Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 845
Anonym bruker
"Syk Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Kjøpte 3 tabs med lsd idag, trodde jeg. Viste seg at dette ikke var lsd. Ingen utslag på erlich noe som kan tilsi at det enten er udryppet eller 25i-Nbome. Dersom du var en dealer, ville du gitt refund for det mpt rykte? Tror du personen som solgte visste det ifra før av? Eller tror du det vil bli en newsflash for hen også? Er bosatt i Oslo og er interessert i hva dere har å si om saken og hva dere ville gjort som dealer.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kontaktet dealeren og ikke freak.
Anonym bruker
"Syk Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kontaktet dealeren og ikke freak.
Vis hele sitatet...
Du skjønner, fyren svarer ikke akkurat nå, men er interessert i hva dere hadde gjort i begge sider av denne situasjonen.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du skjønner, fyren svarer ikke akkurat nå, men er interessert i hva dere hadde gjort i begge sider av denne situasjonen.
Vis hele sitatet...

Alright, skjønner. Jeg hadde nok ventet på svar, og eventuelt krevd pengene tilbake. Fyren du kjøpte av kan også være uviten og ikke helt skjønne at det ikke er syre du har fått. Visst fyren du handler av er en ok fyr, så får du pengene tilbake. Skulle det ikke være tilfelle så ville jeg ha kuttet han ut og funnet en ny. Dette her er min mening.
Anonym bruker
"Syk Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alright, skjønner. Jeg hadde nok ventet på svar, og eventuelt krevd pengene tilbake. Fyren du kjøpte av kan også være uviten og ikke helt skjønne at det ikke er syre du har fått. Visst fyren du handler av er en ok fyr, så får du pengene tilbake. Skulle det ikke være tilfelle så ville jeg ha kuttet han ut og funnet en ny. Dette her er min mening.
Vis hele sitatet...
Ja det som er planen, men han var den eneste med deg som presumably skulle være lsd. Skal ikke være lett ass
Hadde jeg vært dealer så ville jeg satt ekstremt stor pris på at noen hadde sagt ifra. Det er ganske kritisk info for han hvis han plutselig finner ut at han sitter på shitloads med nbome istedenfor LSD. Det kommer ann på dealeren din såklart, men de aller aller fleste ville vært veldig greie angående situasjonen og gitt deg pengene tilbake. Som folk har nevnt så er det veldig mye større sannsynlighet for at h*n ikke var klar over dette selv, en at du blir fucket over.
Sist endret av Juicekongen; 31. august 2020 kl. 21:50.