Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 4301
Jadda. Kall meg Bjarne men vi hadde det ganske gøy. Satt første døgnet noen venner vi switcha mellom og droppe og delta kjapt en pizza og litt fyll og jeg er proteinbar fordi jeg ville ha litt ekstra å gå på in case. Vi tok ei linje kanskje hver times gjennom natta. Jeg er aldri snau og tok meg ei voksen ei. Var i fin form generesnt de første 2 døgna. Handla og farta. Fikk den første dagen etter i meg to nutrilettbarer og er plass glass vann med stresset ikke så mye da jeg hadde my vann i kroppen å ta av.
Fylte på videre på morgen formiddag med amf fordi jeg skulle møte noen på byen 3 kvelden. Merket det dabbet litt av og tenkte meg ikke helt om da jeg tok et halvt gram krystaller som ga fin effekt egentlig. Ikke gira, men holdt nedturen i sjakk. Uten på byen dabbet det ned og jeg tok den andre halvdelen og en cider. Ikke noe mat der. Merket at det ikke var smart. Ble stille og merket at kroppen var død. Satt der rolig og skravla likevel og dro hjem halv 1. Hjerte hamra som en storm og jeg lå der tiø det ros seg litt, tok 3-4 sobril og sovna. Sov først 10-12 timer også etterfulgt av en 4-6 timer med en oppvåkning i timen. Våknet uten noen nedtur eller noe pes. Spiste litt frokost, men matlysten var ikke der. Tenkte p få spist meg opp litt denne dagen og mucha ost og kjeks og masse middag og drakk et par liter farris. Kroppen balanserte seg meget godt og fort. Dagen etter følte jeg for ei ny tur, men ei litta enkel tur. Bestemte meg for å ta 3 drop med en gang på vil tippe 1-1,5) gram tilsammen, mulig litt mer, men tror ikke det. Og fy søren for en dundring som brakte over med de neste 8 timene. Hjerte hamra så fort st jeg ikke kunne gjøre annet enn å fokusere og endte med å skrive manisk et så langt brev til noen dom aldri får lese det noen gang. Skrev da manisk i 8 timer. En tekstmelding fra en jeg dater klarte å stoppe meg. Svarte han og sa jeg hadde en litt bad trip, han synes jeg tok denne litt for kjapt til tross for mengdene jeg tok dagene før. Snakket med han utover til han sovnet og da begynte en ekstrem svetting. Hjerte hamra som en hest og jeg bare lå i senga med hjerte på vei ut og svette. Kun noen sipper vann hele natta. Dagen etter prøvde jeg komme litt på bena og følte meg bedre. Fikk i meg en halvliter vann og en proteinbar. Merket at jeg var bakpå, men tenkte det kunne gå bra for det var nok snakk om Inntil en natt til. Joa. Sov jo heller ille denne natten 2 natta på speed og sov dårlig siste natten før speed pga mye uro og sobril hjalp lite, men fikk noe søvn. 3 natta var jeg ganske rolig. Stort dett bare hjertet som hamret mye og fortsatt mye svetting. I løpet av hele den siste trippen fikk jeg tisset to ganger og abortere noe jeg ikke trodde var der. Vet ikke om det han invirkning. Var bare vann og ikke noe barn da det ble befruktet samme mnd med sikkert. Så den slapp lett og kunne uansett ikke kommer til veder vår så det var bra. Men ingen diskusjon på det, rusrelatert og ubevisst av dealer så jeg hadde ikke prevensjon men sov. Så var usikker.
