Vis hele sitatet...
Jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig at veldig mange har fordommer mot LSD. Det er mye tull ute og går. Slikt som at "tanten til kompisen til broren til en i klassen, trodde hun kunne skrelle seg selv som en [COLOR="DarkOrange"]appelsin[/COLOR]" og lignende. At man aldri lander fra turen er også en klassiker. Ja, jeg kan skjønne at man kan tenke i de baner etter tolv timer men ærlig talt. Rusen dabber dessuten av, og det er ikke like intenst hele veien.
Jeg har aldri prøvd sopp, men testet nylig ut 25i-NBOMe.
Det var for meg ganske mildt kontra LSD, og varer ikke så fryktelig lenge.
Har skrevet om det her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=219369

LSD kan være veldig intenst. Pass på!
Hei, sjekk ut denne tråden her:

http://freak.no/forum/showthread.php?t=116140

Flere gode innlegg der.
Sist endret av KreaDep; 7. mai 2012 kl. 21:30.
Sitat av ReOB Vis innlegg
For en førstegangstripp vil jeg faktisk anbefale meskalin hvis du har muligheten til å skaffe det. Kaktus smaker forferdelig, og du vil mest sannsynligvis spy, men et snillere psykedelika skal du lete lenge etter!
Vis hele sitatet...
Enig.Meskalin er det tryggeste psykadelika man kan ta for en førstegangstripper.Eneste ulempen er smaken,men den kan man unngå ved og pulverisere kaktusen og putte det i kapsler.
Lsd og flein er mye mer mindfuck enn meskalin.
Hvorfor er det egentlig så vanskelig å få tak i ren meskalin?
Sist endret av Gloss; 8. mai 2012 kl. 22:03.
Sitat av Gloss Vis innlegg
Hvorfor er det egentlig så vanskelig å få tak i ren meskalin?
Vis hele sitatet...
Godt spørsmål,har aldri hørt om noen som selger det.Men det er jo veldig lett å få tak i tørket kaktus på nettet,kommer lett igjennom tollen.