Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 4198
Kjæresten min sa at venninna hennes hadde blitt helt gal forrige helg. Venninna går på folkehøyskole i et litt grisgrendt strøk med noen få lokale puber. Hun hadde fått helt anfall og trodd at venninna prøvde å drepe hun. Hun hadde løpt hjem og oppført seg helt hysterisk. Hun trodde alle skulle drepe henne, og hun trodde også at hun hadde en bombe i fanget. Politiet ble ringt av bekymrede folk men hun ble tatt vare på slik at de ikke måtte ha utrykkning.

Dagen etterpå tok hun en blodprøve som i følge kjæresten min ga utslag på LSD og Rohypnol. Jeg har da et par spørsmål. (Jeg vet ikke særlig mye om LSD.)

1: Går det i det hele tatt å slip’e LSD i drinken til noen?

2: Om det går, er det «normal» praksis å dope ned folk på LSD?

3: Hva i all verden får man ut av å lure i noen LSD?

4: Er det ikke vanskelig å spore LSD i blodet etter et pr timer?
Lsd smaker ingenting og løser seg opp over tid i alkohol, men fra drink hva enn til neste skal det gå fint å lure i folk syre. Og nei det er aldeles ikke vanlig praksis.

Lsd varer i 4-6 timer så det kan spores i blodet så lenge det er aktivt.

Tror dette må være første gang jeg hører om dette, de folka burde fått englestøv i sin egen drikke ��
Det er ikke så vanskelig å skaffe LSD i væske-form, så sikkert fullt mulig å snike dette oppi en drink med pipette. Skal ikke mye til for å overdosere med dette så venninnen kan ha fått en veldig stor dose i tillegg. Ene kompisen min fikk en dråpe elns for mye på tungen en gang og bad-trippet resten av kvelden. På veien hjem var han overbevisst om at det var en fyr med varebil som skulle kidnappe han. Selv i ettertid står han på den historien, mens jeg tenker jo det er mest sannsynlig at situasjonen opplevdes veldig annerledes enn det den var i virkeligheten. Det føles veldig ekte og kan bli en veldig skummel opplevelse.

Er overhodet ikke vanlig å gjøre. Man blir jo ikke "dopet ned" på LSD sånn som med rape-drugs. Tvert imot hvis man tar stoffet uten å vite det friker man jo helt ut og girer gjerne opp så dette må ha vært en eller flere syke personer som sikkert tenkte dette bare var sykt vittig.
Håper venninnen til damen din har det så bra som mulig etter forholdene for dette er virkelig ikke greit i det hele tatt.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1. Aldeles ikke vanskelig å dryppe LSD i drinken til noen. LSD er nemlig flytende og smakløst så det vil jeg tro går fint an. Tror det er verre med rohypnol, der vil jeg tenke at man må knuse pillen og blande det godt sammen i drinken, ser ikke helt hvordan man skulle klart det uten å blande det på forhånd.

2. Aldri hørt om før, så tipper nei på den.

3. Den lurer jeg også veldig på, kanskje personen tenker at jenta blir mer "medgjørlig" etter å ha "åpnet sinnet" sitt.

4. Nei. Effekten kan vare veldig lenge, og det vil også være sporbart litt etter det også.
Sitat av 420master Vis innlegg
Lsd varer i 4-6 timer så det kan spores i blodet så lenge det er aktivt.
Vis hele sitatet...
Du sikter muligens til psilocybesopp? LSD varer gjerne dobbelt så lenge som du skisserer her.
1: Det går helt fint, LSD er veldig vannløselig og kan lett skaffes i flytende form. Det smaker og lukter ingenting heller. En dråpe eller to er nok i haugevis.


2: Det går ikke an å dope ned noen med det, tvert i mot så ville man heller blitt hysteriske, noe som stemmer fint med historien din.

3: Mye rare og syke folk der ute og agendaen for å gjøre noe slikt kan være mange vill jeg tro. Kanskje noen ville hun noe vondt? Skulle tro masse LSD i en drink til en uvitende person ville være den ultimate hevn f.eks. Eller kanskje det bare var en syk person som spika en tilfeldig drink for å deretter kose seg med resultatet. Hvem vet...

