Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1465
For det første så vet jeg ikke om jeg skal kalle det "legal high" etter norsk lov men uansett. Har bestilt 5 gram 60x fra salviahut.com og jeg har noen spørsmål.

Stor sjans for at den blir stoppet og inspektert?
Stor sjans for at den blir tilbakesendt?
Stor sjans for at jeg blir anmeldt/straffedømt/bøtelagt?
Stor sjans for at den går igjennom? :P

Leser så mye rart så jeg klarer ikke å komme frem til om det er lovlig å røyke/importere/hva som kan skje osv. salviahut er amerikansk btw, de sender fra amerika til norge med andre ord
Jeg bestilte for en tid tilbake fra England, var i postkassa etter 1 uke, og sto "røkelse" på pakken..gikk helt fint for min del altså
Sitat av badgeren Vis innlegg
For det første så vet jeg ikke om jeg skal kalle det "legal high" etter norsk lov men uansett. Har bestilt 5 gram 60x fra salviahut.com og jeg har noen spørsmål.

Stor sjans for at den blir stoppet og inspektert?
Stor sjans for at den blir tilbakesendt?
Stor sjans for at jeg blir anmeldt/straffedømt/bøtelagt?
Stor sjans for at den går igjennom? :P

Leser så mye rart så jeg klarer ikke å komme frem til om det er lovlig å røyke/importere/hva som kan skje osv. salviahut er amerikansk btw, de sender fra amerika til norge med andre ord
Vis hele sitatet...

Det er alltid en risiko å bestille fra utlandet. Mine erfaringer er at det som regel går fint, men at du med fordel bør bestille fra et EØS land neste gang. De eneste gangene mine pakker er blitt stoppet er når de er sendt fra land utenfor EØS.

Om den blir tatt blir den tilbakesendt. Mulig du kan bli anmeldt og få bot siden du bestillte utenfor EØS, om du holder deg innenfor EØS så kan du ikke gjøre annet enn å returnere pakken din.
Har bestillt 2 ganger første gang fra USA andre gang fra England. Kommet fint igjennom begge gangene
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Bestilte 1 gram med salvia ekstrakt fra England. Fikk fint igjennom tollen. Det står oppført som reseptpliktig legemiddel, så tollen kan kreve at du viser resept. Bestiller du utenfor EU, så kan du straffes for ulovlig innførsel av legemidler.