Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1478
Heisann. Her om dagen jeg igjennom telefonlisten min av rein kjedsomhet. Ble litt overrasket da jeg så at en av kontakene mine hadde samme telefon nummer som jeg har. Av rein nyskjerrighet spurte jeg vedkommende som jeg mener ga meg et annet telefon nummer enn mitt eget om hvorfor så var tilfelle. Bare et like stort spørsmåls tegn der og.
Igjen av rein nyskjerrighet prøvde jeg å ringe opp mitt eget telefon nummer. Fikk da valget om å få tilsendt mitt pin nummer på melding. Igjen, er en nyskjerrig sjel så gjorde det og forventet mitt eget telefon nummer. Ble et enda større spørsmåls tegn da jeg fikk tilsendt et annen pinkode enn den jeg har?!

Noen med mer kunnskap enn meg som vet hva svarte som har skjedd i denne situasjonen?
På forhånd takk mine medfreaks
Man får bare opptattsignal når man prøver å ringe sitt eget nummer.
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Man får bare opptattsignal når man prøver å ringe sitt eget nummer.
Vis hele sitatet...
Spørs på operatør. Jeg får en svarer med spm om jeg ønsker tilsendt PIN.

Du har ikke endret PIN eller blander PIN på SIM med PIN på telefon.

Dette høres ut som surr og rot, hvis det virkelig er noe i dette så burde du kontakt kundeservice.
Sitat av RESpekt Vis innlegg
Her om dagen jeg igjennom telefonlisten min av rein kjedsomhet. Ble litt overrasket da jeg så at en av kontakene mine hadde samme telefon nummer som jeg har. Av rein nyskjerrighet spurte jeg vedkommende som jeg mener ga meg et annet telefon nummer enn mitt eget om hvorfor så var tilfelle. Bare et like stort spørsmåls tegn der og.
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg ville satset på at du i øyeblikket fikk ett telefon-nummer fra vedkommende, men at du av en eller annen grunn (kanskje av vane) endte opp med å fylle inn ditt eget.