Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 6776
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe å ta som ikke kvalifiseres som narkotika som kan være smud å ta på en tinder date? Keen på å pule litt rundt og har en del jenter klare via tinder, men har så lyst til å finne noe jeg kan ta som ikke er drugs eller alkohol som kan dempe angsten. Noen ideer?

Og spar meg for at jeg bare skal gro baller og gjøre det uten noe "hjelp" haha. Spent på forslag!

Har prøvd ganske mye med lite hell: Sedix, Valerian Root, Ashwagandha, GABA, noopept, aniracetam, kratom, inositol og noe mer. Ashwagandha i ekstreme doser hjalp bittelitt, Kratom hjalp bittelitt 2-3 ganger og GABA hjalp en gang i starten, thats it.
Alkohol er det ultimate smøremiddelet tho, ikke snakk om å drikke seg drita, men noen raske enheter i forkant må være det ultimate, kanskje med litt koffein i blodet om du ikke er helt på. Er ikke så mye annet som er lovlig som er verdt det..

Angst kommer jo også ofte fra at du er i uvante situasjoner, så da er det jo gull å bare kjøre masse mengdetrening og voila du er kvitt angsten
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Alkohol er det ultimate smøremiddelet tho, ikke snakk om å drikke seg drita, men noen raske enheter i forkant må være det ultimate, kanskje med litt koffein i blodet om du ikke er helt på. Er ikke så mye annet som er lovlig som er verdt det..

Angst kommer jo også ofte fra at du er i uvante situasjoner, så da er det jo gull å bare kjøre masse mengdetrening og voila du er kvitt angsten
Vis hele sitatet...
Takk for svaret og jeg må si at jeg tror virkelig med litt trening at dette fint er noe jeg kan gjøre edru og jeg ønsker virkelig det fordi jeg kan vokse veldig på det. Jeg vet hvor givende og ekte det er å gjøre sånne ting edru for jeg har faktisk gjort det for lenge siden er bare helt ute av trening. Alkohol er dessverre utelukket da jeg har vært på kjøret for lenge siden med både alkohol og drugs. Er ferdig med sånt
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Alkohol er gull her. Pleide alltid å dra "sorry for at jeg er litt sen, men en kompis feira bursdagen sin, ble noen øl og de andre ville ha meg der", bla bla bla. Unnskyldning for å lukte litt pils uten at det skaper spørsmål eller bekymring.
Sist endret av Hydra; 10. september 2020 kl. 00:10.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar valium eller sobril, funker bra det, for jeg er så nervøs at det tar bare angsten og jeg blir ikke ruset på noe som helst måte.

Nå var ikke der svaret du ville ha, men har ingen andre alternativer som jeg tenker gir samme effekten
Anonym bruker
"Ydmyket Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo demper angst men gir slapp penis
R.i.p 23.04.2021
En liten justering med amfetamin hjelper bra på selvtilliten.men om det er så lurt ang tinder er en annen sak.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alkohol er dessverre utelukket da jeg har vært på kjøret for lenge siden med både alkohol og drugs. Er ferdig med sånt
Vis hele sitatet...
Vel, da står du igjen med koffein og nikotin. Nikotin er beroligende, og koffein kan få deg i litt bedre humør, så du snakker litt lettere.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
skulle ønske jeg bare kunne tatt meg noen pils merker jeg....
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Betablokkere og pusteteknikk ala Wim Hof en halvtime før
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Betablokkere og pusteteknikk ala Wim Hof en halvtime før
Vis hele sitatet...
Hvilke betablokkere er best?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt av en problemstilling. "Er keen på å pule men får angst" her tror jeg du heller skal stoppe å leke selvsikker på tinder når du noier så mye over å møte damene når det kommer til stykker. Pikken skrumper av angst og bare en som er selvsikker i virkeligheten i senga tar damene med storm
Rusa randoms er hvertfall minst sjarmerende..

Hvordan vet du at de vil pule deg forresten? Tinderdates pleier ikke å være tvungen puling men å møtes å se an om man finner tonen og tiltrekninga, og å møtes igjen å bli kjent og kanskje ende opp med ha sex etterhvert. Ikke ta for gitt at det blir pulings
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilke betablokkere er best?
Vis hele sitatet...
En liten headsup bare om du skulle få tak i betablokkere og tenker å prøve det: De gir enkelte redusert sexlyst og potensproblemer, dog mye mindre vanlig bivirkning enn tidligere antatt, men det kan være lurt å teste dem ut på forhånd før du bruker dem i felten.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ett ord: Phenibut...