4: LSD varer i 12 timer så man kan ihvertfall spore LSD i 12 timer, trolig noen timer lenger enn det også.

Hva har vi lært?? Jo, aldri drikk av en drink som du ikke har fulgt med på hele tiden. Selv så har jeg kastet vekk hundrevis av drinker som jeg glemt meg å snudd ryggen til, men better safe than sorry....
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Javel? Hun går altså på folkehøyskole et eller annet lite sted i norge, mange timer senere, dagen etter tar hun en blodprøve som viser at det ble inntatt to svært sjeldne stoffer, og det samtidig i følge kjæresten? Skulle gjerne ha sett dette blodprøvesvaret. Folk her inne skal ha det til at lsd er så vanlig og lett tilgjengelig, det er det ikke. I forhold til veldig mye annet er dette et sjeldent stoff, det sammegjelder rohypnol eller andre tabletter med samme innhold.

Svaret på spm 1 og 4 er ja. Hva man får ut av å "dope" noen på lsd er jeg ikke sikker på, men det kan vel sikkert være litt av et syn. I dette tilfellet tror jeg ikke hun fikk i seg noen av disse stoffene, men det er en ekstremt liten sjanse for at det kan ha vært det. Spør om du kan få se den biokjemiske analysen? Tipper dette bare var gode gamle alkohol. Hvis man faktisk får noe i drinken(noe som ved 99% ikke stemmer) er det vel heller en annen mer vanlig benzo det er snakk om.
Enig med kmsc. Tviler på at dem tester for LSD engang på blodprøver på legevakt. Sikkert lettere å si drinken ble spika med LSD enn at man blacka på alkohol og fikk hysterisk anfall
Sitat av Bearass Vis innlegg
Enig med kmsc. Tviler på at dem tester for LSD engang på blodprøver på legevakt. Sikkert lettere å si drinken ble spika med LSD enn at man blacka på alkohol og fikk hysterisk anfall
Vis hele sitatet...
Så vidt meg bekjent må alt analyseres på en spesiell maskin og slike prøver er gjerne altfor dyre å gjennomføre hver gang noen blir hysteriske.

Har aldri opplevd å være rusa i over 8 t av lapper jeg har spist, eneste gangen jeg toucha over 12 timer var på 1P-LSD, da var jeg på i rundt 17 timer med knallharde visuals hele tiden...
Komboen rohypnol og LSD er også særs lite sannsynlig. Rohypnol vil drepe LSD effekt og gjøre henne til zombie/sovne momentant (date rape) - Rohypnol er også tatt av markedet for flere år siden, og det er utrolig lite sannsynlig at hennes drink ble spika med dette stoffet. 99% sikkert en bullshit historie.
Slenger meg på bullshit toget her, det høres bare ikke sannsynlig ut.
Om noen faktisk har rohypnol så kan jeg love deg at de spikker og sparer på de til eget bruk, og jeg har aldri møtt et syrehue med mørke nok tanker til å spike en random drink, de fleste som turer er snille mennesker, ihvertfall de som har nok lsd til å bare kaste det bort.
Sitat av kmsc Vis innlegg
Javel? Hun går altså på folkehøyskole et eller annet lite sted i norge, mange timer senere, dagen etter tar hun en blodprøve som viser at det ble inntatt to svært sjeldne stoffer, og det samtidig i følge kjæresten? Skulle gjerne ha sett dette blodprøvesvaret. Folk her inne skal ha det til at lsd er så vanlig og lett tilgjengelig, det er det ikke. I forhold til veldig mye annet er dette et sjeldent stoff, det sammegjelder rohypnol eller andre tabletter med samme innhold.
Vis hele sitatet...
LSD er jo ikke akkurat sjeldent om dagen for å si det sånn, det er heller ikke spesielt dyrt, faen skulle nesten tro det var 70tallet på nytt jo, for meg så er det tilgjengelig overalt for tiden. Rohypnol derimot er jo litt mer sjeldent etter hva jeg vet, men absolutt ikke umulig å oppdrive, et milligram eller to er heller ikke så dyrt at det gjør noe.