Men nok om det. 3 natta lå jeg på telefon bare i senga nokså slapp og svimmel og svettet ends mye. Fikk kun i meg sipper vann og ikke mat. I 8-9 tiden satte jeg meg opp lot hue komme gjennom det svarte og hørselstapet og fant rommet. Så på huden min en jeg var blitt en gulerot. Nei men hva søren skjer nå tenke jeg. Gikk på badet og så meg i speilet og jeg har da svettet ut rus vis fettvevet leste jeg meg frem til og armene vsr bare knokler med tomme hudposer, samme med resten av kroppen. Ansiktet så ut som et du kunne møt i Brugata etter en hard rundene let etter en pause. Fikk skutt dødsangst selvsagt og kontakt en venn jeg kjenner innen rus og sendte snap og spurte hva som skjer. Fikk til svar nei du hsr vel ikke drukke og spist vel? Du bør ha i deg minst 5-6 på en runde som den uten vannlager i kroppen. Hiv med masse vann sier han så ordner det seg. Og jada det gjorde jeg heiv ned en liten, 2 liter og 3 liter. Over de meste 3 timene så jeg hudfargen komme mer og mer tilbske, hjerte roa seg litt en stund og huden ble mer og mer frisk. Helt til bomba kom er tidenes angstanfall. Bor i samme hus som mamma men ha skjult denne men da liter etter liter samla deg med vann i musklene mine i bena og smertene bare blasta på kom panikken og hjertet var på vei ut. Mamma kom desverre inn og hu var jo sikker på jeg skulle dø og hadde mistenkt rus. Prøvde å si slapp av det her er ordna bare ring legevakta og spør om 3 liter på ei død kropp kan være farlig på en gang. Mamma ringte selvsagt da 113 og skrev dattra mi dør. Hjalp ikke stort på angsten, men tåelig vandt med moderat angst så roet meg såpass at jeg snakket med dem og sa jeg var ganske sikker på at rusen var borte at at hjerte nå var angst men bena var mye vann. Hun sa hun også følte seg sikker på det samme og sa at vannet ville fordele seg bare jeg ikke drakk noe mere i dag. Nå kunne jeg ta meg en sobril og prøve å slappe av litt, men så skrapa jeg så ut da sa hun tydelig mat først. Var fortsatt i panikk angst så la meg nedpå og fikk en liten halvtime. Våknet og angsten startet med en gsng. Spiste to protein barer siden proteinmamgel ofte fører til vannsamlig i musklene leste jeg. Matlysta på bunn, men fikk det inn + er restitusjonsdrikk.
Problemer er fortsatt disse bena. Hele bena er hard fulle stubber. Har bare tisser 5 eller 6 ganger i dag, i en normal mengde, på presses ut med kommer ut. Ganske foggy. Et mereritt å gå til badet med disse bena og har vel totalt døtta i meg 5 sobril 25 og 3 zopiclone 7,5 for litt søvn men kam bare glemme det. Snart kveld i igjen. Og både smertene og angsten sier stopp. Kan noen forklare meg hva som hende under den siste her? Var det ei litta overdose ? Som gjorde meg gul og til en inggrodd rosin, badtrip fordi den var too soon? Eller generelt mitt forbruk på ca 12 gram vil jeg anslå da jeg var litt igjen totalt på fordelt på 4 aktive rusinntskddsger som tok meg ? Største dosen vsr første runden og de vet magisk. Men det var flere og pauser. Siste var ja så og si en hel enkel. Har noen opplevd dette vannsamlingsproblemet i benene? Akkurat som det er i muskelen og den presser musklene bak i anklene fra hverandre, ganske plagsomme. Lårene er ganske fylte de å, men ikke harde bare fylte . Armer og resen av kroppen holder seg normalt på fult så lenge jeg halvliter. Legger jeg meg ned flytter opphopningen sv vann k magen sen enda opp i bakhodet og gjør grusomt vondt sø jeg halvsitter i sengen. 113 vsr sltså her tidligere og så ikke ødemene slm er problem da de ikke hadde festet seg enda og flør rundt i en godt herja kropp. Og de sjekket og konstanterte at hjertet var 100% angst. De sp dumt bort på mamma og på meg jeg jeg sa igjen at jeg ba hun om hun ville ringe legevakta legen for meg for å sjekke dette med vannet for resten hadde jeg ordna. Rusen var vekk. Hu så angsten og bena og så for seg at jeg døde. Men uansett. Har noen opplevd det samme?
Vil jeg noen ga då lov av kroppen å hvile ?

