Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2998
Hei!


Ut ifra hva jeg finner når jeg googler dette er det litt delte meninger. Tipper det kan være en sånn typisk vindunderpille som ikke inneholder noe annet enn vitaminer eller lignende, så den som tar det kun får en placebo effekt..
Så kult om noen har prøvd og kan dele erfaringen
Om de funker skal jeg hamstre og ta med hjem når jeg drar til amster på torsdag
Sist endret av Dodecha; 25. april 2012 kl. 10:27. Grunn: URL til supplier av illegale stoffer fjernet
Valerian er avslappende, men den kommer ikke til å stoppe trippen din. I beste fall vil den gjøre den mer håndterbar.
Jeg kan nesten forsikre deg 100% om at dette ikke funker. Det ser ut som noe lettkjøpt hippie/helsekost-svada. Sukker og urtegel? Nei, mister, du må nok ha tak i benzoer eller noen andre legemidler som har dokumentert effekt.
Dette er sukkerpiller, bokstavelig talt sukkerpiller.

Kun placebo effekt er mulig å oppnå av de to pillene du skal ta for å stoppe trippen. Skal du ta knekken på en tripp, så prøv med zyprexa eller haldol.

4x Valerian gel caps
2x Dextrose sugar tablets
Sist endret av InTrance; 24. april 2012 kl. 16:40.
Sitat av LivingDeadBeat Vis innlegg
Jeg kan nesten forsikre deg 100% om at dette ikke funker. Det ser ut som noe lettkjøpt hippie/helsekost-svada. Sukker og urtegel? Nei, mister, du må nok ha tak i benzoer eller noen andre legemidler som har dokumentert effekt.
Vis hele sitatet...
Så sant så sant . benzo dreper i hvert fall syre tripp
Vil bare opplyse om potensielle psykologiske skader ved bruk av beroligende, antipsykotika e.l "trip-stoppere". Dette rapportert av psykiatere og psykologer som drev med LSD-studier på det glade 50-60 tall.

Vanskelige følelser er indikasjon på at noe man ikke ønsker å vedkjenne seg/psykologiske knuter kommer til overflaten. LAr man trippen gå sin vanlige gang, observerer og flyter med, i god set og setting vil ting løse seg opp og man kan få gode psykologiske effekter.

Stopper man derimot midt i trippen har man fryst dette som er kommet til overflaten - uten mulighet til å bearbeide det etter trippen. Man observerte flere uheldige bivirkninger av slike nødløsninger - og de fleste endte på at dem ville fraråde det på det sterkeste.

UTen å moralisere for mye vil jeg anbefale følgende:
Skal du trippe så sørg for at du er forberedt med god set og setting og moden og åpen for å takle vanskelige episoder. Dette er den beste medisin mot badtrips som spinner ut av kontroll. Må du ha tripstopper-piller i lomma - bør du egentlig ikke trippe i det hele - det kan i tillegg skade psyken din mere enn å bare la en badtripp spinne ut av seg selv og dermed naturlig forløses (når man lander fra trippen). Da vil man være uten varige men og behov for langvarig vanskelig bearbeidelse av noe man flyktet fra å la naturlig løse seg naturlig (les: fryse bearbeidelsesprosessen med en trip-stopper pille)

Dette sagt. Produktene TS linker til virker rimelige milde og harmløse sammenlignet med produkter som sterke beroligende ller antipsykotika. Jeg tviler dermed på at dem vil ha samme "frysnings-effekt" på trippen - og vil nok derfor være mildere og mindre skadelig sånn sett.
Sist endret av Bearass; 25. april 2012 kl. 02:30.
Det beste for å stoppe en tripp helt må vel være en blanding av benzodiazepiner og antipsykotiske medesiner. Antipsykotiske for å fjerne hallusinasjoner og visuals(bølger, trails, mønster....) og benzodiazpiner for å fjerne angst og uro(få deg avslappet) i tilegg hjelper benzor veldig på den ubehagelige effekten antipsykotiske medesiner pleier å ha.

Personlig viss jeg skulle gjort dette ville jeg gått for en blanding av rivotril(klonazepam) og haldol(haloperidol). Mange antipsykotiske medesiner som ikke funker bra før du har gått på det noen uker, så styr unna disse da de vil sannsynligviss ha dårlig effekt, haldol passer bra her, haldol har en veldig akutt effekt så den funker bra. Bare pass på å ikke ta for mye haldol, den kan ende med kraftige muskel kramper.