Selv stiller jeg meg litt skeptisk og klarer ikke å bli helt klok på dette jeg heller, men det er jo ikke så fjernt at jeg ikke tror det kan ha skjedd. At noen der ute er så fitter at dem ønsker å se hvordan noen reagerer etter å uvitende har blitt doset med LSD forundrer meg ikke i det hele tatt, etter alle de fucka menneskene jeg har møtt så regner jeg nesten med at dem finnes.

Hvorfor blande LSD med Flunitrazepam kan man jo spørre seg, da Rohypnol ville drept trippen litt, men litt Rohypnol er nok ikke nok til å ta livet av en kjempe heftig LSD dose.
Sitat av kmsc Vis innlegg
Folk her inne skal ha det til at lsd er så vanlig og lett tilgjengelig, det er det ikke. I forhold til veldig mye annet er dette et sjeldent stoff, det sammegjelder rohypnol eller andre tabletter med samme innhold.
Vis hele sitatet...
At Rohypnol er mer uvanlig kan jeg vel forsåvidt være enig i, men hvor tilgjengelig forskjellige stoff er avhenger jo veldig utifra hvilket rusmiljø man befinner seg i. Så nei, det er nødvendigvis ikke vanskelig å skaffe LSD.

Skjønner ikke hvorfor dette nødvendigvis skal være så usannsynlig. Det finnes syke folk som kan synes det er vittig å bare ødelegge kvelden for en annen i pur faen. Det er sjeldent, men det skjer. Blacker man ut bare på alkohol er det høyst usannsynlig å bli hysterisk om drapsforsøk osv. med mindre man går inn i full psykose og det er vel ikke tilfellet hvis hun roet seg neste dag.
Om målet var å virkelig ødelegge kvelden til noen med lsd så ville man vell ikke lagt til en såppas sterk benzo i miksen? Er jo en tripp killer deluxe.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Om målet var å virkelig ødelegge kvelden til noen med lsd så ville man vell ikke lagt til en såppas sterk benzo i miksen? Er jo en tripp killer deluxe.
Vis hele sitatet...
Kan vel hende at de/den som gjorde det enten ikke tenkte på dette eller at det ikke var nok rohypnol slik som Alge påpeker. Jeg tenker at det ikke bare var alkohol inni bildet her for det var jo en rimelig spesiell reaksjon hun hadde.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av dazezone Vis innlegg
Kan vel hende at de/den som gjorde det enten ikke tenkte på dette eller at det ikke var nok rohypnol slik som Alge påpeker. Jeg tenker at det ikke bare var alkohol inni bildet her for det var jo en rimelig spesiell reaksjon hun hadde.
Vis hele sitatet...
Ikke nok rohypnol? For en helt uten toleranse og med en del alkohol i blodet så skal en være nok. Og ha er det som får deg til å tenke at det var mer inni bildet her enn bare alkohol?

Nå vet jeg ikke med deg, men selv har jeg sett ganske så mye mer insane oppførsel på bare alkohol alene. Faktisk når jeg tenker meg om så er det vel alkohol som får frem de mest spesielle oppførsler av alle stoffer, bare man får i seg nok. Men som jeg sa kan det godt være noe annet, hvordan skal noen av oss andre kunne vite det? Nei får vel bare vente på Ts som sikkert aldri svarer, så han kan sende en screenshot av dette prøvesvaret som beviser dette var lsd+rohypnol.

Sitat av Alge Vis innlegg
LSD er jo ikke akkurat sjeldent om dagen for å si det sånn, det er heller ikke spesielt dyrt, faen skulle nesten tro det var 70tallet på nytt jo, for meg så er det tilgjengelig overalt for tiden. Rohypnol derimot er jo litt mer sjeldent etter hva jeg vet, men absolutt ikke umulig å oppdrive, et milligram eller to er heller ikke så dyrt at det gjør noe.

Selv stiller jeg meg litt skeptisk og klarer ikke å bli helt klok på dette jeg heller, men det er jo ikke så fjernt at jeg ikke tror det kan ha skjedd. At noen der ute er så fitter at dem ønsker å se hvordan noen reagerer etter å uvitende har blitt doset med LSD forundrer meg ikke i det hele tatt, etter alle de fucka menneskene jeg har møtt så regner jeg nesten med at dem finnes.