Overkroppen holder seg fin så lenge jeg halv sitter * selvsagt, ble mye skrive feil. Kar konstante sv og på hetetokter også
Sist endret av Farterhujenta; 10. juni 2020 kl. 21:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Psykedelisk bakverk
Uten å si at det er dette som feiler deg, kan det være symptom på nyresvikt. Ser du har kontaktet medisinsk personell, ble de gjort bevisst på de hovne beinene? Ut ifra teksten så virker du ikke akkurat ved dine fulle fem for øyeblikket, så gi det litt tid, eller kontakt som sagt helsevesen om du er bekymret for helsa.
Sliter liter med synes og litt dysleksi fra før sp mente selvsagt at vo switcha mellom å droppe og å sniffe og før vi merket stort åt godt( pizza og proteinbar) snille ingen av dem ei heller droppa. Nøt siste nyttbare på ei stund.

Beklager skrivefeil. Får altså ikke ro til å sove. Men gikk vel 4 sist før jeg sov med dag hadde jeg fylt på i 3 dager nå var den tide nær jeg skyldte den ut. Skal forsøke meg på en kyllingfilet au bare for enda mer protein før natta. Har ikke verdt på do hele ule bortsett fra den dagen jeg landa og da shett jeg blod 2-3 dager. Ikke gjentatt seg videre. Googla og det så ut til å være vanlig ved meget sliten kropp. Vil si min var det ja

Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Uten å si at det er dette som feiler deg, kan det være symptom på nyresvikt. Ser du har kontaktet medisinsk personell, ble de gjort bevisst på de hovne beinene? Ut ifra teksten så virker du ikke akkurat ved dine fulle fem for øyeblikket, så gi det litt tid, eller kontakt som sagt helsevesen om du er bekymret for helsa.
Vis hele sitatet...
Jeg har også vært inne på tanken og er litt redd for det. Hadde en annen pille rus som gikk litt galt i januar der hjertet stoppa og de holdt meg i koma noen dager fordi de var rimelig sikker på at nyrene gikk, men klarte å skylle så såpass fort og hindre mer fare så den klarte seg leste amf skilles ut i urin og svette så var litt redd de gikk. Dagen før jeg midts også hadde jeg ikke tisset på halve dagen pg måtte skikkelig noe falt ned mens jeg tissen og frem til dagen etter da det satt ut hadde jeg magekramper. Var livredd for nyrene helt til det. Men de virker nå. Svakt gulaktig og veldig foggy bare så ingen klare tegn
Sist endret av Farterhujenta; 10. juni 2020 kl. 21:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
tl:dr? blir svimmel av alt teksten uten avsnitt
Sitat av esselte12 Vis innlegg
tl:dr? blir svimmel av alt teksten uten avsnitt
Vis hele sitatet...
Har skrevet et nytt tettskrevet med avsnitt til deg om du faktisk ville lese da tok bare litt tid :-D
Fy faen jeg får så vondt av dere damer som holder på sånn som det. Det skal så jævlig lite til, alt er bare koselig og passe stuket, så bare dør dere. Mens vi gamle griser kjører på i år etter år.

Det er faen ikke noe kjekt, kulan!

Tror ikke du har noen alvorlige komplikasjoner pr nå, ut ifra det du skriver og måten du skriver det på så nærmer du deg nok en liten psykose og overbelastning av normale kroppslige funksjoner.

Men enda det ikke er noe fare akkurat nå så bør du spørre deg selv hvor faen du har tenkt deg hen med dette her
Sitat av Farterhujenta Vis innlegg
Har skrevet et nytt tettskrevet med avsnitt til deg om du faktisk ville lese da tok bare litt tid :-D
Vis hele sitatet...
Tusen takk. Skrev en ny helt lik men fikk ikke endret over skrift så da ble den like dum. Blir litt oppgitt

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Fy faen jeg får så vondt av dere damer som holder på sånn som det. Det skal så jævlig lite til, alt er bare koselig og passe stuket, så bare dør dere. Mens vi gamle griser kjører på i år etter år.

Det er faen ikke noe kjekt, kulan!

Tror ikke du har noen alvorlige komplikasjoner pr nå, ut ifra det du skriver og måten du skriver det på så nærmer du deg nok en liten psykose og overbelastning av normale kroppslige funksjoner.

Men enda det ikke er noe fare akkurat nå så bør du spørre deg selv hvor faen du har tenkt deg hen med dette her
Vis hele sitatet...
Er netopp derfor jeg driver her, for jeg er helt ny i gamet. Skulle ta noe venns var trygge på og vi satt hele natta og plutselig sier dem, shitt så mye du tok. Men ja. Derfor jeg lurer no. For jeg vil virkelig oppleve den gode smuude rusen igjen, men den siste her var helt noia og får ikke sove heller

Sitat av Farterhujenta Vis innlegg
Sliter liter med synes og litt dysleksi fra før sp mente selvsagt at vo switcha mellom å droppe og å sniffe og før vi merket stort åt godt( pizza og proteinbar) snille ingen av dem ei heller droppa. Nøt siste nyttbare på ei stund.

Beklager skrivefeil. Får altså ikke ro til å sove. Men gikk vel 4 sist før jeg sov med dag hadde jeg fylt på i 3 dager nå var den tide nær jeg skyldte den ut. Skal forsøke meg på en kyllingfilet au bare for enda mer protein før natta. Har ikke verdt på do hele ule bortsett fra den dagen jeg landa og da shett jeg blod 2-3 dager. Ikke gjentatt seg videre. Googla og det så ut til å være vanlig ved meget sliten kropp. Vil si min var det ja



Jeg har også vært inne på tanken og er litt redd for det. Hadde en annen pille rus som gikk litt galt i januar der hjertet stoppa og de holdt meg i koma noen dager fordi de var rimelig sikker på at nyrene gikk, men klarte å skylle så såpass fort og hindre mer fare så den klarte seg leste amf skilles ut i urin og svette så var litt redd de gikk. Dagen før jeg midts også hadde jeg ikke tisset på halve dagen pg måtte skikkelig noe falt ned mens jeg tissen og frem til dagen etter da det satt ut hadde jeg magekramper. Var livredd for nyrene helt til det. Men de virker nå. Svakt gulaktig og veldig foggy bare så ingen klare tegn
Vis hele sitatet...
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Fy faen jeg får så vondt av dere damer som holder på sånn som det. Det skal så jævlig lite til, alt er bare koselig og passe stuket, så bare dør dere. Mens vi gamle griser kjører på i år etter år.

