Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 766
Hei hei...Lenge siden jeg har spillt cs og nå er jeg gira på og game litt igjen,.Men det står steam updating..og lengere kommer jeg ikke..den laster ikke ned oppdatteringer eller noe..Hva gjør jeg..? Thanks

sorry skrive feil..gikk litt fort her gitt
ta ett print screen så blir det mye enklere
Prøv og slett clientregistry.blob samt den andre .blob filen fra steam mappa.
Trådstarter
87 1
clientregistry.blob , blob filen
? En kompis som fiksa dette til meg for en stund siden..har liksom aldri kunnet noen ting om det:P Står liksom " uploading..Så så venter man og venter..Og til slutt en feilmelding..Prøvde og komme inn via cs..Liksom spillet og ikke trykke på stem..Men man måjo logge inn på steam for å kunne game tydelighvis..Da kom det opp passord rute..men husker ikke passordet..og skriver jeg feil henger hele greia seg:S stress..Hvordan får man passordet tilbake ( teite spørsmål sikkert men men..kl er jo tross alt 11)
Sitat av 8989
clientregistry.blob , blob filen
? En kompis som fiksa dette til meg for en stund siden..har liksom aldri kunnet noen ting om det:P Står liksom " uploading..Så så venter man og venter..Og til slutt en feilmelding..Prøvde og komme inn via cs..Liksom spillet og ikke trykke på stem..Men man måjo logge inn på steam for å kunne game tydelighvis..Da kom det opp passord rute..men husker ikke passordet..og skriver jeg feil henger hele greia seg:S stress..Hvordan får man passordet tilbake ( teite spørsmål sikkert men men..kl er jo tross alt 11)
Vis hele sitatet...
Hahahaha, ja klokka er 11 og da er man SKIKKELIG overtrett.
Men dude, du sier at du har glemt passordet? Trykk på "Glemt passord" knappen så sender de det til eposten din, ellernoe. Er temmelig sikker på at det er en sånn knapp i steam.
Jepp, om du ikke har pw må du enten huske ditt secret password / ta pic av cdkeyen din om du har den liggende enda.
Trådstarter
87 1
ja kl er 11...skole hele dagen trening og jobb..Trøtt