Hvorfor blande LSD med Flunitrazepam kan man jo spørre seg, da Rohypnol ville drept trippen litt, men litt Rohypnol er nok ikke nok til å ta livet av en kjempe heftig LSD dose.
Vis hele sitatet...
Nei jeg kan være enig i at lsd spesielt er blitt mer vanig enn det feks var for 10 år siden. Men hvis man kjenner noen som har det man ser etter virker det jo veldig lett tilgjengelig, nettopp fordi det er det, men det er en annen diskusjon.

Når det gjelder denne tråden tipper jeg, av ren gjetting, at denne kjæresten, eller en annen veninne av veninna bare sa at hun hadde fått i seg to veldig kjente stoffer som kunne forklare hennes atferd. Vil også legge en mynt på at samme person tror lsd er det samme som heroin, og rohypnol er det samme som speed.

Og en annen ting som er rart er at de, dagen etter, helt randomly begynte å se etter lsd, på blodprøven? Det kan jeg bare si ikke er normal praksis.
Sist endret av kmsc; 19. desember 2018 kl. 01:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av kmsc Vis innlegg
Ikke nok rohypnol? For en helt uten toleranse og med en del alkohol i blodet så skal en være nok. Og ha er det som får deg til å tenke at det var mer inni bildet her enn bare alkohol?

Nå vet jeg ikke med deg, men selv har jeg sett ganske så mye mer insane oppførsel på bare alkohol alene. Faktisk når jeg tenker meg om så er det vel alkohol som får frem de mest spesielle oppførsler av alle stoffer, bare man får i seg nok. Men som jeg sa kan det godt være noe annet, hvordan skal noen av oss andre kunne vite det? Nei får vel bare vente på Ts som sikkert aldri svarer, så han kan sende en screenshot av dette prøvesvaret som beviser dette var lsd+rohypnol.
Vis hele sitatet...
Vi vet vel ikke om det var en hel rohypnol i drinken.

Vet fullt godt at alkohol kan gi mye merkelig oppførsel. Hvis man drikker nok til å oppføre seg sløkket er det likevel uvanlig å skrike om drapsforsøk og i tillegg LØPE hjem. Når man drikker for mye er det tross alt ofte bare de mest basic hjernefunksjoner som funker, så er vanligere å yppe noe snøvlende til en dårlig slåsskamp, vandre rundt uten helt mål og mening, osv. Har opplevd en del sært med andre og meg selv på alkohol, men dette var litt vel spesielt bare. I min mening, da. Høres mer ut som paranoia jeg har hørt fra folk jeg kjenner på for høye doser med LSD.

Hvis hun dro til legevakt f.eks i frykt for å ha blitt dopet (med god grunn), skulle man jo også tro at de tester henne for det aller meste. Selv LSD. Er jo ikke random å teste noen som har oppført seg så spesielt hvis de er bekymret og oppsøker lege.

Vi kan selvfølgelig ikke vite alle detaljer, så er jo en del spekulering dette her, men skjønner ikke helt hvorfor TS sin kjæreste skal lyge om noe slikt hvis det gjelder en god venninne.
Sist endret av dazezone; 19. desember 2018 kl. 01:34.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har fått vrangforestillinger på alkohol et par ganger. En gang løp jeg livredd til skogs og la meg i skyttergrava (bak en stubbe) og spionerte på de tyske soldatene (vennene mine) som ropte og lette etter meg i timevis.

Ble ertet for det i ganske mange år og avfeide det som en god gammaldags karsk-smell før det av andre grunner ble reist mistanke om bipolar lidelse. Da ga hele den opplevelsen straks mer mening. Selv om du vanligvis ikke får vrangforestillinger av alkohol, kan det trigge ekstreme reaksjoner hos mennesker med predisposisjon for schizofreni, bipolar lidelse eller andre stemningslidelser.

