Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 950
Fått takk i noen syrelapper med 25i-nbome. Noen som har erfaringer med slike? Skal de svelges eller absorberes under tunga feks?
De funker fint de; greiene halliser, bra headspace. Men bodyloaden er grell og metallsmaken amn får i munnen er til tider plagsom.
Ha de under tungen, eller i kinnet.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
25i er helt insane, for en ganske god stund tilbake tok jeg 5 tabs, ble bedt om å holde de ved tannkjøttet i munnen.

Jeg har tatt alt mulig av psykedelika men for meg er dette utenfor enhver tvil det mest visuelle jeg har tatt, det var også svært stimulerende. Men pass på, dette stoffet kan være skadelig, og det skal ikke alltid så mye til. Trodde ikke disse var i omløp lenger
Det går falktisk ann og overdosere av stoffet. Om ikke jeg tar feil, går dette fremdeles inn under research chemical. Jeg har kun vært tripsitter med en venn når han tok det en gang i tiden. Jeg vet ikke om det var på grunn av blandingen med alt annet han grenseløst stappet i seg, eller noe med dette stoffet. Han ble i hvertfal mildt sagt sinnsyk under trippen, men det var i svært store og potensielt farlige doser. Ja, dere kjenner sikkert til typen. Andre hevder det minner om candyflipp. Blanding mellom MDSMA og syre.
Hadde en del 25i for flere år siden når det var kjempepopulært. Veldig visuellt og ikke så mye headspace, men fikk skikkelig bodyload. Pass veldig på da det ikke skal så mye til for overdose, noen er ekstra sensitive til det.

Og ja, du må la tabben løse seg opp i munnen, du får en helt jævlig metallsmak. 25i taes ikke opp i magen såvidt jeg vet.
Takk for tips og erfaringer. Jeg var i grunn litt skeptisk til disse lappene, da jeg ikke vet hvor mange mikrogram 25i den inneholder. Men de er prøvd ut av flere jeg kjenner. Er det kanskje lurt å ta en halv lapp først? Kommer ikke til å blande med noe annet, har lest at man skal være litt forsiktig med disse. Men jeg gleder meg til å prøve!
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker for en stund siden da jeg tygde på disse lappene så smalt det hver gang i kroppen, altså sånn bodyload. Jeg ble ikke så særlig spaca av de men helt ok visuals. Hadde jeg fått tak på de igjen hadde jeg lett tatt noen. En kamerat heiv i seg to lapper og spøy ut hele leiligheten sin. Jeg tok bare en
Også varer det ikke så lenge som syre, en 4-5 timer har det vart de 2-3 gangene jeg har prøvd. Som nevnt over la den løses opp i munnen, du vil bli nummen der du har den i kjeften som noen korn cola. Er ganske intenst, og ikke prøv som han over å ta 5 stk, det er noen som er veldig sensitive og da blir det fort farlig.. Hold deg til 1 lapp God tur