Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2420
Hei! Jeg og bestekompisen har ikke kunne hatt tanken på noe annet enn at nyttårsaften måtte jo være en syk opplevelse med emma. Men hvordan reaksjoner har dere på det? Tror dere at det kan være en vill opplevelse mtp raketter og farger osv, eller kan det være skremmende? Klart dette er jo forskjell fra person til person..

Har også noen spørsmål angående mengde og drops.
Dropper først med 0,2. Men hvor mange drops burde vi ta? og i hvilken menge deretter? Planen er jo og holde det gående langt ut på natten.
Er dere førstegangs brukere? Hvor skal dere være på nyttårsaften? Skal dere kombinere med alkohol, eller bare emma? Hvilken kvalitet er emmaen?
Det er vesentlige spørsmål om du ønsker gode svar.

Forøvrig bør dere ha i tankene:
- Alkohol forandrer rusen betraktelig og det anbefales å ta emma edru. Det kan dog være veldig kjekt kombinert med alkohol - uten tvil.
- Man får ofte veldig store pupiller og ser ganske ruset ut på emma, så settingen bør være bra og tilrettelagt forholdene. Spesielt om de dere skal omgåes med (om noen) ikke skal vite om rus bruken.
- Som hintet til; Kvaliteten varierer selvsagt. 0,2 trenger ikke nødvendigvis være en dårlig dosering, men personlig pleier jeg å bruke 0,15 som utgangspunkt på gode varer. Ang re dosering pleier jeg å se det litt an etterhvert og merker når jeg har lyst på en ny dose. Den pleier å være litt mindre enn første dosen.
- Raketter og farger må være helt rått. Det er ett godt utgangspunkt for en fantastisk kveld tenker jeg. Tror ei heller det kommer til å bli noe skremmende. Emma pleier å være grei sånn sett.

Jeg har forøvrig aldri tatt mer en to doseringer på en kveld og er litt usikker på hvordan doseringen bør gjøres om dere vil ''holde det gående langt ut på natten''.

Lykke til!
Etter min erfaring så er nyttårsaften alltid vært rææv, med unntak av den ene gangen vi droppet emma. Det er å anbefale.
0,2 er en veldig høy dose, hold dere til 0,125-0,150 på første dropp å ta halvparten av dette som redose ca 1 time etter peak. Hold dere til kunn 2 drops totalt, noe mer enn dette skader kroppen. Du får maks 5-6t ut av rusen uansett, etter dette mister du empatien.

og nei, fyrverkeri er ikke skremmende på emma.
Etter min erfaring så er nyttårsaften alltid vært rææv, med unntak av den ene gangen vi droppet emma. Det er å anbefale.
0,2 er en veldig høy dose, hold dere til 0,125-0,150 på første dropp å ta halvparten av dette som redose ca 1 time etter peak. Hold dere til kunn 2 drops totalt, noe mer enn dette skader kroppen. Du får maks 5-6t ut av rusen uansett, etter dette mister du empatien.

og nei, fyrverkeri er ikke skremmende på emma.
Sist endret av snickersogtwist; 18. desember 2016 kl. 21:09.
MDMA + Nyttårsaften høres knall ut Mangr anser mdma som et psychedellic, men det tuller ikke med sinnstilstanden på lik linje som mer tradisjonell psy som LSD og Sopp, da kan det fort gå sør. Som sagt over kvalitet har alt å si når det kommer til mdma, har hatt typer som var en overjustering på 100 (0.10) mg, men på andre typer vært så høyt som 370mg (0.37) for å få funk i det hele tatt. Men som første gangsbrukere vil jeg anbefale ikke noe mer enn 150 (0.15) også en evt redosering etter det.
Det vil komme litt ann på settingen, kjipt å være på mdma et sted hvor folk krangler om musikken (eller du ikke har tilgang til å styre den selv og de som styrer den bare hører på topp 20 på vg)
eller hvor folk generelt oppfører seg som om de var 14-15 år gamle.

For all del, det kan bli dritfett men som med alle typer narkotika, hvem, hva, hvor og hvordan har mye å si.
Vi begge har tatt emma 3 ganger. Vi har hørt at alkohol demper rusen og kan forandre dette litt, så vi har hatt planer om å droppe alkoholen.
Vi skal stikke på en hytte som vi begge har droppet før på. Dette er en plass som vi ikke har noen bekymringer over!
Vi begge har tatt emma 3 ganger. Vi har hørt at alkohol demper rusen og kan forandre dette litt, så vi har hatt planer om å droppe alkoholen.
Vi skal stikke på en hytte som vi begge har droppet før på. Dette er en plass som vi ikke har noen bekymringer over!
En kveld på MDMA blir en fortreffelig kveld uansett. På en hytte er det veldig lett å kun holde seg inne og være oppslukt av samtalene og musikken, så at det er nyttårsaften vil egentlig ikke ha så mye å si. Eller, fyrverkeri er utrolig vakkert, men en gidder ikke å stå utendørs i kulden lengre enn 10-20 minutter på MDMA. Jeg anbefaler heller at dere lager dere et god middag med god drikke til på selve nyttårsaften, så tar dere heller å dropper MDMA kvelden etterpå