Ellers er jeg enig med alle andre som roper bullshit her. Virker mer som om venninna ikke står i at hun ble mongofull og dro en forklaring ut av ræva. Jeg spiser gladelig de ordene om TS kommer tilbake med en utbrodering, testresultater, e.l..
Anonym bruker
"Definert Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skyt meg om jeg tar feil, men er ganske sikker på at lsd har ganske ustabile bindiger og i kontakt med de fleste andre stoffer brytes ned til ikke psykoaktive substanser. Øl, med gjær og humle i et glass som kanskje har noen fett flekker på seg høres ut som noe som ville fjernet enhver effekt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skyt meg om jeg tar feil, men er ganske sikker på at lsd har ganske ustabile bindiger og i kontakt med de fleste andre stoffer brytes ned til ikke psykoaktive substanser. Øl, med gjær og humle i et glass som kanskje har noen fett flekker på seg høres ut som noe som ville fjernet enhver effekt
Vis hele sitatet...
Det tviler jeg sterkt på, ja over tid hadde det ikke gått. Men fra man putter det i glasset på byen så kan man si maks 20-30 min så er det glasset tomt. Tror den samme virkningen forekommer som du skulle blanda lappen ut i vann og drikke det
Hun måtte ligge på overvåkning og fikk kun utslag på LSD, ikke rohypnol. Skjedde med en annen på puben også og det er en sterk mistanke på hvem som har gjort det! Jeg har tura en gang selv, men å få spika drinken med LSD må være et rent helvete
Sitat av Titsmaskin Vis innlegg
Hun måtte ligge på overvåkning og fikk kun utslag på LSD, ikke rohypnol. Skjedde med en annen på puben også og det er en sterk mistanke på hvem som har gjort det! Jeg har tura en gang selv, men å få spika drinken med LSD må være et rent helvete
Vis hele sitatet...
Men for i helvete! Hva feiler det folk?
Sitat av Titsmaskin Vis innlegg
Hun måtte ligge på overvåkning og fikk kun utslag på LSD, ikke rohypnol. Skjedde med en annen på puben også og det er en sterk mistanke på hvem som har gjort det! Jeg har tura en gang selv, men å få spika drinken med LSD må være et rent helvete
Vis hele sitatet...
Og hvorfor endrer man plutselig forklaring? Hvor ble det av benzo? Hvorfor var det et tema? I slike situasjoner er det oftest fordi det er en løgn i lufta.
Sitat av Titsmaskin Vis innlegg
Hun måtte ligge på overvåkning og fikk kun utslag på LSD, ikke rohypnol. Skjedde med en annen på puben også og det er en sterk mistanke på hvem som har gjort det! Jeg har tura en gang selv, men å få spika drinken med LSD må være et rent helvete
Vis hele sitatet...
Historien gir nå plutselig mye mer "mening" i og med at det kun ble funnet LSD. Men hva var alt dette om rohypnol? Hvor kom det fra?
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Og hvorfor endrer man plutselig forklaring? Hvor ble det av benzo? Hvorfor var det et tema? I slike situasjoner er det oftest fordi det er en løgn i lufta.
Vis hele sitatet...
Sitat av Alge Vis innlegg
Historien gir nå plutselig mye mer "mening" i og med at det kun ble funnet LSD. Men hva var alt dette om rohypnol? Hvor kom det fra?
Vis hele sitatet...
Det var en av guttene der som hadde sagt at «det garra var rohypnol liksom.» Så det ryktet hadde spredd seg raskt. Hun fikk kun utslag på LSD.

Grunnen til at venninna til dama og en til ble tatt blodprøve på var pga dette tydeligvis ikke var første gangen det hadde skjedd der. Venninna hadde sittet i en trapp utenfor skoleområdet å skreket st hun hadde en bombe i fanget. Hun hadde også ødelagt pannen sin etter at hun drev å slo hodet i veggen pga «det var djevler i pannen hennes.»

Det skal også nevnes at denne jenta er veldig streit, hun drakk to ganger gjennom hele russetiden.

Som sagt så er også mistankten sterk på hvem som har gjort dette
Det er typisk dem som ikke drikker som det kan klikke hardest for. Husker jeg var i utdrikkingslag til en streit fyr som var overbevist om at drinken var spiket grunnet skjelvinger i kroppen dagen derpå.

Det er i det hele tatt uvanlig å klikke på en utagerende måte på LSD., og det første man hadde fabla om er at farger er sterke og at ting flyter i hverandre enn at man har en bombe i fanget.. LSD kan heller ikke spores i blodprøve som trådstarter hevder.

