Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 692
Hei.. Nå som jeg endelig fant passordet til Min steam konto..Lasta jeg ned css...MEN nå får jeg ikke opp noe når jeg leiter etter servere...Får bare spilt de 10 som er i loggen...Den finner absolutt ingen ting..

Noen som har noen tips?
Prøv å restart, eventuelt reinstaller CSS igjen.
Trådstarter
87 1
Har prøvd og restarte pcen..Og det funka ikke...Ja får vel prøve og innstallere på nytt..Snufs:P Takk
Np! Google kan kansje hjelpe, sjekk her.
Trådstarter
87 1
Sjekker ut linken nå...Innstallerer på nytt og så får jeg prøve og følge de rådene som var på den øverste linken som kom opp når jeg trykka linken din Så får vi se...For får spilt de jeg har logga...(de_dust) hehe..Og gidder ikke være avhengig av å bare spille de_dust:P
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Jeg hadde det samme problemet på min data. Så jeg prøvde å finne servere via spillet og via steam, men ville ikke finne noe. Så fant jeg ut at min NAT type på internetten til min data var strickt. Jeg ringte så internett leverandøren min og fikk dette åpnet. Nå finner jeg masse!
dette er sikkert helt åpenbart, du har vel sjekka filteringsalternativene? Der man huker av for at man bare skal ha servere som folk spiller på, som ikke har passord osv. Hvis alle de filtreringsalternativene er nøytrale og du søker på nytt, og du ikke finner noen, står det som oftest "kunne ikke koble til hovedserveren" eller noe slikt.
Forresten; når du trykker "oppdater alle" endrer den knappen seg til "oppdaterer..." eller står det fortsatt "poodater alle" på den ? Liksom som om den ikke prøver å finne servere i det hele tatt. Sorry hvis det var vansklig forklart xD
Trådstarter
87 1
Men later på mellom 2.7mb-3 mb så går ganske fort og innstallere på nytt

Sitat av PlumboBombe94 Vis innlegg
dette er sikkert helt åpenbart, du har vel sjekka filteringsalternativene? Der man huker av for at man bare skal ha servere som folk spiller på, som ikke har passord osv. Hvis alle de filtreringsalternativene er nøytrale og du søker på nytt, og du ikke finner noen, står det som oftest "kunne ikke koble til hovedserveren" eller noe slikt.
Forresten; når du trykker "oppdater alle" endrer den knappen seg til "oppdaterer..." eller står det fortsatt "poodater alle" på den ? Liksom som om den ikke prøver å finne servere i det hele tatt. Sorry hvis det var vansklig forklart xD
Vis hele sitatet...

Ja, er en sånn feil jeg sikkert kunne finne på og gjøre..Men ikke denne gangen hehe..Ja jeg har trykka vekk....Jeg får BARE trykka på den hvor det stod "Stop oppdatering" trur jeg..Nå sletta jeg spillet for par min siden..Men det er på 38% nå..Så skal se etter med en gang det er lasta ned og prøve og forklare på en litt bedre måte enn det jeg klarer nå=) Takk for at dere gidder og ta dere tid=)

Jeg får ikke hurtigoppdatert eller noe..Eneste jeg kan trykke på der man finner servere av de 3 valgmulighetene er : "Stopoppdat"....Hurtigsøk og alt det der funker ikke..:S