Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1503
Hei...Har over tiden kjøpt Css 2 ganger..Men husker ikke brukernavn eller passord eller noe ting...what to do?=) Kjøper jeg nytt eller funker det hente det gammle og installere gratis fra nettet..Altså laste ned css
Husker du mailen du registrerte deg med?
Hvis du ikke husker ditt eget brukernavn er det din egen feil..
Kjøpte du det med VISA kort over nett, kan du sende slutten av kort nr til dem via mail og forklare situasjonen.
Dersom du kjøpte det i butikken, sender du CD-keyen til dem via mail og forklarer situasjonen.
det er vel et hemmelig svar på et spørsmål også, men du har sikkert glemt det og du :P
Trådstarter
87 1
hehe husker da min egen mail..har ikke lasta ned steam enda for tenkte og høre her først så aner ikke hva jeg trenger og ikke...Nei aner ikke hva det spørsmålet er..Er snakk om et par år siden...Men får vel bare prøve og laste ned og sjekke hva jeg trenger...Takk for gode svar( nesten alle sammen )
Jeg har selvsagt hatt samme problem selv, det jeg løste det med var rett og slett å prøve alle mulige brukernavn og passord i kombinasjon til jeg kom inn. Det tok en halvtimes tid, men da jeg fant ut hva det var skrev jeg cet ned å la lappen i css coveret.
Pågangsmot er et stikkord her..
Trådstarter
87 1
OKi der fikk jeg fiksa det...Men nå har jeg et nytt problem..Får bare spilt på de serverne jeg tidligere har spilt på...FÅr ikke lasta inn nye..Noen som har noe peiling på hva det kan komme av?
Trykk på filters, også endrer du dem til dine behov.

Kan være at du har satt en limit på for lav båndbredde slik at den ikke finner noen servere.

Så velg All isteden, så kommer det hvertfall opp servere
Trådstarter
87 1
hmm Det er det det ikke gjør...Får ikke trykka find server en gang..Bare " Stopload" eller hva det nå står