Tror fremdeles kun 1% på historien.
Sist endret av Bearass; 29. desember 2018 kl. 12:22.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Det er i det hele tatt uvanlig å klikke på en utagerende måte på LSD.
Vis hele sitatet...
Tullprat. Greit du liker LSD, men å komme med slik feilinformasjon er ødeleggende på alle mulige måter. LSD er et ekstremt kraftig stoff. En potent LSD tripp kan beskrives som å utsette seg selv for en form for psykose, man glir ut av denne virkeligheten. Det er bare å google etter "LSD badtrips" så ser du hvor ofte det klikker for folk. Folk dreper og skader seg selv pga. badtrips. Folk får traumer og tanker som følger dem hele livet.

Det er en grunn til at man må lese seg opp og forbrede seg til slik en livsendrende opplevelse. Å få i seg syre uvitende, uten å aldri rørt noe annet en alkohol må være helt forferdelig og traumatisk. Skjønner godt at det endte i selvskading..Hvordan går det med jenta nå? Sliter hun med tanker fra trippen?
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Tullprat. Greit du liker LSD, men å komme med slik feilinformasjon er ødeleggende på alle mulige måter. LSD er et ekstremt kraftig stoff. En potent LSD tripp kan beskrives som å utsette seg selv for en form for psykose, man glir ut av denne virkeligheten. Det er bare å google etter "LSD badtrips" så ser du hvor ofte det klikker for folk. Folk dreper og skader seg selv pga. badtrips. Folk får traumer og tanker som følger dem hele livet.

Det er en grunn til at man må lese seg opp og forbrede seg til slik en livsendrende opplevelse. Å få i seg syre uvitende, uten å aldri rørt noe annet en alkohol må være helt forferdelig og traumatisk. Skjønner godt at det endte i selvskading..Hvordan går det med jenta nå? Sliter hun med tanker fra trippen?
Vis hele sitatet...

Det går bedre nå. Hun lå på overvåkning i en dag, og er nå hjemme hos foreldrene sine for å få samlet tankene sine litt😊 Det var bra det var nå like før jul og ikke i starten av skoleåret.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Titsmaskin Vis innlegg
Det var en av guttene der som hadde sagt at «det garra var rohypnol liksom.» Så det ryktet hadde spredd seg raskt. Hun fikk kun utslag på LSD.

Grunnen til at venninna til dama og en til ble tatt blodprøve på var pga dette tydeligvis ikke var første gangen det hadde skjedd der. Venninna hadde sittet i en trapp utenfor skoleområdet å skreket st hun hadde en bombe i fanget. Hun hadde også ødelagt pannen sin etter at hun drev å slo hodet i veggen pga «det var djevler i pannen hennes.»

Det skal også nevnes at denne jenta er veldig streit, hun drakk to ganger gjennom hele russetiden.

Som sagt så er også mistankten sterk på hvem som har gjort dette
Vis hele sitatet...
Javel, da tipper jeg en av de andre gutta også sa at "det garra var lsd liksom"? Igjen hvilke bevis har du for noe som helst her? Det er bare rykter alt sammen, jeg tror overhode ikke på dette, jeg går helt utifra at du ikke har fått sett noen prøvesvar. Og attpåtil en eller annen røver som er dum nok til å helle lsd i drinken til noen, ikke bare en gang men flere ganger?

Hvor har du hørt dette fra, det med at hun hadde djevler i pannen, så hun stanget seg selv til blods? Og en bombe i fanget?

Dagen etter(hvorfor dagen etter?) Ble det tatt en prøve, her var den ingen tvil om at det var lsd kombinert med en benzo. Men så plutselig forsvinner benzoen på mystisk vis fra prøvesvaret? Tipper lsd'en også plutselig ble borte fra denne prøven, hvis hun engang kanskje tar mot til seg for å fortelle dette.

Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Tullprat. Greit du liker LSD, men å komme med slik feilinformasjon er ødeleggende på alle mulige måter. LSD er et ekstremt kraftig stoff. En potent LSD tripp kan beskrives som å utsette seg selv for en form for psykose, man glir ut av denne virkeligheten. Det er bare å google etter "LSD badtrips" så ser du hvor ofte det klikker for folk. Folk dreper og skader seg selv pga. badtrips. Folk får traumer og tanker som følger dem hele livet.

