Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 828
Hva er betyr aug - uq? Er det mengden på mikrogram, 100aug ville da vært 100 mikrogram?
100 ug er 100 mikrogram.
Trådstarter
11 0
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
100 ug er 100 mikrogram.
Vis hele sitatet...
En kompis kjøpte en papir med 200 ug, hva er grensa en papir kan inneholde ?
Det finnes da ingen grense? Hva mener du? 200 ug er en fin dose, du kan også ta så mange doser du vil men det anbefaler jeg ikke. LSD dreper ikke.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av M1000k Vis innlegg
En kompis kjøpte en papir med 200 ug, hva er grensa en papir kan inneholde ?
Vis hele sitatet...

Finnes ingen konkret grense men de fleste ligger mellom 100 til 200 ug. Jo høyere de lover jo mer sannynlig er det at de gir deg uærlige nummer.

I lavt volum koster vel 1 ug mellom 1,5 og 3 kr, alt ut ifra hvor gode kontakter du har. Så tenk kritisk. Syrelapper skal ikke smake noe.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Det finnes da ingen grense? Hva mener du? 200 ug er en fin dose, du kan også ta så mange doser du vil men det anbefaler jeg ikke. LSD dreper ikke.
Vis hele sitatet...
Finnes da en grense. Får ikke plass til en liter syre på en lapp for eksempel
Sitat av M1000k Vis innlegg
En kompis kjøpte en papir med 200 ug, hva er grensa en papir kan inneholde ?
Vis hele sitatet...
I det metriske systemet tilsvarer 1μg en masse som er ekvivalent med én million del av ét gram. Vi snakker altså om mikroskopiske mengder her.

Så hvis vi antar at standard formen på LSD lapper er på 1x1 kvadrat cm så kan du jo sikkert prøve å beregne en slags teoretisk maksimum dose du kan ha i én syrelapp.

Du må sikkert ta høyde for tykkelsen på papiret og massetettheten av syren i tillegg. Jeg vet ikke hva svaret er, men tipper vi snakker om godt over tusen brukerdoser (på 100-150ug)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finnes da en grense. Får ikke plass til en liter syre på en lapp for eksempel
Vis hele sitatet...
Kverulant som jeg er sier jeg da at en ikke kan anslå grensa da alle lapper, altså papiret, er i forskjellige tykkelser og størrelser. Men du har rett, en liter blir i overkant mye.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Kverulant som jeg er sier jeg da at en ikke kan anslå grensa da alle lapper, altså papiret, er i forskjellige tykkelser og størrelser. Men du har rett, en liter blir i overkant mye.
Vis hele sitatet...
Standard LSD blottere er cirka 1x1cm. Større blottere (5x5) indikerer som regel andre stoffer som doseres i mg istedenfor ug, feks 2cb eller nbome. Selvsagt varierer det sikkert, men jeg har personlig aldri sitt noe annet en 1x1cm blottere for syre
Sist endret av Juicekongen; 31. desember 2020 kl. 07:19.