Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1599
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det en farlig ting å ta truxal etter litt kokain for å sove?
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uten at jeg er noe helsepersonell eller lege, eller utdannet innforstått faget, ville jeg personlig valgt og gjøre det. Men når det skal sies, de to(som mye annet) går nok veldig bra i praksis, men er jo ment .og hverandre. Så er kanskje ikke "bra" sånn sett for kroppen, men du har nok kombinert verre ting. Sov godt!

ps., når det er sagt er eventuelle konsekvenser basert på dine valg
Jeg ville ikke ha valgt å gjøre det uten en god forståelse for hvordan de to virker sammen, noe jeg ikke har. Når cola-effekten går ut så er det vel ganske enkelt å sovne? Evt. drikk en øl, det er ikke veldig farlig når effekten er ute.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Evt. drikk en øl, det er ikke veldig farlig når effekten er ute.
Vis hele sitatet...
Det er det jeg ikke forstår, hvorfor en øl og ikke en liten mengde truxal? Skadepotensialet til alkohol og kokain er relativt stort. Hvis truxal er noe han har fått foreskrevet fra en lege, er vel dette tryggere? Ja, veit det var snakk om en øl.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar, veldig usikker på hva jeg skal gjøre, så om ingen med erfaring med disse to svarer, så tror jeg at jeg dropper det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skadepotensialet til alkohol og kokain er relativt stort.
Vis hele sitatet...
Ja, men i det minste er skadepotensialet til kokain og alkohol godt dokumentert og forstått, og vi kan si med ganske stor sikkerhet at når kokainen stort sett er ute av systemet, at kombinasjonen med èn øl er relativt trygg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis truxal er noe han har fått foreskrevet fra en lege, er vel dette tryggere? Ja, veit det var snakk om en øl.
Vis hele sitatet...
Det ville muligens vært tryggere; dersom truxal ble forskrevet for å roe ned noen etter en runde med kokain. Når en lege skriver ut et legemiddel til deg, så må legen evaluere om det er trygt i kombinasjon med de andre legemidlene du inntar, og jeg tviler sterkt på at kokain står på legemiddellisten til TS.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig viken jeg valgt øl og truxal, men anbefaler bare truxal. Jeg er duden over som ikke er enig med Relevant. Og Relevant., alle skjønner at TS ikke får noe mer kokain på resept. Jeg er enig i påstanden, men ikke enig i hva du mener. Har han fått utskrevet truxal, vil det være trygt innenfor legens dosering
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig ville jeg** skulle det stå
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har han fått utskrevet truxal, vil det være trygt innenfor legens dosering
Vis hele sitatet...
Men det vil bli blandet med kokain, og det er dèt som skaper hele problemet. Dersom jeg får utskrevet MAO-hemmere ifra legen og ikke sier ifra hvilke rusmidler jeg bruker, så vil ikke dette være trygt å ta samme kvelden som jeg tok MDMA. Det ville kunne drepe meg, uavhengig av hva legen sier.
Jeg har brukt truxal for å avbryte amfetamin,og det fungerer helt perfekt.Går fra intens nedtur til verdens dypeste søvn på 30min.
Kan tenkes at det samme gjelder med kokain,uten at jeg har erfaring med det.

Har også blandet truxal og alkohol.Trodde jeg skulle dø.Hjertet holdt på å eksplodere.
Bare fordi man får det lovlig er ikke det alltid det «tryggeste» (for eks hasj og alkohol)

Personlig så tar jeg cola/speed kun når jeg drikker masse for å tåle mer :P spist masse trux med øl ved siden av også, ikke videre imponert over truxal! Sykt groggy dagen derpå, der imovane blir omtalt med den verste dagen etterpå, syns trux er ille!
Anonym bruker
"Forferdet Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skaff bedre coke. Er ikke noe problem å få sove på gode varer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skaff bedre coke. Er ikke noe problem å få sove på gode varer.
Vis hele sitatet...
Faktisk så merker jeg selv at det er vesentlig vanskeligere å sovne inn etter stimulanter og trenger et slags ape dop for å sovne