Det er en grunn til at man må lese seg opp og forbrede seg til slik en livsendrende opplevelse. Å få i seg syre uvitende, uten å aldri rørt noe annet en alkohol må være helt forferdelig og traumatisk. Skjønner godt at det endte i selvskading..Hvordan går det med jenta nå? Sliter hun med tanker fra trippen?
Vis hele sitatet...
Slike feilinformasjon? Hva er det du driver med selv da? For deg høres det nesten ut som en slags garanti at man blir psykotisk og prøver å ta livet av seg/skade seg selv. Hva hadde du forventet når du googler lsd badtrips? At det skal komme gode og morsomme historier? Om man får i seg lsd uvitende så er vel frykt fenomenet som flest vil få kjenne på, ikke at man blir psykotisk.
Sist endret av kmsc; 29. desember 2018 kl. 16:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Tullprat. Blsbla
Vis hele sitatet...
Legg merke til ordet utagerende. Det er ikke uvanlig å ha badtripp, men det er hundre ganger mer vanlig å klikke på en utagerende måte på alkohol vs LSD. LSD ble på femtitallet gitt til psykisk syke mennesker nesten uten guiding, som er helt på tryne, men som oftest satt da disse menneskene stille i en krok med tidenes badtripp..
Sitat av kmsc Vis innlegg
Javel, da tipper jeg en av de andre gutta også sa at "det garra var lsd liksom"? Igjen hvilke bevis har du for noe som helst her? Det er bare rykter alt sammen, jeg tror overhode ikke på dette, jeg går helt utifra at du ikke har fått sett noen prøvesvar. Og attpåtil en eller annen røver som er dum nok til å helle lsd i drinken til noen, ikke bare en gang men flere ganger?

Hvor har du hørt dette fra, det med at hun hadde djevler i pannen, så hun stanget seg selv til blods? Og en bombe i fanget?

Dagen etter(hvorfor dagen etter?) Ble det tatt en prøve, her var den ingen tvil om at det var lsd kombinert med en benzo. Men så plutselig forsvinner benzoen på mystisk vis fra prøvesvaret? Tipper lsd'en også plutselig ble borte fra denne prøven, hvis hun engang kanskje tar mot til seg for å fortelle dette.



Slike feilinformasjon? Hva er det du driver med selv da? For deg høres det nesten ut som en slags garanti at man blir psykotisk og prøver å ta livet av seg/skade seg selv. Hva hadde du forventet når du googler lsd badtrips? At det skal komme gode og morsomme historier? Om man får i seg lsd uvitende så er vel frykt fenomenet som flest vil få kjenne på, ikke at man blir psykotisk.
Vis hele sitatet...
Tro hva du vil☺️ Mange mennesker så henne og politiet måtte hente hun etter at hun sto blodig å skrek. Blodprøve ble tatt av hun og en annen nettopp fordi dette har skjedd et par ganger på denne litt øde plassen i Hedmarken. Vi skal møte hun i morgen
Tviler iallfall sterkt på at noen blodprøver slår ut på LSD http://www.rustelefonen.no/fakta-om-...ove-urinprove/
Sitat av dazezone Vis innlegg
Det er ikke så vanskelig å skaffe LSD i væske-form, så sikkert fullt mulig å snike dette oppi en drink med pipette. Skal ikke mye til for å overdosere med dette så venninnen kan ha fått en veldig stor dose i tillegg. Ene kompisen min fikk en dråpe elns for mye på tungen en gang og bad-trippet resten av kvelden. På veien hjem var han overbevisst om at det var en fyr med varebil som skulle kidnappe han. Selv i ettertid står han på den historien, mens jeg tenker jo det er mest sannsynlig at situasjonen opplevdes veldig annerledes enn det den var i virkeligheten. Det føles veldig ekte og kan bli en veldig skummel opplevelse.