Det er faen ikke noe kjekt, kulan!

Tror ikke du har noen alvorlige komplikasjoner pr nå, ut ifra det du skriver og måten du skriver det på så nærmer du deg nok en liten psykose og overbelastning av normale kroppslige funksjoner.

Men enda det ikke er noe fare akkurat nå så bør du spørre deg selv hvor faen du har tenkt deg hen med dette her
Vis hele sitatet...
Det er jo akkurat det jeg gjør. Og akkurat derfor jeg stiller spørsmålene. Hvordan greier dere å holde over en uke med en god en. For det var ikke gøy p logge her med panikk angst into dagen og ha en venn på telefon og si st jeg er faktisk litt redd for at det kan gå galt nå, men jeg skal prøve å fikse det her. Jeg vsr livredd for å ille ha Noen her er den rusen Finn vsr panikk til depresjon til angst og hjerteklapp til total angst og helt utkjørt og tom kropp som jeg selv ikke viste om jeg kunne redde. Det skremte vannet av meg såpass jeg søker noen dommens forklare meg trygg bruk. For den fant jeg i alle fsll ikke fra til selv. Kan du ikke heller svare meg da enn å være sur! Det vsr første gangen min. Jeg ville ikke lande helt enda også gikk det galt men jeg vet ikke hvor

For å legge til det så ber jeg ikke ikke om ris, jeg ber om hjelp for å unngå den her jævla badtrippen nå. For den skremte meg mye faktisk. Jeg vil kunne oppleve en god rus jeg ksn holde en uke uten å riske å miste kroppen min og organer og livet i værste fall. Den ga meg en veldig Fin tur den første der. Og jeg elsker den. Men så gikk det dårligere og dårligere og plutselig satt jeg i den bad trippen som sldri lar meg få hvile it fra den en gang. Levd på proteiner i dsg for å redde musklene mine og opptak av vann.lærte ds jeg ringte rustelefonen faktisk at 1 gram molly på få timer er livsfarlig. Jeg veit folk har sagt de nyter er gram krystaller i kveld så har man ikke gjort det så gjør man jo det. Søker råd og hjelp og å høre om sndre har opplevd det samme. Foreløpig hsr jeg måttet love å holde meg vekk fordi hjerte stoppa i januar på noe helt annet. Derfor vil jeg ikke ruse bort huet mitt. Må få den gode rusen der man snakker fritt og angst forsvinner, msn få EO i kroppen og ksn tenke EM ting om ganger. Det skremte meg når jeg møtte bli manisk for å kontrollere rusen for den må ha vært for stor. Jeg er her for å lære og samtidig forstå hva jeg gjorde galt og hvorfor det gikk gale
Sist endret av Farterhujenta; 11. juni 2020 kl. 01:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trist lesing fra en tidligere makka stuker. Jeg får vondt av denne tråden. Du burde sove og aldri røre amfetamin igjen, eneste rådet jeg kan komme med her.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trist lesing fra en tidligere makka stuker. Jeg får vondt av denne tråden. Du burde sove og aldri røre amfetamin igjen, eneste rådet jeg kan komme med her.
Vis hele sitatet...
Unskyld deg og problemet var ?🥵
Sitat av Farterhujenta Vis innlegg
Unskyld deg og problemet var ?🥵
Vis hele sitatet...
Vi er der ja!
Men tiden takk for slle hjelp og rød da. Denna ducka stuckeren får klare seg sjøl da jeg lærer heller på den møten jeg da npr folk her ikke ikke ville dekke verken hvorfor og hvordan de gjorde det her perfekt fra dag 1! Grattis til dere og hva er poenget med å i det hele tatt spørre i er forum mør man bare for drittslenging tilbske. Blir ikke siste gang heller, men går gor learning by doing siden dere tydelig var født med deres
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Farterhujenta Vis innlegg
Unskyld deg og problemet var ?🥵
Vis hele sitatet...
Problemet er at du har fått i deg alt for mye amfetamin
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Problemet er at du har fått i deg alt for mye amfetamin
Vis hele sitatet...
Men sp si det da ! Og hva man ble ta for p holde en uke og ha det bra. For det er ikke akkurat medfødt kunnskap mår man kommer pø besøk og hører bare ta pauser, det er ikke farlig og sitter hele natta. Jeg spør fordi jeg ikke vet. Ikke for at andre skal disse det

