Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1064
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dama får alltid vanvittig kraftig nedtur etter at virkningen av amfetaminen gir seg, typisk mye gråting, angst osv. Hun prøver så godt det lar seg gjøre og holde seg unna og har gått fra og ta ca hver helg til en gang annen hver måned omtrent, tidligere har valium osv funka veldig bra men hverken jeg eller hun er inni gamet lengre så det er ikke alltid like enkelt og få tak i noe benzogreier mot nedturen, hun har en boks truxal i skapet som hun fikk på resept og jeg lurte derfor på om dette er noe som fynker mot nedtur, må få understreke at det alltid er alkohol inni bildet også og at hun aldri er edru under nedturene (sitter oppe hele natta og store deler av dagen etterpå) spiser ikke mat eller drikker noe særlig vann/brus
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker som juling. Enkelt å sovne på, under nedtur.
Beste kur mot nedtur

Virker nesten som en "motgift" på amfetamin.
Sist endret av 7kr8; 30. oktober 2018 kl. 21:47.
Syntes virkelig synd på deg som går igjennom alt det hver bidige helg.

Du burde egentlig filme henne når hun er på nedturen, som du kan vise neste gang hun er keen på det igjen.

Jeg kjenner aldri til noe nedtur annet en at jeg kan bli litt sliten.det å få i seg mat og mye drikke er utrolig viktig og vil ha en betydelig effekt på nedturen.

quetiapin er også noe du kan vurdere om hun sliter med søvn. Holder med en halv 25mg tablett så sovner hun iløpet av en halvtimes tid
Sist endret av FFBruker; 30. oktober 2018 kl. 21:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg kan vouche for overnevnte Quetapin, jeg var våken under 12t, og siste lisse var under 2 timer siden da jeg tok 2x25mg og i løpet av timen sov jeg som en stein. Det var rett og slett som om all oppvåknende effekt ble slått av og natta blei det.
Sitat av FFBruker Vis innlegg
Syntes virkelig synd på deg som går igjennom alt det hver bidige helg.

Du burde egentlig filme henne når hun er på nedturen, som du kan vise neste gang hun er keen på det
Vis hele sitatet...
Du missforstod litt her, før jeg kom inn i bildet var det stortsett hver bidige helg, da vi ble sammen roa det seg kraftig ned men det henger i enda, hun pleier bli veldig trøtt når hun drikker og ender ofte opp med og gå og legge seg før alle andre så at suget etter noe og våkne på kommer kan jeg jo forstå, ja har spurt om hun husker hvor jævligt hun har det under nedturene og hun sier ja og at hun fremdeles gjør det bør få meg til og forstå at dette er noe hun er avhengig av og sliter med og holde seg unna, triste greier

Ser at jeg nå spoila id en min men men, bra og høre at de angstpillene som bare ligger i skapet kan komme til nytte ��
Sist endret av freebird; 31. oktober 2018 kl. 07:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.