Er overhodet ikke vanlig å gjøre. Man blir jo ikke "dopet ned" på LSD sånn som med rape-drugs. Tvert imot hvis man tar stoffet uten å vite det friker man jo helt ut og girer gjerne opp så dette må ha vært en eller flere syke personer som sikkert tenkte dette bare var sykt vittig.
Håper venninnen til damen din har det så bra som mulig etter forholdene for dette er virkelig ikke greit i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Dette passer godt med min historie.

Jeg drakk og røyka, plutselig var det noen som skulle ta meg(flyktet ut i fra huset i kun joggebukse og t skjorte, tror jeg slo ned en boler som nektet meg å forlate huset, noe som bare forsterket paranoiaen), var en kar som kjørte rundt i bil med hodelykt, og NSB ville drepe meg, så jeg styrtet og brøyt opp dørene til politistasjonen etter å ha gått noen mil(ja, flere MIL)(de gav meg en togbillet tilbake til oslo, hindsight is 20/20, de burde ha låst meg inn). Og sa NSB ville drepe meg. Jeg så biler bli om til Thomas The Train og så folk pule i den, så også meg selv i tredjeperspektiv begå innbrudd. Jeg var psykisk syk i sikkert 8 måneder etter dette skjedde.

Og ja, jeg dro også nødbremsene på toget på vei tilbake
"du kan ikke gjøre det!" "Kan jeg ikke? se her da!" så tvinget jeg opp dørene og løp, stjal en sykkel osv. sov også i et hundebur som var gjemt bort ved kaia. En søppelboks var ikke sikker nok, da jeg ikke kunne se ut av den, så jeg bestemte meg for at hundeburet var best.

Etter dette den natta jeg sov i et hundebur, så sov jeg i en strøsand boks for å vente på toget(var jævlig kaldt).

Dette var midt på vinteren, kunne enkelt ha dødd.

Og nå spør du sikkert deg selv, hvem gjorde det mot meg og hvorfor? Det var ca 8 folk der, ingen av de hjalp meg eller noe, i et hus som var flere mil unna sentrum i en døsig bebyggelse)

Tror jeg havnet i en felle.

Det er bokstavelig talt den værste opplevelsen jeg har hatt i mitt liv, når hodet ditt snur seg i mot deg og prøver å ta livet ditt.


Hvordan ble hele saken avsluttet? Jeg knuste et butikkvindu, satt meg ned på fortauet og ventet på politiet(det var mitt eneste håp, fikk servert vann med kjønnshår i, men det er sikkert bare psykosen). De spurte hvorfor jeg satt der, jeg sa jeg fryktet jeg skulle dø(de sa jeg hadde blodkreft, eller det var det jeg innbilte meg), telefonen hadde jeg knust etter å ha tastet feil tall mange ganger, og sykkelen jeg tok var for å race til en kebabsjappe også ringe moren min, det gikk også til hælvette).

Jeg drev også å løp fram og tilbake over motorveien, kan ikke tenke meg hvor mange gullhår jeg har i ræva, det var en 100 sone.

Det er sinnsykt mange detailjer om denne psykosen som ble tvunget på meg, men jeg orker ikke skrive alt. Da jeg faktisk husker alt.

Jeg tror det er i fra den opplevelsen jeg ble paranoid. lol

Og hvis noen av dere tenker jeg burde ta hevn eller noe, de er alle dau i fra overdoser eller sitter i fengsel, so no worries. De har ødelagt sine egne liv mye mer enn det jeg kunne gjøre mot de.

Hovedpersonen som tok meg med dit, sitter nå fast i en syretripp etter han tok for mye(han trodde syra var GHB, og dermed drakk det i korker), jeg sjekker enda ut hvordan han har det av og til, samt de som sitter i fengsel. Måtte infiltrere et par miljø for å komme meg nærme de.

Dette er MIN opplevelse av å ha fått i seg lsd(eller et derativ? 10 år siden) uten at jeg visste det. Kanskje vennina kan kjenne seg igjen?

Og ja, det var nok bare en trigger som trigga noe latent psykose jeg hadde i fra før, men har ikke freaka ut slik igjen.

Jeg burde legge til at jeg er bakfull som fy, kunne ha skrevet denne historien mye bedre, men men.

Hmm. Glad jeg er clean, 7 years and counting
Sist endret av TheSnowySapmi; 31. desember 2018 kl. 07:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.