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Problemet er at du har fått i deg alt for mye amfetamin
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trist lesing fra en tidligere makka stuker. Jeg får vondt av denne tråden. Du burde sove og aldri røre amfetamin igjen, eneste rådet jeg kan komme med her.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde der flott den første turen jeg og det var den beste rusen jeg har hatt. Jeg spør derfor hvorfor 2 of 3 på rad gikk så galt og deler hele min historie her. Men du har lært det sikker og synes da det er fint at du kan eie diet, have fun. I will too
Sist endret av Farterhujenta; 11. juni 2020 kl. 03:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rusbruk er ingen spøk eller lek. Det har sine konsekvenser.
Sov, spis og drikk så kommer du til å bli helt normal igjen.
Hadde jeg vært deg, hadde jeg stoppet mens leken var god
Ok, her er greia. Den "perfekte" rusen finnes ikke. Amfetamin blir aldri bedre enn opplevelsen du har hatt nå. Såklart kunne du stoppet litt før og tatt litt mindre, da hadde du kanskje ungått de verste komplikasjonene. Men bunnlinja er at den gode følelsen du har hatt nå kommer du til å jage resten av livet om du ikke avslutter nå. Etter den søte kløe kommer den sure svie. Slik er det bare. Om du ikke er forberedt på et liv med så mye elendighet som du har hatt de siste timene bør du rett og slett ikke bli narkoman.

Det er ikke noe å hige etter. Det er en grunn til at narkomane dør tidlig, gjerne seende ut som noen spøkelser av et menneske. Og det kommer nødvendigvis ikke av overdoser. Hverken kropp eller sjel tåler slik medfart i lengden.

Du tror kanskje ikke du er på vei dit selv, men fanden kommer snikende. Hadde det vært så lett å unngå ville vi ikke hatt så mange rusavhengige som vi har.

Take care, spis, sov og tenk deg nøye om. God natt.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Festen er over og alle sover.. Kjipt, men sånn er det. Angsten for det faktumet er det vanlig å holde for seg selv. Just sayin'..
Speed-skrivestilen gir meg overhodet ingen lyst til å prøve det.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Ung jente her. Har prøvd speed et par ganger, og har gjort det noen ganger de siste månedene som "hverdagsdop". Vært veldig forsiktig siden jeg har sett konsekvensene pepper kan medføre, og har bare tatt en liten dropp på rundt 70-80 mg på morgenkvisten. Vil dere anbefale meg å slutte med det? Liker det veldig godt, men planlegger ikke å kjøpe mer når denne er ferdig..
Slutt mens (hvis) du fortsatt kan.
Det er ingen ting man kan gjøre for å få en perfekt form i en uke, det er på mange måter umulig å få det "perfekt" på speed I Det hele tatt. Mat og søvn er det viktigste for å føle seg bra, og selvom noen går våkne i flere dager og de er i kjempehumør på dag 5 så kan de fort ha ligget våken fra dag 3-4 i en seng og bare håpet på at de skulle få noe søvn, som ikke lykkes så derfor har de ufrivillig tatt mer speed for å ikke føle seg så elendig.

Er man skikkelig stuka kan man holde det gående lenge uten å tenke over det, og man kan få oppheng i alt mulig. Det er da timene flyr og man tenker ikke over at man sitter i samme rare anspente stilling og konsentrer seg om den samme tingen til krampene tar deg og du innser at du bør tvinge i deg noe mat, som viser seg å være svært vanskelig fordi du har bitt i stykker tunga eller leppene og vært så tørr i munnen at du har fullt av sår.

Men det er alltids noe man kan få ned, yoghurt og smoothie feks så kan man drikke seg mett. På dette stadiet er det veldig lett at man henger seg opp i noe nytt istedenfor å få maten ned i magen. For når man får oppheng glemmer man sulten, krampene, såra, hodepinen, kjeften som skulle hatt en tyggis, og sikkert en tannpuss, og alt annet kroppen sliter hardt med. Man gjør bare samme hjernedøde apeting i mange timer og legger fort mere innsats enn hva som er vanlig i løpet av en arbeidsuke til sammen. Hvis man velger noe "fornuftig" a stuke med kan det lønne seg mer enn meningsløse ting som å rive papirlapper om til mindre papirlapper.