Bortsett fra det så er jeg enig med det bearass sier, tenker mer på dette som siste utvei.
Sist endret av twisted shroom; 25. april 2012 kl. 23:01.
femten truxal så er du ute i et døgn. stopper det ganske greit.
Når jeg ferierte i Amsterdam så fikk jeg med en ampull som hadde en klar veske i seg når jeg kjøpte såkalte "Magic Truffles". Dette var første gangen jeg prøvde noe sånt. Fikk selvfølgelig panikk av all trippinga så jeg slukte den ampullen rå. Det hjelper ingen verdens ting. Det gjør det bare verre fordi du forventer at du skal komme ned igjen men så blir det igrunn bare verre. MEN det skal sies at jeg ikke klarte å håndtere det godt, derfor ble det nok hakket verre.
Jeg bruker Ritalin mot ADHD, og merker at jeg blir vesentlig "klarere", mindre påvirka, både av alkohol, nikotin og andre ting når jeg bruker Ritalin samtidig...
Sitat av excubated Vis innlegg
Jeg bruker Ritalin mot ADHD, og merker at jeg blir vesentlig "klarere", mindre påvirka, både av alkohol, nikotin og andre ting når jeg bruker Ritalin samtidig...
Vis hele sitatet...
ehh,no shit.Ritalin er jo en stimulant.Det er det siste du skal hive i deg viss du opplever en bad tripp.
Blå Valium og Remeron gjør gjør susen for min del, ikke nødvendigvis i kombinasjon, valium stopper nødvendigvis ikke alt men det setter i gang nedtur, remeron slår meg ut som regel etter 30 min, alkohol har også demper effekten en del, kommer vel ann på substansen du tripper på, jeg tar LSD som utgangspunkt her
Sitat av excubated Vis innlegg
Jeg bruker Ritalin mot ADHD, og merker at jeg blir vesentlig "klarere", mindre påvirka, både av alkohol, nikotin og andre ting når jeg bruker Ritalin samtidig...
Vis hele sitatet...
Aldri, aldri, ALDRI bland stimulanter og psykadelika (unntaket er MDMA for erfarne brukere), og ihvertfall ikke ved en badtrip! Alkohol kan dempe turen, men kan også gi motsatt effekt. Alkohol er ikke å stole på for å si det sånn. Og nikotin? Det stimulerer dopamin i hjernen, ikke akkurat anbefalt når man får en badtrip.
Sist endret av Mexxy; 26. april 2012 kl. 10:44.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Aldri, aldri, ALDRI bland stimulanter og psykadelika (unntaket er MDMA for erfarne brukere), og ihvertfall ikke ved en badtrip! Alkohol kan dempe turen, men kan også gi motsatt effekt. Alkohol er ikke å stole på for å si det sånn. Og nikotin? Det stimulerer dopamin i hjernen, ikke akkurat anbefalt når man får en badtrip.
Vis hele sitatet...
Når jeg var på mentalsykehus for en stund siden, sa faktisk både legene og pasientene at nikotin at det var stor mulighet for at tobakk faktisk har svake antipsykotiske effekter, sangt angstdempende. Om dette er fleip eller fakta har jeg ingen annelse om, men av personlig erfaring vil jeg si dette er en smule riktig.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Når jeg var på mentalsykehus for en stund siden, sa faktisk både legene og pasientene at nikotin at det var stor mulighet for at tobakk faktisk har svake antipsykotiske effekter, sangt angstdempende. Om dette er fleip eller fakta har jeg ingen annelse om, men av personlig erfaring vil jeg si dette er en smule riktig.
Vis hele sitatet...
Det er fakta http://schizophrenia.about.com/od/co...chiz_smoke.htm
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kommer ikke det av Harmin inneholdet i tobakk?
Blande stimulanter og psykedelika er ikke til å anbefale nei, spesiellt ikke amfetamin, MDMA er jo morro, men det må taes med nøysomhet det og som alle blandinger.
Har hatt en morsom erfaring med LSD og Koffein dog
seroquel dreper nok trippen lett