Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1511
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg har et spørsmål som jeg ikke finner svar til noe annet sted.

Er det mulig å skyte rivo?

Må man varme det opp i en skje?

Setter pris på svar og tips.

-Peace
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er mulig ja. Broren min kom hjem fra en "fest" engang, og han visste hverken hvor han var, hvem han var, hvordan å formulere setninger eller noe som helst. Da hadde han fått noen til å skyte rivv på han. Helt mongo. Unner ingen å være i den formen han var i.
Så på serien Petter uteligger at han Svein mekka seg skudd med heroin og rivotril, mener han satt skuddet i skinka vanligvis. Alt kan vel skytes direkte i blodbanen hvis man ønsker det, men du tar store riskoer pga bindestoffer ol som er i piller. Driver ikke med sprøyter selv, men har lest mye om skyting av piller her inne. Søk på forumet så finner du sikkert mange detaljerte tråder av folk som har god erfaring på området. Lykke til.
Anonym bruker
"Syk Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp fullt mulig! Men.. hvorfor? Får mest ut av rivoene dine ved å ta dem oralt.
Bortkasta spør du meg.. så risikerer du å tette årene med virkestoffer fra pilla..
Men som sagt over, sammen med dop syntes jeg det kan gå, men hypperne som var før, de var gull!
Men jeg hadde helt ærlig ikke giddi å bare sitti en rivo, ikke verdt risken med åra.
Prøvd å skyte xanor en gang da, men det var blanda med mdma ketamin og heroin, pluss en liten smell med speed rett før den mixen, så om xanoren funka noe særlig vet jeg ikke men det er den sykeste opplevelsen jeg har har hatt med en smell hvertfall.
Det ble litt avsporing, men det er morsommereog "tryggere" ting å smelle enn piller
Jeg vet ikke så mye om skyting men vet Xanax er å foretrekke når man skal skyte tabletter. De hvite stolpene løser seg hvertfall fint opp.
Jeg har plugget, sniffet og røykt Rivotril… Oralt er bedre alle gager.
Bara ta den oralt, det er masse bindningsemnen du IKKE vill ha i blodet.
Det kan i verst fall klogga opp små blodådror, kapilliärerna.


Oral, bro
Å skyte Rivotril er bortkastet. Rivotril har biotilgjengelighet på 90% ved oralt opptak.
https://www.felleskatalogen.no/medis...l-roche-563568

Hva ønsker du/tror du at du oppnår ved å tilføre Rivoltril intavenøst?