Absolutt ikke noe å bruke daglig, men du får så og si garantert en bra date med heftig sex i etterkant
har sagt det før. Speedballs. Go hard or stay home.
Barbituater gjør deg også fryktløs, men det kan bikke over til dødsforakt
Sist endret av Bothrops; 10. september 2020 kl. 04:01.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har prøvd det som er av stoffer for å prøve å fungere optimalt sosialt og det som fungerer best er helt klart Lyrica. Ikke bare fjerner det all angsten men du får en trang til å være mer utadvendt, på toppen av det blir du småkåt og berøring føles bedre.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mikrodose syre
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mikrodose syre
Vis hele sitatet...
10 ug?
Mengdetrening. Utrolig hvor mye enklere ting blir om man gjør det ofte nok, det gjelder også dating. Gå på en del dates uten å ha i tankene at du skal komme i mål på noen som helst måte, men bare prøve å ha det hyggelig en time med en fremmed person. Etterhvert så lærer du hvordan du skal te deg og hva som funker, og snart går ting på skinner.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Mengdetrening. Utrolig hvor mye enklere ting blir om man gjør det ofte nok, det gjelder også dating. Gå på en del dates uten å ha i tankene at du skal komme i mål på noen som helst måte, men bare prøve å ha det hyggelig en time med en fremmed person. Etterhvert så lærer du hvordan du skal te deg og hva som funker, og snart går ting på skinner.
Vis hele sitatet...
Dette var nok det beste svaret
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt av en problemstilling. "Er keen på å pule men får angst" her tror jeg du heller skal stoppe å leke selvsikker på tinder når du noier så mye over å møte damene når det kommer til stykker. Pikken skrumper av angst og bare en som er selvsikker i virkeligheten i senga tar damene med storm
Rusa randoms er hvertfall minst sjarmerende..

Hvordan vet du at de vil pule deg forresten? Tinderdates pleier ikke å være tvungen puling men å møtes å se an om man finner tonen og tiltrekninga, og å møtes igjen å bli kjent og kanskje ende opp med ha sex etterhvert. Ikke ta for gitt at det blir pulings
Vis hele sitatet...
Jeg snakker masse med dem også over tlf og vi snakker rett ut om å pule, så derfor vet jeg det Jeg vet jeg får det til edru da jeg har erfaring med dette, er bare at jeg har vært lenge ute av trening og velger å høre om det er noen som har noen tips om noen små enkle justeringer som ikke er drugs eller alko
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er jeg også interessert i. Kom med forslag da!
Helt enig i at det absolutt beste er mengdetrening og å bare pushe seg selv. Om man først begynner å ta et substans for å oppnå noe, så blir det fort en "crutch" for hver gang du skal gjøre det.

MEN person er jeg veldig fan av nootropics osv...

Anbefaler denne podcasten her:

https://www.livecortex.com/ep66-usin...ating-success/

(Du kan spole til rundt 5 min)
Sitat av Tarm Vis innlegg
En liten justering med amfetamin hjelper bra på selvtilliten.men om det er så lurt ang tinder er en annen sak.
Vis hele sitatet...
Har gode erfaringer med denne.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 3mma Vis innlegg
Helt enig i at det absolutt beste er mengdetrening og å bare pushe seg selv. Om man først begynner å ta et substans for å oppnå noe, så blir det fort en "crutch" for hver gang du skal gjøre det.

MEN person er jeg veldig fan av nootropics osv...

Anbefaler denne podcasten her:

https://www.livecortex.com/ep66-usin...ating-success/

(Du kan spole til rundt 5 min)
Vis hele sitatet...
har prøvd både noopept og aniracetam uten noe særlig hell. Har man forresten noe garanti på at det ikke vil dukke opp på en urinprøve og/eller gi en falsk positiv?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har prøvd både noopept og aniracetam uten noe særlig hell. Har man forresten noe garanti på at det ikke vil dukke opp på en urinprøve og/eller gi en falsk positiv?
Vis hele sitatet...
Men har du prøvd Phenibut? Det var en viktig del av Podcasten

Han snakker om 150 mg til 1g, som er forholdsvis små doser.

Har aldri drevet med pisseprøver og den slags, så har ikke peiling på det hehe
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mekkem Vis innlegg
Vel, da står du igjen med koffein og nikotin. Nikotin er beroligende, og koffein kan få deg i litt bedre humør, så du snakker litt lettere.
Vis hele sitatet...
Niktoin er ikke så beroligende som en tror.
Jeg har generalisert angst og har resept på vival som jeg kan hente ut ved behov.

Det er svært sjeldent jeg behøver vival, men jeg merker at jeg er mer nervøs og viser flere fysiske tegn på å være nervøs om jeg tar en sigarett rett før en presentasjon eller lignende.
Jeg røyker fast.
Du legger ikke litt for mye press på deg selv ved å snakke om å pule over telefonen først? men ikke tørr å møte henne i virkeligheten. Bare møtt noen vanlig og ikke ha noe forventninger eller legg noe press på deg selv. knullinga vil komme av seg selv
Sist endret av storetårn; 13. september 2020 kl. 15:54.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 3mma Vis innlegg
Men har du prøvd Phenibut? Det var en viktig del av Podcasten

Han snakker om 150 mg til 1g, som er forholdsvis små doser.