Eksempelvis måke snø, rydde, sortere , lete etter noe, samle sammen noe, vaske opp, male osv. Det er ting man får resultater av etterpå i det minste. Men evnen til å gjøre noe skikkelig bra og grundig redusers samtidig og hvis man gjør noe for avansert eller krevende så kan man miste kontrollen over hva man egentlig driver med. Ryddinga ender kanskje med at møblene er plukket i deler og står lina opp i oppkjørselen klare til å høytrykkspyles. Så innser man at høytrykkspyleren lånte du vekk for to dager siden. Får bare la møblene stå sånn ute til du ordner den tilbake. Og når du en gang skal sette sammen sofan og senga og spisebordet, mangler halvparten av skruene, men du har allerede gaffateipen fremme så det ordner seg.

Ekstremt bortkastet oppheng kan fort føre til at man glemmer mer betydeligr ting, avtaler, kurs, bursdager og andre dager å feire, mate kjæledyra sine osv osv. Samme hva man gjør går hvertfall tida veldig fort og det er først når man stopper opp, og tar pause fra det man gjør, at kroppens fysiske behov kommer tilbake og gir deg en skikkelig smell i bakhodet. Da er det vanskelig å vite hvor man skal begynne, og til og med om man spiser og drikker føles det ofte ikke nok ut fordi man har gått så lenge uten og har så lite krefter til overs.

Kommer man seg over denne knekken, kanskje spiser litt mer, tar en dusj legger seg i hengekøye og hviler- så innser man fort at det du nettopp la hele sjela di i, er totalt uinteressant nå frem til du får tatt litt mere speed og kanskje fortsetter hvis ikke du finnet på noe helt annet. Man føler seg aldri perfekt på speed men hvis man skrur av tankene og bare ubevisst bedriver daustuk glemmer man de negative sidene og det tenkes tilbake på som noe godt
Sist endret av Bluesky_; 11. juni 2020 kl. 10:27.
Problemet her er vel mest sannsynlig ditt inntak. Du har pakka i deg enorme mengder mtp at du ikke har noe toleranse og det var din første? Gang på pepper.

Har selv gått våken fra 7 til 15 dager med minimalt med mat og drikke. Har blitt helt kokt i hodet og så sliten i kropp at jeg bare hvisket når jeg skulle prate.
Men da med doser som jeg alltid brukte. 0,3 - 0,6 i en smell.

Det er uansett ikke noe og hige etter. Anbefaler og kaste det resterende som er igjen og om ikke aldri røre igjen så ta iallefall en laang pause.
Makka er farlig godt når man får den energien og overskuddet til og gjøre ting som kanskje var veldig tungt og skulle starte på uten.
Men plutselig har det gått 1år, 2år, 3år og det er jul igjen og du hakke peiling på hvor tida har gått men vært påtent så å si hele veien.

Beste og styre unna. Det er djevelens espresso
Droppet 1.5 gram? Det er jo sinnsykt. Høres ikke særlig morsomt ut med amfetaminoverdose
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rusbruk er ingen spøk eller lek. Det har sine konsekvenser.
Sov, spis og drikk så kommer du til å bli helt normal igjen.
Hadde jeg vært deg, hadde jeg stoppet mens leken var god
Vis hele sitatet...
Ja jeg vil i alle fall finne ut hva en trygg mengde er np før neste. Jeg Finn endelig sovet 7 timer i natt. Helt rar i hue men skal ikke røre en dritt før jeg vet sikkert hva som er en normal dose. For disse mengdene total vraka kroppen min og jeg skal verken ta fast eller leke med livet. De var mer vandt enn meg for å si det sånn

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Droppet 1.5 gram? Det er jo sinnsykt. Høres ikke særlig morsomt ut med amfetaminoverdose
Vis hele sitatet...
Nei er det jeg etterhvert ble ganske sikker på st det ble. Var veldig skremmende og absolutt ikke den gode rusen jeg fikk første gang. Og enda søker. Så derfor spør jeg heller da

Sitat av freakypedro Vis innlegg
Problemet her er vel mest sannsynlig ditt inntak. Du har pakka i deg enorme mengder mtp at du ikke har noe toleranse og det var din første? Gang på pepper.

Har selv gått våken fra 7 til 15 dager med minimalt med mat og drikke. Har blitt helt kokt i hodet og så sliten i kropp at jeg bare hvisket når jeg skulle prate.
Men da med doser som jeg alltid brukte. 0,3 - 0,6 i en smell.

Det er uansett ikke noe og hige etter. Anbefaler og kaste det resterende som er igjen og om ikke aldri røre igjen så ta iallefall en laang pause.
Makka er farlig godt når man får den energien og overskuddet til og gjøre ting som kanskje var veldig tungt og skulle starte på uten.
Men plutselig har det gått 1år, 2år, 3år og det er jul igjen og du hakke peiling på hvor tida har gått men vært påtent så å si hele veien.

