Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2254
Hey

Har i det siste blitt mer og mer interessert i legal highs. Har hørt noen rykter om stimulanter du snorter, likt kokain. Jeg har noe spørsmål om dette. Hvor lenge ligger det i blodet? Må det/de blandes ut?

Et bonusspørsmål: hvor lenge ligger syntetisk cannabionid i blodet?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Syntetisk cannabis utløser ikke en vanlig THC-test fra apotek, lege eller andre steder.
Det blir ikke testet for.
Du er kanskje på utkikk etter en eller annen type RC, noe jeg ikke har mye peiling på, men du kan jo prøve å snorte Kratom. Det er nok ikke særlig behagelig (drypp osv, ikke lage for snortings), men det funker og er en stimulant.
Aner noen hvor man kan få kjøpt syntetisk hasj på nett?
Som ikke har noe man blir testa på pissings, savner det og bli rusa i ny og ne. men er jo på pissings så kan jo ikke
røyke eller ta noe som ikke er syntetisk.
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Aner noen hvor man kan få kjøpt syntetisk hasj på nett?
Som ikke har noe man blir testa på pissings, savner det og bli rusa i ny og ne. men er jo på pissings så kan jo ikke
røyke eller ta noe som ikke er syntetisk.
Vis hele sitatet...
Er ikke lov til å diskutere kjøp/salg på forumet..
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Er ikke lov til å diskutere kjøp/salg på forumet..
Vis hele sitatet...
Oja, det visste jeg ikke desverre. Endrer posten nå.
Ethylphenidate, Methiopropamine og Dichloropane er de 3 rc-stimulanter jeg personlig liker best av dem jeg har prøvd.
Ethylphenidate har en klar 1.plass. Synes det er det beste stimulantet jeg noen gang har prøvd
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er en ''bath salt'' som heter Ivory Wave tror jeg det snortes vertfal..
Ivory wave er MDPV. Vanskelig og oppdrive innenfor eu.
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Ivory wave er MDPV. Vanskelig og oppdrive innenfor eu.
Vis hele sitatet...
Mdpv er ikke vanskelig og få tak i innenfor eu,null problem.