Har aldri drevet med pisseprøver og den slags, så har ikke peiling på det hehe
Vis hele sitatet...
phenibut er jo drugs... blir som å ta benzo
Hæ? Syre på date, har dere gått av skaftet ? Da ville jeg heller gått for poppers og lystgass .
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
phenibut er jo drugs... blir som å ta benzo
Vis hele sitatet...
Hva vil du ha egentlig? Igjen Anbefaler Lyrica og jeg tviler sterkt på at det slår ut på urinprøver. Om du skal ha noe mer alternativt som ikke syntes på Urinprøver også er Kratom en god kandidat. Phenibut er svake saker uansett, mye placebo tror jeg.
Sist endret av storetårn; 14. september 2020 kl. 01:09.
Sitat av Slimjimm Vis innlegg
Hæ? Syre på date, har dere gått av skaftet ? Da ville jeg heller gått for poppers og lystgass .
Vis hele sitatet...
Om man bruker ekstremt lave doser kan det faktisk funke, rusdosen ligger på 50-150ug la oss si h*n tok 10-20ug.
Sist endret av spider_man; 14. september 2020 kl. 01:18.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
kan faktisk vurdere kratom igjen, men lurer på hvordan kølla funker på det ...
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Slimjimm Vis innlegg
Hæ? Syre på date, har dere gått av skaftet ? Da ville jeg heller gått for poppers og lystgass .
Vis hele sitatet...
Hvorfor heller ikke bare ta en halv angst tablett så man fremstår normal istedet for å freake ut daten med uforutsigbar oppførsel?

Eller grow some balls i den virkelige verden og ikke bare sitte å bygge opp forventningspress med et alterego på nettet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Herregud mann. Det er bare damer. Hun er garantert mer nervøs enn deg! Men ta da en liten dose valium hvis du er så nervøs. Eller ta en shot før du går ut av døra. Dropp ideen om å ruse deg før tinder date. Der er idioti, og de kommer ikke til å ønske å møte deg igjen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ta denne 15 min før date,
"The lion"

https://youtu.be/in_qrN-CES4

Mange nordmenn drekker for å orke dating så
Ikke se på det som et stort nederlag
Sist endret av meaculpaUIO; 22. september 2020 kl. 23:11.
Sitat av LitenArnoldKukk Vis innlegg
Herregud mann. Det er bare damer. Hun er garantert mer nervøs enn deg! Men ta da en liten dose valium hvis du er så nervøs. Eller ta en shot før du går ut av døra. Dropp ideen om å ruse deg før tinder date. Der er idioti, og de kommer ikke til å ønske å møte deg igjen.
Vis hele sitatet...
Det ble ikke stilt spørsmål av TS til om den konklusjonen eller avgjørelsen var konstruktiv eller ikke, svaret ditt høres mer ut som din subjektive opplevelse av å gjøre det samme. - Ta med i betraktning at ikke alle som ruser seg er rabiat og helt ærlig usiviliserte.
Oi. Glemte at svare mitt skulle vært basert på studier, og ikke egen erfaring.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Syntes ikke det var så mange gode svar her ... Enda jeg sier at ALT av rusmidler er udiskutabelt, så er det det folk flest foreslår... ugh
ta 20mg sobril lol... det funker ganske likt som 2-3 øl hvis man ikke bruker det ofte. begge er vel rusmidel sånn sett, men det funker mot angst. sobril er ikke så ille, har brukt det lenge... hvis man ikke tar det hver dag så går det helt fint.

eneste naturlige jeg kan tenke på er meditasjon, men det avhenger veldig mye hvor flink man er til det da, det funker litt som microdosing eller som sobril/øl i små mengder hvis man gjør det rett men uten bodyload.

tror kanskje du forventer for mye her. hvis det finnes en quick fix uten konsekvenser så er jo det ganske nytt for min del. evt. eksponeringsterapi, det har jo god effekt det, men igjenn så kreves det litt av deg. men det er vel beste løsningen egentlig, jo mer man gjør noe jo mer løsner man opp liksom.
Sist endret av leadenfoot; 2. oktober 2020 kl. 16:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nå, hvordan gikk det? Ble det napp?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syntes ikke det var så mange gode svar her ... Enda jeg sier at ALT av rusmidler er udiskutabelt, så er det det folk flest foreslår... ugh
Vis hele sitatet...
Hva forventet du av svar da? Det er ikke en naturlig knapp man har å kan trykke på og plutselig så forsvinner angst og byttes ut med selvtillit. Det er noe du må jobbe med over tid, eneste spontane virkning er rusmiddel. Et halvt glass vin får en til å senke skuldrene og slappe mer av, og det kan man fint innta uten at daten merker at man har drukket. Amf og andre ting vil daten merke at noe med deg er off så unngå det..eller så er det gode gamle peptalken til seg selv da, å lære seg å gi mer faen og går det dritt så pytt sann og bedre lykke neste gang. De fleste er nervøse før en date men så går det som regel bra etter ti minutter hvis ikke så er det lov å si at man ikke føler kjemien og vil gå eller takker for kaffen og sier man har en annen avtale man må rekke så du ikke må pine deg rundt noen du ikke klikker godt med.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Nå, hvordan gikk det? Ble det napp?
Vis hele sitatet...
Har ikke dratt enda ..