Beste og styre unna. Det er djevelens espresso
Vis hele sitatet...
Det er sant. Men heller en rolig og god dose men med pauser, enn p bli sø kjørt som jeg var at jeg tok alt jeg fikk og bare ville vekk fra verden.en ser nå at en normal dropp er en dagsdose. Jeg fatter faktisk ikke at jeg overlevde, men skal aldri spille på livet igjen.
Sist endret av Farterhujenta; 11. juni 2020 kl. 12:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjære deg bare holde deg unna speeden. Er noen som tåler det mindre en andre og du tydeligvis en av de.

Jeg er også en av de og jeg får helt flashback badtrip av å lese det første innlegget ditt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rusbruk er ingen spøk eller lek. Det har sine konsekvenser.
Sov, spis og drikk så kommer du til å bli helt normal igjen.
Hadde jeg vært deg, hadde jeg stoppet mens leken var god
Vis hele sitatet...
Jeg også innser at det stoppes nå. Men vet st jeg vlirnfrkstet igjen og ser at da tar man den ene og aldri mer. For slt blir værre. Den siste skremte meg og nå sliter jeg enda med søn flere dager etter. Matlysten er ikke der og hodet sliter med å lese meldinger liksom. Mø se med et øye alt blir for mye. Spiser så mye jeg får til mest protein barer for det har masse næring og lite volum. Men ja. Nø er jeg konstant desp etter søvn

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjære deg bare holde deg unna speeden. Er noen som tåler det mindre en andre og du tydeligvis en av de.

Jeg er også en av de og jeg får helt flashback badtrip av å lese det første innlegget ditt.
Vis hele sitatet...
Speeden vae god den og etter den fleste var landinga god sov 2 døgn og kroppen retta seg helt. Dansar jeg med folk også. Men de andre alene var ikke bra. Då lært at skal jeg noen gang om lang tid for np lar ikke hodet mwg hvile uansett sterke saker. Men at det ikke var bra og stmjeg aldri verken ønsker eller vil det igjen finnes ingen tvil om

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei! Ung jente her. Har prøvd speed et par ganger, og har gjort det noen ganger de siste månedene som "hverdagsdop". Vært veldig forsiktig siden jeg har sett konsekvensene pepper kan medføre, og har bare tatt en liten dropp på rundt 70-80 mg på morgenkvisten. Vil dere anbefale meg å slutte med det? Liker det veldig godt, men planlegger ikke å kjøpe mer når denne er ferdig..
Vis hele sitatet...
Får du sove samme dag da ?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei! Ung jente her. Har prøvd speed et par ganger, og har gjort det noen ganger de siste månedene som "hverdagsdop". Vært veldig forsiktig siden jeg har sett konsekvensene pepper kan medføre, og har bare tatt en liten dropp på rundt 70-80 mg på morgenkvisten. Vil dere anbefale meg å slutte med det? Liker det veldig godt, men planlegger ikke å kjøpe mer når denne er ferdig..
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjære deg bare holde deg unna speeden. Er noen som tåler det mindre en andre og du tydeligvis en av de.

Jeg er også en av de og jeg får helt flashback badtrip av å lese det første innlegget ditt.
Vis hele sitatet...
Takk for rådet og jeg vil det , men den første var virkelig slt jeg trengte for ø holde meg oppe. En gang i blandt fra livet vet du. Er meget skeptisk til ø teste nytt spess etter dette nå så neste gang jeg trenger en pause er det liksom ikke noe annet ø ta av. Det jeg drev ned før med piller gikk til slutt galt (resptpiller) pg hjertet stoppa. Alle må vel ha pause innimellom men jeg må også få bite hvordan trygt
Sist endret av Farterhujenta; 11. juni 2020 kl. 15:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvis man skal garantere søvn samme kveld, så pleier jeg å regne 16 timer fra siste inntak, og selv da trenger man ofte noe sovemidler.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Speed-skrivestilen gir meg overhodet ingen lyst til å prøve det.
Vis hele sitatet...
Jeg skriver jo nykter da-.- men er et gmhelvette det å for jeg sliter med synet enda log er sliter enda og fikk endelig 6 timer søvn nå, men hue klarer ikke det lille

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hvis man skal garantere søvn samme kveld, så pleier jeg å regne 16 timer fra siste inntak, og selv da trenger man ofte noe sovemidler.
Vis hele sitatet...
Og da holder man seg på neste jeg kan finne av tips her 50-200? Så får man sove ?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Festen er over og alle sover.. Kjipt, men sånn er det. Angsten for det faktumet er det vanlig å holde for seg selv. Just sayin'..
Vis hele sitatet...
Absolutt, nekter ø fylle på, men mø ha søvn. Pg jeg sover så lite at det går dårlig. Pg synes virker dårlig . Den knekken må stoppe snart
Sist endret av Farterhujenta; 11. juni 2020 kl. 15:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Farterhujenta Vis innlegg
Og da holder man seg på neste jeg kan finne av tips her 50-200? Så får man sove ?

