Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 828
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Heisann alle freakere, for litt over en måned siden tok jeg min aller første dose med LSD. Har aldri skrevet triprapport før, så dette blir spennende.

Hadde brukt lang tid på å forberede turen, passet på at uka før sov jeg veldig godt, og spiste godt. Passet på at jeg følte meg tipp topp hele uka før jeg dro ut på eventyr. Etter en måned og to med tenking og planlegging, bestemte jeg meg for en dato jeg skulle ta det. Jeg fikk med meg en god venninne som skulle tripsitte meg.

Datoen var 7. Juli 2018, og jeg droppa en blotter på 100µg omtrent kl 10:00.
Jeg gikk ut døren hjemmefra og gikk for å gå en tur i den lokale parken. Selve oppturen var litt ubehagelig, jeg merket at jeg ble kvalm og følte meg litt svimmel og uvel; samtidig følte jeg at jeg måtte le, så det gjorde jeg.

Jeg merket at sakte men sikkert begynte ting å se mer 'HD' ut på en måte. Jeg husker jeg så på et tre, og alle mønstrene var mye mer definert enn vanlig. Dette syntes jeg jo var utrolig spennende, og jeg syntes det var helt fantastisk hvordan naturen hadde skapt alle mønstrene på treet, og jeg følte meg helt fantastisk når jeg befølte barken og kjente på teksturen på treet. Jeg begynte så å gå inn mot sentrum fordi jeg venta på svar fra ei venninne som skulle passe på meg hele dagen.

Jeg kjente at mens jeg gikk mot byen begynte ting å endre seg, mønstrene på bakken fikk øyne, men ikke vonde øyne, øynene så på meg og fulgte med meg. På en måte som de passet på meg. Jeg merket også at veggene begynte å puste på en måte, de gikk inn og ut. Mens jeg kom nærmere og nærmere sentrum så jeg en rekke med trær. Mens jeg gikk forbi dem føltes det som om jeg var et tre og at hver eneste gang jeg tok et steg, så plantet jeg røttene mine i bakken. Jeg følte meg fullstendig ett med bakken, og at jeg var en del av den.

Jeg fortsatte nærmere sentrum og gikk innom en park som ligger midt i sentrum, der var det jo så klart fullt av fugler. Der og da fikk jeg en liten åpenbaring om at alle fuglene passet på oss, og at når de fløy over oss var de der for å beskytte oss. Der og da begynte jeg også å innse at alt er ett, at alt og alle deler samme energi. At naturen og alt den byr på er ett med alle dyr og mennesker.

Jeg satte meg ned på en benk litt borte fra folk og begynte å spise på noen bananer. Jeg ble fullstendig overveldet av teksturen og munnfølelsen jeg hadde mens jeg spiste disse bananene, og smaken var noe helt fantastisk. (Den dag i dag er bananer blitt noe jeg elsker enda mer enn før.) Jeg drakk også litt av juicen og merket at smaken var helt fantastisk.

Jeg satte meg så på bussen og tok den ut til et sted hvor det er en stor hundepark. Det var rundt da jeg peaket. Mens jeg gikk av bybanen og begynte å gå på fortauet kunne jeg se øynene samle seg sammen og bli til en fugleflokk, som lagde en lang sti på veien. Det var som om de ledet vei, og fortalte meg hvor jeg skulle gå. Farger var også mye mer vibrante, alt var mye mer fargerikt. Det var også her jeg skrudde på musikk på høretelefonene mine, og merket at ting begynte å danse til musikken.

Plutselig så alt ut som om det var et levende oljemaleri, og naturen ble mye mer vivid og vakker. Jeg fant en plen og la meg ned i gresset, og følte meg ett med jorden mens jeg lå der og rev i gresset (Må ha sett ut som en retard for forbipasserende mens jeg lå der og rullet meg ). Jeg fikk da melding fra venninnen som skulle møte meg (var nå omtrent 2 timer inn i turen.)

Jeg møtte venninna mi og vi begynte å gå, husker det var utrolig morsomt å snakke med henne. Vi gikk oss en lang tur hvor vi hadde en lang og dyp samtale om meningen med livet og hvorfor vi er her. Var helt fantastisk å snakke med hun mens jeg turet, og hu bidro definitivt til at jeg fikk en så fantastisk opplevelse.

Vi tok så bybanen inn til byen. Jeg husker bybaneturen var veldig ubehagelig, følte at alle stirret på meg og ble relativt redd. Heldigvis var dette over raskt, og vi tok en tur til et rolig sted i nærheten hvor jeg kunne føle meg trygg og roe meg litt ned. Vi satt der en liten stund før vi gikk for å kjøpe mat. Vi gikk inn på SubWay og jeg kjøpte meg en bacon sandwich. Husker den var veldig rar å spise, og jeg ble litt ubehagelig mens jeg tenkte på at jeg spiste et dyr som en gang hadde vært levende. Heldigvis hadde jeg en flaske solo som ordnet dette

Etter dette fortsatte vi å gå, mens vi fortsatte å snakke om meningen med livet. Ble veldig mye gåing den dagen

Kom hjem ca kl 11:30 og fant ut at jeg hadde blitt ganske solbrent i nakken. Jeg spiste en god kveldsmat og la meg til å sove. Merket at jeg følte meg veldig utmattet og slapp de neste par dagene. Par uker etterpå var jeg også usikker på om ting rundt meg var ekte.

Konklusjon - Var definitivt en good trip, og desidert den mest innflytelsesfulle opplevelsen i livet mitt. Kommer nok ikke til å ta det igjen på en god stund, men er mulig jeg prøver det noen ganger til.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Se det, dette er den type tripsitter jeg er fan av!

Casual, lett og snakke med, bare 'er med deg'.

Folk snakker så dårlig om tripsittere og hvor forstyrrende de kan bli.

Ikke hvis det er rette personen, som ts tydeligvis hadde
Hadde aldri turt og tatt det så dratt til byen der det er fullt av folk, regner med at du bor i storby bra rapport
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
Se det, dette er den type tripsitter jeg er fan av!

Casual, lett og snakke med, bare 'er med deg'.

Folk snakker så dårlig om tripsittere og hvor forstyrrende de kan bli.

Ikke hvis det er rette personen, som ts tydeligvis hadde
Vis hele sitatet...
Jo hu var helt fantastisk

Sitat av Supperman Vis innlegg
Hadde aldri turt og tatt det så dratt til byen der det er fullt av folk, regner med at du bor i storby bra rapport
Vis hele sitatet...
Var jævla skummelt å gå i byen ja, men vi holdt oss på et rolig sted med lite folk og aktivitet
Sist endret av kamelia; 10. august 2018 kl. 19:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.