Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1416
Hei,

Har nettopp bestillt Black Mamba fra UK.

Noen som har erfaring med denne mixen?

Skrevet masse reviews på shoppen, men er skeptisk på om alt er sant. Høres ut som god sterk skunk med lik opplevelse.

Sitat
"Very Strong, but easy to inhale and very pleasant effects. Sometimes I've experienced vivid hallucinations on this, but other times I've just had bad dry mouth, laughing fits, and the urge to eat non stop. Wouldn't reccomend taking at a party, when drunk or with people your not comfortable around. Much better than draw, and lasts much longer. (Posted on 28/03/2012) "

Alle svar er velkomne!
▼ ... over en uke senere ... ▼
The lucky one
PairADice's Avatar
Leser litt om det på div sider på nettet, skal vistnok være ganske kurrant. Ser at det finnes i både UK, USA m.m., og de fleste ser ut til å være godt fornøyde med dette som cannabissubstitutt.
Trådstarter
11 1
Denne mixen er god.

skikkelig deilig rus lurer på hva det innholder
Høres veldig interessant ut, men har noen spørsmål...
Har du fått det enda, Night4ME? Hvor bestilte du den fra? Noen som vet om den er lovlig i Norge?

The product contains mostly damiana, a shrub with small, yellow flowers that grows in dry, rocky climates generally found in Mexico, California and Texas.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
11 1
Fikk pakken iovergårs. Denne er penslet med et eller annet jwh produkt garantert. Ble skikkelig fjern etter første joint.

Bestillte den fra UK, kan ikke opplyse hvor her.

Tror denne ligger på grensen mot lovlig. vet ikke hvilke jwh eller am type som blir brukt mn at det er et eller annet i er jeg garantert sikker på.
Etter å ha lest beskrivelser av rusen,så er jeg nesten sikker på at det inneholder am2201.Viss jeg har rett så er denne miksen ulovelig i Norge.
Sist endret av JayHova; 11. mai 2012 kl. 12:52.
Sitat av Night4ME Vis innlegg
Fikk pakken iovergårs. Denne er penslet med et eller annet jwh produkt garantert. Ble skikkelig fjern etter første joint.
...
vet ikke hvilke jwh eller am type som blir brukt mn at det er et eller annet i er jeg garantert sikker på.
Vis hele sitatet...
http://www.science20.com/chemical_ed...cocktail-84975

The concoction of synthetics found in Black Mamba include JWH-073, JWH-175, JWH-018 and analogues of CP-47,497.
Vis hele sitatet...
Merkelig at du fikk den, da både JWH-073 og JWH-018 er å finne på narkotikalisten.
Sitat av isbilen10 Vis innlegg
http://www.science20.com/chemical_ed...cocktail-84975



Merkelig at du fikk den, da både JWH-073 og JWH-018 er å finne på narkotikalisten.
Vis hele sitatet...
Tollen veit jo ikke at det inneholder disse stoffene.Og dem har jo ikke sjangs til og stoppe en brøkdel engang av hva som kommer inn i landet.
Trådstarter
11 1
Sitat av isbilen10 Vis innlegg
http://www.science20.com/chemical_ed...cocktail-84975



Merkelig at du fikk den, da både JWH-073 og JWH-018 er å finne på narkotikalisten.
Vis hele sitatet...
takk for infoen.. da hadde jeg griseflaks. fikk am2233 inn dagen før. så kom black mamba. jævli god mix