Absolutt, nekter ø fylle på, men mø ha søvn. Pg jeg sover så lite at det går dårlig. Pg synes virker dårlig . Den knekken må stoppe snart
Vis hele sitatet...
Nedturen og knekken går over, det tar nok litt tid etter alt mengden du har fått i deg. Ikke begynn med å kjøpe andre ting for å sove. Hvis det er for ille, kontakt heller helsevesen og legevakt, så får du evt noe av de.
Nå har jeg faktisk lest alt du har skrevet, og tror jeg vet hva du lurer på. Det dreier seg om å få mest mulig godvirkning av amfetamin med minst mulig bivirkninger, ikke sant?

Okei. Den superstimulerte godfølelsen du fikk, får man kun i uthvilt tilstand med lav toleranse for amfetamin. Toleransen er noe som går opp og ned veldig fort, og det betyr at etter noen dager påtent er det så og si umulig å få den samme euforien. Du må ha pauser. Det holder med et par dager. 2-3 dager da. 7 dager hvis du vil slå på stortromma. Da kan du igjen ta amfetamin og føle den intense effekten man kan få.
Hvis du tar amfetamin hver dag, så blir du mer og mer normal, hvis du skjønner. Jeg liker best å speede med toleranse, fordi jeg kan sove, spise og gjøre alt det andre som er nødvendig for å ha det bra på lang sikt.

Dosene du har tatt er helt inhumane. Selv en elefant ville fått overtenning av 1500 mg makka. Hva faen liksom. Prøver du å ta livet ditt? Jeg tok en drop i rizla i går som jeg synes var stor, og den var kanskje 100 mg maks. 1.5 gram amfetamin har jeg i over en uke hvis jeg bruker mye hver dag. Det er helt sykt det du gjør ass, du kan ikke ta så mye. Enkelt og greit.

Men når det er sagt, så skjønner jeg godt fristelsen for å ta mer. Men amfetamin er slik at "less is more": Du får ikke nødvendigvis mer godfunk av å ta mer, men du får garantert mer bivirkninger. Jeg har brukt amfetamin av og på i ca 10 år, og det har tatt sin tid å lære seg å bruke amfetamin på en tilnærmet fornuftig måte. Jeg er av typen som bruker i lange perioder i strekk, men sover hver natt og får i meg mat. Da får jeg ikke så mye av den euforien du sier at du søker, men jeg føler meg fremdeles ganske stimulert og kjenner økt motivasjon, konsentrasjon, sexlyst og den del andre ting. Greier også å forholde meg til mat på en normal måte og ikke overspise. Det å ikke gå rundt som et fleskeberg på 150 kilo er en rus i seg selv for meg, hehe.

Jeg skulle til å si "beklager litt rotete tekst, pleier egentlig å unngå å skrive når jeg er påtent på amfetamin fordi det blir bare vas" - men siden det er din tråd så unner jeg meg å trykke på send.

Lykke til
Sist endret av TrippyKing; 11. juni 2020 kl. 18:22.
Du trådstarter - det er vel ikke FØRSTE gang du snakker om?

For jeg husker min første gang så jævlig godt. Det var noe helt fantastisk ut av en annen verden greier.

Har skutt, sniffet, droppet og kjørt i ræven mange kilo amfetamin siden da, og er det en ting jeg kan love deg, så er det at den følelsen du fikk første gangen ALDRI kommer tilbake.
Dette er helt sinnsykt å lese. IKKE TA DET IGJEN !
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At du fortsatt lever er et mysterium for meg. Du har jo ingen respekt for din egen helse.
Dop kan balanseres med et lykkelig normalt liv, men ikke for deg, du eier jo ikke kontroll.

Vet at du mest sannsynlig ikke kommer til å høre på det jeg sier, men for å være lykkelig over tid må du begynne å fokusere på andre ting.
Godfølelsen du får av amf kan ikke sammenlignes med godfølelsen du får av å jobbe og tjene penger, se at sparepengene vokser og få kjøpt deg leilighet og bil osv. Den veien du er på nå går mot sprøyterommet, avrusning, ambulanseturer i sammenheng med overdose. Ikke engang en giraff har behov for 16 gram speed over en så kort periode.