Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 460
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har lest meg grønn på forskjellige måter å vaske vaporizere, la delene ligge i kokosnøtt olje, isoproanol, 96%, ultra sonic cleaners. The list goes on.

Men hva bruker dere som har en vaporizer? Jeg vil gjerne ha muligheten å la delene jeg vasket i fks. Ispropanol og deretter fordampe det vekk så jeg kan få tak i "reclaim" fra den. Men jeg vil jo ikke risikere å spise eller røyke noe som har farlige avfallstoffer i seg.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med solo I og II brukte jeg egentlig samme metode på begge, selve kammeret renser jeg med isopropanol nå og da. Og for stem lagde jeg gjerne skakkao etc, fungerte bra det. Varm helmelk med endel kaffefløte / lignende i ga godt resultat. Så renset jeg den i isoprop etter drikken var ferdiglagd. Hørt mye bra om isoprop reclaim forsåvidt, så det kan være verdt å sjekke ut.

Farestoffer skal du ikke tenke så mye på, skal fordampe bort det. Jeg vasket gjerne "utsiden" av munnstykket på stemmen før jeg la den i melken, mest for å få bort fett rester etc fra munn.