Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2781
iPhonen min bestemte seg plutselig for å bli helt svart, den vil ikke skru seg på når jeg kobler den til lader heller, og når jeg kobler den til itunes får jeg frem denne meldingen: Itunes kunne ikke koble til Iphone-enheten fordi det oppsto en feil under lesing av data fra enheten.

Uansett så kjenner iTunes igjen at det er en iPhone koblet til PCen...

Har googlet dette, og da skal det visst hjelpe å holde inne hjem-knappen og power-knappen, dette har også funket for meg før, men problemet er at powerknappen er ødelagt og svarer ikke når jeg trykker på den.

Jeg har iOS 6.1.2 og den er jailbreaket, noen som vet noen måte å fikse dette på? Kan det hjelpe å skru den opp og ta ut og inn batteriet? KP for gode svar
Det jeg vil anbefale er å prøve så godt du kan å få den i DFU mode
Plug your device into your computer.
Turn off the device.
Hold the Power button for 3 seconds
Hold the Home button without releasing the Power button for 10 seconds
Release the Power Button but keep holding the Home button
Keep holding the Home button until you are alerted by iTunes saying that it has detected a device in Recovery Mode
Vis hele sitatet...
Prøv å holde sleep- knappen ganske hardt siden den ikke fungerer helt optimalt/ ikke i det heletatt.

Siden du sier at iTunes gjenkjenner at den er en iPhone ville jeg har lastet ned redsn0w De har en knapp på ekstra som heter "Restart elns", jeg ville prøvd å trykke på den knappen. MEN, vær obs på at alt innholdet på telefonen kan bli slettet hvis du ikke har backup til iCloud.

Begge metodene har fungert for meg, på en iPod Touch 3rd gen vel å merke, men det er vel det samme..
Trådstarter
Sitat av feddiriko Vis innlegg
Det jeg vil anbefale er å prøve så godt du kan å få den i DFU mode

Prøv å holde sleep- knappen ganske hardt siden den ikke fungerer helt optimalt/ ikke i det heletatt.

Siden du sier at iTunes gjenkjenner at den er en iPhone ville jeg har lastet ned redsn0w De har en knapp på ekstra som heter "Restart elns", jeg ville prøvd å trykke på den knappen. MEN, vær obs på at alt innholdet på telefonen kan bli slettet hvis du ikke har backup til iCloud.

Begge metodene har fungert for meg, på en iPod Touch 3rd gen vel å merke, men det er vel det samme..
Vis hele sitatet...
Takk! Skal prøve dette, men sleepknappen er nok helt ødelagt.

Noen flere forslag?

Update: Prøvde å starte den i DFU mode flere ganger, fikk det ENDELIG til. Holdt knappen inne med tennene mine osv. så gikk det! Takk skal du ha
du kan prøve med dette men da mister du ALT

1) slå iPhonen helt AV( sørg for at den ikke er koblet til pc enn nå)
2)åpen Itunes
3) hold inn hjemme knappen mens du kobler den til pc- ikke slipp helt du får melding om å gjenopprette iPhonen
4) Done
Du kan jo evt få reparert telefonen i Kristiansand, ser at du er fra sørlandet.